17 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook! Een en al ellende. 馃槀馃槶 zin in

3 jaar geleden

Hier bijna. Ik zag dat sprong 7 wel weer lang is 馃様

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Hier bijna. Ik zag dat sprong 7 wel weer lang is 馃様
Ook dat inderdaad.. Bijna 6 weken 馃槶

3 jaar geleden

Hier ook weer en 4 tandjes tegelijk.

3 jaar geleden

Yup, Jantje lacht, Jantje huilt. Stuk of vier dagen gehad dat ze heel veel wilde drinken en vandaag weer helemaal niet. Niet willen slapen, ook s nachts niet. Niet verschoond willen worden. Moeilijk doen bij aankleden, tenzij ze zelf de armen in de mouwen mag doen. Donderwolkje staat pas bij derde week van deze sprong, maar bij ons hangt ie er nu al hoor. Staat tegenover dat ik heel veel spontane kusjes en knuffels krijg 馃馃槝 als ze een vrolijk moment heeft. En ze verandert ineens weer zo snel. Kijk vandaag weer tegen een heel ander koppie aan dan een week geleden馃檲.

3 jaar geleden

Is sprong 7 toevallig rond de 9 maanden馃樁

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Is sprong 7 toevallig rond de 9 maanden馃樁
9.5 maand ongeveer

3 jaar geleden

Volgens het boek begint sprong 7 met 41.5 weken. Ik heb het idee dat onze dame er nu al weer in zit maar dat is een week te vroeg. Meer moeders die dit herkennen?

3 jaar geleden

Reactie op Bijnamama2012

Volgens het boek begint sprong 7 met 41.5 weken. Ik heb het idee dat onze d ...
Het moment dat ik begon in te lezen was ook de week ervoor.. Omdat ik zo iets had van.. Niet nu alweer!? 馃き Ik moet zeggen dat dit de 1e is die ik echt bewust meemaak..

3 jaar geleden

Reactie op Bijnamama2012

Volgens het boek begint sprong 7 met 41.5 weken. Ik heb het idee dat onze d ...
Tot nu toe is mijn dochter aan alle sprongen 茅茅n tot anderhalve week te vroeg begonnen... Maar heb niet het idee dat ze dan ook anderhalve week eerder klaar was 馃檲

3 jaar geleden

Even rustiger nu.... Verschonen/ verkleden mag nu weer 8 van de tien keer zonder problemen, slapen gaat weer even wat makkelijker (lees: niet elk half uur wakker 馃槄). En snel dat de ontwikkeling was de afgelopen dagen.... Ineens wilde ze zelf de bladzijden van het boek 茅茅n voor 茅茅n omslaan, heel precies met duim en wijsvingertje. En dan dingen aanwijzen die ik moest benoemen. Dag daarna had ze drie boekjes open op de bladzijde met het eendje (eendenkuiken), pakte er een vierde boekje bij, bladzijdes omslaan tot ze de goede had en wees daar ook het eendje aan 馃槏.

3 jaar geleden

Niet willen slapen.. hij slaapt alleen in ons arm. Gelukkig drinkt hij na een week wel beter. Maar de slaapritme is verder te zoeken.

3 jaar geleden

Reactie op humilitas

Niet willen slapen.. hij slaapt alleen in ons arm. Gelukkig drinkt hij na e ...
Ohw zo herkenbaar.... Al 5 nachten midden in de nacht klaar wakker en dan huilen,jammeren en overstuur soms... hier ook nog doorkomende tandjes erbij en lekker verkouden....

3 jaar geleden

Sprong 7 is hier ook van start. Gelukkig moet ik nog 2 dagen werken en heb ik er overdag geen last van. Is dit slecht van mij? 馃槀馃き馃槵

3 jaar geleden

Sprong 7 is hier ook van start. Gelukkig moet ik nog 2 dagen werken en heb ...
Neuh herkenbaar... Lekker uit besteden hahaha

3 jaar geleden

Sprong 7 is hier ook van start. Gelukkig moet ik nog 2 dagen werken en heb ...
Helaas duurt sprong 7 echt een eeuwigheid 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Helaas duurt sprong 7 echt een eeuwigheid 馃檲
馃槯