68 Reacties

2 jaar geleden

Hele dacht aandacht vragen. Hoort dat er ook bij🤭🤭 en toch wel verlatingsangst denk ik

2 jaar geleden

Hier inmiddels midden in sprong 8🖐🏼 Onze dame gaat opeens gillen als ze het ergens niet mee eens is, wilt ze vers gekookt eten niet maar wel uit een potje en is ze erg aanhankelijk. Ook uit het niets enorm hysterisch en boos doen.🤦🏼‍♀️ Tja het is wat die sprongetjes 😆

2 jaar geleden

Sprong 8 was hier echt een *piep* sprong. Was blij dat die voorbij was. Al gingen de nachten altijd goed hier.

2 jaar geleden

Wanneer staat sprong 8 “gepland”? Ze is 1e kerstdag 1 jaar geworden en we zijn sinds 1,5 week over gestapt van HA voeding naar normale voeding op aanraden van kinderarts (hopelijk er overheen gegroeid). Ik vraag me af of ze in de sprong zit of last heeft van de voeding… ze heeft eigenlijk verder geen symptomen dat ze nog HA voeding nodig heeft. Ze kan zich zelf weinig zelf vermaken, ineens boos of verdrietig, minder willen eten, hangerig en huilerig en dat is ze nooit. Van de andere sprongen hebben we weinig tot snik gemerkt.

2 jaar geleden

Reactie op vdb1991

Wanneer staat sprong 8 “gepland”? Ze is 1e kerstdag 1 jaar geworden en we z ...
Kan goed zijn dat ze in de sprong 8 zit hoor. Na de eerste verjaardag van onze dochter (15 december) was het bij haar ook ineens mis

2 jaar geleden

Reactie op vdb1991

Wanneer staat sprong 8 “gepland”? Ze is 1e kerstdag 1 jaar geworden en we z ...
Wat je omschrijft klinkt wel als een sprong. Hier inderdaad ook net na de eerste verjaardag en eerder weinig/niets gemerkt. Vond deze wel heftig! De ‘donderwolk’/heftigste fase staat in de app op 53 weken.

2 jaar geleden

Hier begon het op tweede kerstdag, ik wist niet wat me overkwam. Krijsen schreeuwen en zodra ik hem neer legde. Heeft 2 dagen geduurd en nu slaapt hij eindelijk sinds een paar weken weer volledig door.

2 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Wat je omschrijft klinkt wel als een sprong. Hier inderdaad ook net na de e ...
Ja ik hoopte het al dat dit een sprong was en niet allergie! Ze slaapt tot nu toe nog goed, oké ze wilde vanochtend niet haar ochtend slaapje doen, maar dat schreeuwen en huilen en hele tijd vermaakt moeten worden is écht even wennen🤪 de stoornis bipolair is er niks bij🤯

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Hebben jullie ook dat ze niet meer willen slapen? Echt drama. In bed staan ...
Pfoe hier ook sinds een paar dagen. Maar alleen overdag, 's avonds gaat hij liggen en is hij weg tot 7u 's ochtends. Ook niet zo gek, want overdag wil hij er amper aan toegeven. Met geluk 2 slaapjes van 3 kwartier, gistermiddag wilde hij überhaupt geen middagslaapje 😪

2 jaar geleden

Sprong 8 of niet, im weet t niet meer. Ik word ondertussen gek hier van mijn zoon😅 hij slaapt gelukkig wel goed, maar niks is goed, huilen, krijsen, dan weer lachen, dan weer huilen, als ik zijn luier wil verschonen is het DRAMA! Zijn avondeten slaat hij weg, hij gooit met al zijn speelgoed 😅 wauw. Ik hoop dat dit snel voorbij gaat.

2 jaar geleden

Reactie op Preggy

Sprong 8 of niet, im weet t niet meer. Ik word ondertussen gek hier van mij ...
Precies dit!🤯

2 jaar geleden

Vandaag veel klagerig en gillend speelgedrag. Is dit een sprong of het nieuwe nu? 😬

2 jaar geleden

Vandaag veel klagerig en gillend speelgedrag. Is dit een sprong of het nieu ...
Ik mag hopen de sprong… 🤐

2 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Ik mag hopen de sprong… 🤐
Ik hoop mee. Niks was goed vanmorgen. Blij dat ie bij opa en oma is met dit pest humeur 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik hoop mee. Niks was goed vanmorgen. Blij dat ie bij opa en oma is met dit ...
Ik kreeg hem weer met koorts terug van de opvang. Koorts die nu ook weer weg is. 🙁

2 jaar geleden

Ik kreeg hem weer met koorts terug van de opvang. Koorts die nu ook weer we ...
Kun je hem niet terugbrengen weer? 🙈

2 jaar geleden

Hier ook gistermiddag! Paar uren later niks meer aan de hand, maarja 24u klachtenvrij zijn dus vandaag ook niet naar de opvang.. krijg precies niks gedaan qua werk zo deze week 🙈

2 jaar geleden

Das ook wat

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Kun je hem niet terugbrengen weer? 🙈
Hij moet 24 uur lang koortsvrij zijn dus morgen mag hij ook niet heen.

2 jaar geleden

Reactie op Catharina89

Hier ook gistermiddag! Paar uren later niks meer aan de hand, maarja 24u kl ...
Ik breng hem omdat ik zelf fysiek moet opknappen. Zit al maanden gekluisterd aan huis. Of ik ben ziek of hij is het. 😣