43 Reacties
2 jaar geleden
Ohhh thank God. Herkenning 😂 die van ons wordt ook ineens sinds donderdag om 4u 's nachts jankend wakker. Vannacht kregen we het dubbelop, ook 2u zat hij ineens rechtop in bed. Ik zei vanochtend nog tegen manlief.. "sprong misschien..? 😔"
2 jaar geleden
Haha hier ook gehad heb gwn zn ritme veranderd en toen wilde hij wel slapen snachts maar indd wat een drama die sprong
2 jaar geleden
Reactie op mbw90
Jemig het is sinds vanavond. Ze wil niet meer naar bed! Krijsen!!! Nep hoes ...
Ik liep me zoontje gwn huilen en om de 5 minuten naar boven ff troosten en muziekje aan en weer weg heeft intotasl 20 minuten geduurd en toen ging hij slapen
2 jaar geleden
Ik laat hem nu ook ff huilen.. en valt vanzelf weer in slaap. Tenzij die gaat krijsen
2 jaar geleden
Reactie op mbw90
Krijste hij ook? Zij krijst zichzelf helemaal overstuur
Ja als ik niet kwam elk kind is anders miss helpt het om ff met je kindje tegaan zitten of ff samen opbed tegaan tot ie erg moe is? En bijna in slaapvalt net ervoor dan rustig in bedje doen?
2 jaar geleden
Hier was het 2 weken hel. (Samen met waterpokken dat wel) maar ik heb echt avonden met der gezeten van 22.30 tot 2.30 en niks hielp. Ik ga nooooit met der naar beneden maar toen wel gedaan. Mijn oudere zoontje moet namelijk ook slapen😆
2 jaar geleden
Hier was het 2 weken hel. (Samen met waterpokken dat wel) maar ik heb echt ...
Herkenbaar ben alleen erg makkelijk als mijne nii avond een dan niet vroeger werd hij snachts dsn wakker kreeg hij pyama papje nu laatste 2 dagen eet hij ook niet geweldig maar slaapt wel door
2 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Ik zie vooral nieuwe ontwikkelingen 🤷🏼♀️
Jup mijne loopt ineens en zegt nieuwe klanken ook deeld hij ineens bvb eten met me😆
2 jaar geleden
Reactie op mbw90
Hielp dat, naar beneden gaan? Hoe lang was je dan beneden?
Ja daar was ze stil.. elke keer ongeveer 30 min en dan weer proberen in bed te krijgen
2 jaar geleden
Jup mijne loopt ineens en zegt nieuwe klanken ook deeld hij ineens bvb eten ...
Haha ja leuk he! Hier ook! En ondeugend grijnzen en snel verstoppen als hij door heeft dat het bedtijd is, zo grappig 😂 Minder geslaagd vind ik het nieuwe trucje dat hij zijn fles op de kop houdt en zijn tafelblad of de salontafel ondersmeert met melk/water/sap als ik even niet kijk, en er daarna met zijn handen in gaat zitten wrijven..
2 jaar geleden
Reactie op Catharina89
Haha ja leuk he! Hier ook! En ondeugend grijnzen en snel verstoppen als hij ...
Auto's zijn nu 'toetoe', drinken is "dinkies" en als hij iets aangeeft heeft hij zijn eigen "kijk, alsjeblieft" in babytaal gecreëerd: "okotowaa" 😂