43 Reacties
2 jaar geleden
Der bedtijd om 7uur savonds gaat nog goed 1/2uurtjes goed maar daarnaaaa... draaaamaaaaaaaa ze wil echt niet slapen niks nada... vanacht was het rond 1 uur eindelijk kijken wat vanavond is.... en het is alleen maar brullen krijsen...
2 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Hier ook moeizame nachten gehad... bleek meneer oorontsteking te hebben, ee ...
Ooo dat is echt een helll heb k met de vorige sprong ook gehad met oorontsteking 😫
2 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Hier ook moeizame nachten gehad... bleek meneer oorontsteking te hebben, ee ...
Verkouden, koorts sinds 17:00 van 39.7 was het net. Arme drup zit niet lekker in der vel daarop nog vorige week woensdag (2-2) der 14mnd prik gehad en die kon 10 dagen later last geven dus ik denk alles tegelijk. En daarop sprong 9 idd... morgen als ze nog niet in der hum is maar even langs de dokter. Sterkte mama, hoop dat de oorontsteking gauw over is. En sprong 9 heeeel gauw stopt 😅
2 jaar geleden
Sprong 9 komt en gaat hier. Gelukkig maar want zo hebben we ook nog leuke momenten tussendoor. En wandelen helpt. Hij wordt dan rustig en zit de hele rit te neuriën. 😊
2 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Last van zn oor lijkt hij niet meer te hebben. Sprong 9 daarentegen, daar h ...
Owwww ja dat snot😅🤢 hier gaat het weer stukken beter. Ze had flinke bijwerkingen van de BMR prik.... nu alleen die sprong nog🤯 iemand een knopje om der even uit te zetten gevonden?!
2 jaar geleden
Fruit eten ging vandaag in 3 delen. Gisteren in 2 delen. Wel alles op. De aanhouder wint. 😅
2 jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Omg 🙊
Wel minder heftig maar meneer kan nu echt boos worden als hij tijdens het avond eten niet de opscheplepel of de fles mayonaise krijgt (altijd boos dus..), oplossing: eten opscheppen en lepel in de keuken. Saus op je bord en fles in de koelkast... 🤷🏼♀️ dan ziet hij het niet en is t oke. Maar anders.. pfooooo
2 jaar geleden
Vandaag had onze dochter misschien wel de eerste driftbui? Ik weet niet wat het was. Ze heeft bijna een uur alles bij elkaar gekrijst en gehuild. Slaan, schoppen, huilen, krijsen, dingen op de grond gooien. Hoofd achterover… Dacht dat ze misschien pijn had omdat ze Was gevallen eerder die dag. Maar uiteindelijk werd ze stil en de rest van de dag was het oké. Vreselijk was het. Herkent iemand dit?
2 jaar geleden
Reactie op mbw90
Vandaag had onze dochter misschien wel de eerste driftbui? Ik weet niet wat ...
Tijdje geleden ging onze zoon ook helemaal los, gelukkig geen uur. Ik vond het zelf best wel sneu om te zien maar we hebben hem laten gaan. Toen hij bij ons kwam om te knuffelen moest ik zelf huilen haha!
2 jaar geleden
Hier ook net weer begonnen. Tot nu toe: 1x nachtmerrie en gillend overstuur wakker, 1x overdag dutje een uur later maar gedaan omdat ze vastliep met een spel rondom dr popje 😭 en helemaal overstuur in bed lag daarna, vanacht om 3 uur wakker en niet meer in slaap te krijgen en toen maar bij mij in bed genomen en man naar de logeerkamer. Ze slaapt gelukkig nog wel. Ze is wel moe maar gewoon extra onrust.
2 jaar geleden
Reactie op Suus399
Hebben jullie overigens het idee dat er een soort piek is in deze sprong?
...
Zo, ik dacht vanochtend hetzelfde! Gepiep en gekrijs om helemaal niks en zelfs ophalen bij de opvang is 1 groot feest (well, het ophalen zelf wel, maar hij wil zo graag buiten zijn dat het 1 groot drama is als ik hem in het autostoeltje moet zetten. Al 2 dagen voor schut 🙈😂). Ik dacht dat sprong 9 al afgelopen moest zijn, maar ik hoop maar dat dit nog sprong 9 zelf is en niet dat het een erfenisje van de sprong is.