9 Reacties

3 jaar geleden

Hier elke ochtend wakker worden met een poepluier... geen idee wat er tegen te doen is. Soms is het echt heel vroeg, dan probeer ik in het schermerlicht te verschonen en zeg ik niets. Soms slaapt ie dan weer verder.

3 jaar geleden

Hier ook bijna elke ochtend een poepluier sinds we begonnen zijn met hapjes. Denk niet dat er iets aan te doen valt 😅

3 jaar geleden

Ik weet niet hoe laat je de hapjes geeft, maar die zou je eventueel iets eerder op de dag kunnen geven. Dan ligt het zwaartepunt eerder op de dag dan wanneer de kleine naar bed gaat (en dus gaat poepen) 😂

3 jaar geleden

Hier heeft ze elke ochtend poepluier maar ze word meestal pas na 7u wakker, dus geen probleem 🤗

2 jaar geleden

Onze dochter is bijna 20 maanden en poept ineens ‘s nachts waardoor de nachten weer heel onrustig zijn. Overdag zegt ze heel vaak “poepen” maar volgens mij lukt het niet of is ze bang om te poepen. Het heeft een paar x pijn gedaan dus dat laatste zou denk ik goed kunnen. Hebben meer moeders/ouders dit meegemaakt? Heeft er iemand tips?

2 jaar geleden

Niemand? :(

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Onze dochter is bijna 20 maanden en poept ineens ‘s nachts waardoor de nach ...
Misschien in de ochtend iets met pruimen ofzo geven? Zodat het wat soepeler gaat en t misschien overdag lukt? Anders ziu ik denk ik lactulose gaan halen. Een drankje om de ontlasting dunner te maken. Het is namelijk zo als de ontlasting hard is, en het doet pijn.. dan gaan ze het ophouden om de pijn te voorkomen. Daar word het natuurlijk alleen maar erger van. Ze kunnen dan zelfs poepangst krijgen...

2 jaar geleden

Hier doet de ontlasting ook pijn op het moment. Hij poept wel overdag maar met huilen, zo zielig. We zijn bezig met veel drinken, fruit en olijfolie door z'n eten. Het wordt al beter..