86 Reacties
3 jaar geleden
Nee niet alleen spelen nee niet samen spelen nee niet bij mama zitten nee niet in de box nee niet in de stoel huilen op alles is het antwoord. Behalve rondlopen en over de schouder kijken. Wat is dit heftig!
3 jaar geleden
Hallooo sprong 6 🙄😭 gisteren 39 graden koorts ik denk tandjes. Vandaag slapen ? No way niet zonder te huilen. Hij wilt liggen om een beetje te tijgeren, née toch weer niet. Zitten en spelen ? Nee ook niet meer. Boterham eten? Ja leuk! Dan vliegt die weer tegen de grond want het is niet meer leuk. Joepie 😴
3 jaar geleden
Reactie op Kayleighdk17
Nee niet alleen spelen nee niet samen spelen nee niet bij mama zitten nee n ...
Vooral dat vreselijke irritante zeurderige afkeurende toontje die ze nu heeft.. 🙈 Alsof je alles wat je de afgelopen 8 mnd gedaan hebt ff kritisch wordt besproken en afgekeurd word. 🙈 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Iris9094
Hallooo sprong 6 🙄😭 gisteren 39 graden koorts ik denk tandjes. Vandaag sl ...
Hier van hetzelfde. Blij dat ie naar de opvang is. 😬
3 jaar geleden
Weigert de laatste fles. Uiteindelijk maar een 2e fruithap gedaan. Ligt nu veels te laat op bed. Het zij zo. 😓😅
3 jaar geleden
Reactie op CindyM93
Hier hebben we de tijden los gelaten.. ene keer slaapt ze wel andere keer n ...
Ja wij intepeteren het geluid als zeuren... Maar ik snap niet zo goed hoe ze opeens dat geluid kunnen.. En of het ook oprecht zeuren is.. Wat de meerwaarde is van deze fase... Leer dat ff lekker als je kan praten ofzo 😂😂
3 jaar geleden
Reactie op CindyM93
Hier hebben we de tijden los gelaten.. ene keer slaapt ze wel andere keer n ...
Ohw hier hetzelfde...
3 jaar geleden
Reactie op elleiram
Ohh hier een baby die weer tussen 4:30-5:00 bij mama wil drinken en op geen ...
Ja hier ook. Eerst kwam ze 2 weken lang elke nacht rond 01.00 en 5.00 uur en sinds twee dagen alleen nog rond 5.00 uur. Zou dit het einde van sprong 6 betekenen? 🙄 Ik hoop het 😅
3 jaar geleden
Reactie op elleiram
Ohh hier een baby die weer tussen 4:30-5:00 bij mama wil drinken en op geen ...
Hier opeens om de 2 uur….. echt niet grappig