12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Haba heeft veel leuke. Wij hebben berenhonger en mijn eerste boomgaard.

茅茅n jaar geleden

Ik volg mee 馃槄

茅茅n jaar geleden

Ik ben begonnen met het concept elk om beurt te proberen aanleren en hoop daarna toch ook al te beginnen aan enkele spelletjes 馃槀 haar favoriet momenteel is een dobbelsteen met gekleurde zijdes rollen en dan bijbehorende veter in die kleur te zoeken. Memory speelt ze ook graag maar liefst alleen nog

茅茅n jaar geleden

Haba berenhonger, memory, domino. Uiteraard met flexibele spelregels ;) Ook 'ik leer kleuren en vormen' van jumbo is hier een succes, evenals een soort ezeltje-prikje van peppa pig van de action.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben electro, babydieren spel (van de kruidvat), memory (is nog lastig), spelletje van de krokodil waar je de tanden in duwt (vind ie geweldig!), vissen vangen, ik leer vormen en kleuren Ook puzzelen en knutselen vind ie heel leuk

茅茅n jaar geleden

Wij hebben electro, babydieren spel (van de kruidvat), memory (is nog la ...
Oja en nijntje verstoppertje

茅茅n jaar geleden

Kleurentorentjes, dat je met de dobbelsteen gooit en de kraal van die kleur op je torentje mag schuiven. Proberen als eerste alle kleuren op je torentje te hebben.

茅茅n jaar geleden

Mijn eerste boomgaard! Heel leuk. Mijn zoontje van 2 begrijpt het echt al en hij heeft er veel lol in.

茅茅n jaar geleden

Reactie op DDDD1

Mijn eerste boomgaard! Heel leuk. Mijn zoontje van 2 begrijpt het echt al e ...
Wat leuk! Deze hebben wij ook sinds een week ongeveer. Mooi spel, maar voor mijn 2jarige zijn (眉berhaupt) spelregels nog wel moeilijk 馃槄 Sorteren, overpakken, verhaaltje verzinnen en dobbelsteen gooien vindt ze wel geweldig. We spelen het meerdere malen per dag.

茅茅n jaar geleden

Wat een goed topic! Hier hebben we zo鈥檔 peppa pig vd action. Je moet je staafjes in steken en dan springt ie op een gegeven moment. Nijntje verstoppertje. Puzzelen is hier nu echt dikke favoriet. Ik haal houten puzzels bij de bieb.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Suus399

Wat een goed topic! Hier hebben we zo鈥檔 peppa pig vd action. Je moet je st ...
Ja puzzelen is ook heel populair hier! Wij halen ook vaak puzzels etc bij de kringloop voor 1 euro ofzo.

茅茅n jaar geleden

Berehonger, wat een succes hier. Bedankt voor de tip!