8 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk dat je zeker niet vroeg bent. Hier ligt de speen in bed, dus dan wordt die erbij gepakt. Verder ook niet meer. Geen idee of het vroeg of laat is. Ik denk dat als je zoontje het niet meer mist overdag, je niet te vroeg bent.

2 jaar geleden

Hier alleen nog maar in bed of als ze heel erg ziek is.... Al merk ik dat ze zelf de speen snachts ook steeds vaker uit gooit en hem dus eigenlijk alleen nog gebruikt om in slaap te komen... wie weet leert hij het zichzelf ook zo langzaam aan af

2 jaar geleden

Mijn zoontje is nog heel erg gehecht aan zijn speen en vraagt er ook veel om, betrapt me er zelf ook vaak op dat ik hem ook vaak geef wil hem liever ook alleen nog voor in de nacht hoe hebben jullie dat gedaan?

2 jaar geleden

Mijn zoontje is nog heel erg gehecht aan zijn speen en vraagt er ook veel o ...
Hier ook hoor! We zijn nu 2 dagen “bezig” met alleen in bed een speen. Wat resulteert in iets meer driftbuien. Ze loopt naar dr eigen kamer en vraagt om dr speen, geen een keer gegeven. Ze heeft echt een paar X gehuild maar ik wil doorzetten… Zo intens blij toen ze dr speen kreeg met middagdutje en avondritueel😂 Hopelijk went ze er snel aan!

2 jaar geleden

Hier laten we hem gewoon in bed liggen. Als ze hem mee wil nemen zeg ik, het speentje is voor in bed hè, leg maar in bed. En dan laat ze hem in dr bedje .

2 jaar geleden

Speen blijft boven. Ze legt hem in bed als we naar beneden gaan en dan zwaaien we en zeggen. Slaap lekker speen tot straks. Eigenlijk heel idioot maar het werkt wel

2 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Hier laten we hem gewoon in bed liggen. Als ze hem mee wil nemen zeg ik, he ...
Dit doen wij ook en het werkt hier ook goed.

2 jaar geleden

Reactie op Nakha

Dit doen wij ook en het werkt hier ook goed.
Hier gaat het ook al steeds beter hij vraagt er nu ook veel minder om