212 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Onze baby had deze week 2 wenochtenden bij de opvang; dinsdag en vandaag (d ...
Ik heb een ISO Fix 360 draaibare stoel dus ze zit altijd met der rug naar me toe, en een van de eerste keren keek ik om en dacht ah wat gezellig :). Owww shit vergeten om te draaien ! Haha gelukkig was ik ook nog niet de straat uit.

3 jaar geleden

Poepluier incident: ik wilde met de voorkant van de luier langs zijn billen vegen om zoveel mogelijk poep af te vegen. Grijp ik vol met mijn middelvinger door de poep want ik had dus niet met alle vingers de luier goed vastgepakt. Dus met een tandenstoker de stront tussen mijn nagels uit kunnen krassen 😅

3 jaar geleden

In slaap vallen door het speeldoosje van je dochter, en zij ligt nog steeds lachend en brabbeld wakker in bed.. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

In slaap vallen door het speeldoosje van je dochter, en zij ligt nog steeds ...
Haha dat hebben wij met ewan the scheep, zo'n knuffel met stofzuiger en hartslag geluidjes. Mijn man en ik slapen er mega snel van in, meneertje blijft vrolijk wakker haha

3 jaar geleden

Reactie op Mama-dec20

Haha dat hebben wij met ewan the scheep, zo'n knuffel met stofzuiger en har ...
Zn linker voorpoot... doe ik het ook op hoor hahahaha

3 jaar geleden

Wow dat can die kleertjes herken ik. Standaard te groot. Ideaal.

3 jaar geleden

Einde ochtend een ontroostbaar meisje want ze kon niet in slaap komen, maar ze was zo moe. Waar is de speen als redmiddel? Heel de slaapkamer overhoop gehaald samen met mijn vriend. Dochtertje bleef maar huilen. Uiteindelijk nieuw speentje uitgekookt. Dochtertje was gelukkig toch nog in slaap gevallen. En waar popte toen ineens de oude speen tevoorschijn? Tussen mijn borsten. 🙈

3 jaar geleden

Ik was mijn zoon aan het verschonen en vond dat zijn piemeltje er toch wat bobbelig uit zag.. dus ik bekeek het wat beter.. bleek dat mijn lange blonde haar om het midden van Zn piemel gedraaid was en die haar zat zo strak rond gedraaid dat het sn piemeltje afknelde ... wauw ! 😅 2. Ik dacht we gaan eens ff lekker douchen samen. Dus onder de douche had ik een stoel gezet.. handig!! Dus ik wil hem gaan insoppen en pak met 1 hand de Zwitsal in een pompje.. ik wil op z’n buik pompen maar er stond blijkbaar zo veel druk op het pompje dat ik het in m’n brabbelende kind z’n mond spoot.. die dus bellen begon te blazen en de hele boel op z’n kop zette met schreeuwen.. moet ook zeggen dat ik een wortelhapje op de planning had staan als tweede smaak na de melk.. geen Zwitsal .. arm kind .. 😁

3 jaar geleden

Slaapt onze meid voor de verandering een keer een paar uur langer in de nacht. Kan mama eindelijk uitrusten, zit ze hier op het forum 🙈 Lach me wel rot om sommige berichten haha, wat herkenbaar

3 jaar geleden

Vrienden waren bij ons aan het borrelen maar ik moest even boven de laatste voeding voor het slapen gaan geven aan ons zoontje. Mijn man kwam heel lief wat hapjes brengen. Ik pakte een lekker stukje kruidenboter stokbrood maar het glipte uit m’n handen in het oog van m’n drinkende zoontje🤦🏼‍♀️ hij schrok zich te pletter maar had maar 2 seconden een heel zielig gezichtje en daarna begon hij gelukkig te lachen.

3 jaar geleden

Vandaag tijdens het eten liep m’n m’n dochter ontzettend te kwijlen en naar het eten te zwaaien. Dus ik met goede moed een stukje komkommer op haar tong gelegd. Werd niet gewaardeerd. Dus mijn man had de oplossing. De komkommer moest warm. 😂 alleen al bij het zien begon ze ontzettend te krijsen. Wat hebben wij gelachen.

3 jaar geleden

M'n vriend hield de kleine net een spiegel voor. Ze zag zichzelf, keek 2x goed & toen begon ze keihard te huilen 🤣🤣

3 jaar geleden

Voor de 20e x het slaapliedje opnieuw zingen omdat mijn lieve baby niet wilt slapen... bijna zelf in slaap vallen tijdens het zingen 🤷🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ (lees headbangen🙈) 2. De deur naar de gang dichtdoen met je baby in de ene hand en de fles in de andere... beetje voorover leunen om de deur dicht te doen.. maar vergeten dat je kind ook mee naar voren buigt als ik dat doe , en jaaa hoor... BAM! 💥 die deur tegen het hoofdje van mijn kind 😭😅 Gelukkig schrok moeders er meer van dan hijzelf , die keek meer van mama wat doe je ??? 🤷🏽‍♀️

3 jaar geleden

Wanneer papa en mama super veel lol hebben en baby denkt: u for real 😦

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Wanneer papa en mama super veel lol hebben en baby denkt: u for real 😦
Hoedjes maken van spuugdoekjes 🤣

3 jaar geleden

Ik heb de huisartsenpost moeten bellen vanwege mijn slechte mama moment. Kan er nu inmiddels om lachen. Komt ie: ik was Thaise noedelsoep aan het maken. Ik wilde het niet té heet hebben, dus deed steeds met mijn vingers wat curry pasta uit het zakje knijpen (belangrijk detail) en proefde dan. Nou, het was héérlijk en onder het eten wilde ik mn baby ook wat aandacht geven, dus pakte ik even zijn handje vast. Twintig minuten later: baby wrijft heel lang in zijn oog. Ik kijk. Wat denk je. Hele oog rood. Via mijn hand, op zijn hand, is blijkbaar heet spul in zijn oogje gekomen. Ik meteen handen wassen, baby's handen wassen, water in het oog gieten en ha-post bellen. Gelukkig was het oog zélf niet rood maar alleen de huid eromheen. De mevrouw ad telefoon zei dat het geen kwaad kon en dat, als hij niet gehuild had, er ook geen beschadiging kan optreden want dat zou pijn doen. Nou. Het heeft even geduurd om hiervan bij te komen. Echt zó slecht om een telefoongesprek met de ha-post te moeten beginnen met "Er zijn Thaise noedelsoep kruiden in het oog van mijn baby gekomen, kan dit kwaad?"

3 jaar geleden

Reactie op BabynrUno

Hoedjes maken van spuugdoekjes 🤣
🤣 haha, op het hoofd van mijn zoontje past precies een koffiefilter

3 jaar geleden

Reactie op Justsuus

🤣 haha, op het hoofd van mijn zoontje past precies een koffiefilter
🤣🤣🤣dan vraag ik me af hoe je daar achter bent gekomen😂

3 jaar geleden

Dit zegt genoeg😭🙈

3 jaar geleden

Reactie op Larissavm

Dit zegt genoeg😭🙈
Haha en dan vooral ook eerst een foto maken voordat je het fixt, heerlijk 😂 Zo heb ik ook wat foto's/filmpjes van huilende baby/peuter, gewoon omdat het er zo schattig/grappig uit zag, slechte moeder 😅