68 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Hebben jullie kleintjes ook dat ze nu meer hun speen/knuffel pakken? 🙈
Knuffels ja!!!
Een speenvarkentje was het altijd al. 😄
2 jaar geleden
Hier een kleine dame die opeens niet meer wil slapen om 19:00. Gelijk huilen zodra ze neergelegd wordt en niet stil te krijgen, al 2 dagen op rij. Ze kreeg nog een fles om 22:30 maar die hebben we vervroegd naar 20:00 omdat ze toch niet wil slapen en daarna slaapt ze wel. Wij zijn de kluts kwijt 😅
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Hier is de speen voor de moe momenten... Maar ze zoekt hem nu echt bewust o ...
Ja speen idd heel de nacht in 🤣😅 zodra die uitvalt zie ik zo een handje gaan en hup erweer in.
2 jaar geleden
Willen ze bij jullie ook geen stukjes fruit meer maar zo'n suf potje? Mijn kind is ziek, heeft last van zijn keel, maar brood eet ie wel goed dus vermoed daarom dat dit sprongetjesgedrag is. 🤔
2 jaar geleden
Reactie op Brownie
Heel veel jammeren, hoort dat er ookbij?
Ik denk het wel 🤯
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ja echt, knuffelkont! Kan niet slapen zonder haar Happy paardje.
Speentje gebruikt ze niet.
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ja! Zoontje heeft nooit gemaald om knuffels of spenen, maar sinds een paar weken moet hij z'n dekentje in de buurt hebben. Hij zoekt hem op als hij moe begint te worden en roept er om als hij er niet bij kan. Vind het vooral heel aandoenlijk😊
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Oef, praat me er niet van! Vanmiddag moest en zou ze spelen met haar speentje in haar mond. Doen we niet, speentje is voor slapen (of moe/ziek). Ik dacht even dat ik in een horrorfilm beland was en mijn kind bezeten was. Mannnn wat een driftbui. Gillen, krijsen, rollen over de grond. Had ik echt nog nooit gezien. Hoe gaan jullie met dat soort buien om? Ik heb haar maar even laten razen, tot het minder begon te worden en toen op schoot gezet en getroost. Geen idee of dat "pedagogisch" de beste aanpak is.
2 jaar geleden
Reactie op Prana
Oef, praat me er niet van! Vanmiddag moest en zou ze spelen met haar speent ...
Ruimte geven voor de emotie is prima 🤭 maar ja herkenbaar.. Als ze hun zin niet krijgen... Heftig!!
Moet zeggen dat ze hier erg vrolijk is en alleen echt dat speentje /knuffeltje is een dingetje