18 Reacties
2 jaar geleden
Hi Silvana, ik heb ook een lastige thuis situatie. Hier geen knopen doorgehakt, het gaat een beetje op en af hier.
Ik denk dat het belangrijkste is om je gevoel te volgen en om te blijven praten met je vriend.
Weet hij hoe je erover denkt, dat je vind dat hij respectloos naar je is?
Sterkte!
2 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Hi Silvana, ik heb ook een lastige thuis situatie. Hier geen knopen doorgeh ...
Praten heeft geen zin meer, hij blijf boos op me .. terwijl ik helemaal niks heb gedaan.. snap niet wat hem bezield. Ik denk altijd te veel aan andere dan aan mezelf en daar profiteer hij van en hij speelt met mijn gevoel daar is die heel goed in.
2 jaar geleden
Zelf geen ervaring. Maar mijn zus is uiteen gegaan met haar vriend toen haar kindjes ongeveer 1,5 en 3,5j oud waren.
Niet gemakkelijk, maar ze is er nu wel beter door.
Goeie moed alleszins en ik hoop dat je er uit geraakt!
2 jaar geleden
Reactie op silvana1988
Praten heeft geen zin meer, hij blijf boos op me .. terwijl ik helemaal nik ...
Zo zonde. In dat geval, kies voor jezelf en zet hem het huis uit. Hij kan jn zijn eentje makkelijker een andere plek vinden dan jij met 2 kinderen. Tenzij je zelf al een plekje gevonden hebt uiteraard 😉
2 jaar geleden
Geen ervaring persoonlijk mee, maar zou relatietherapie niet een optie zijn? Je hebt ooit met een reden voor elkaar gekozen en misschien is het ook dat jullie elkaar nu niet goed begrijpen en zien wat iets doet met de ander. Het is ook nog eens een rare tijd die al stressvol is voor stellen met een goede relatie en dan tel ik nog niet mee dat je twee kleine kinderen hebt waardoor een relatie meer onder druk komt door o.a. zorgverdeling en slaaptekort. Als je echt uit elkaar gaat zou ik een goed ouderschapsplan laten opstellen die niet van internet komt. Eentje die in alles voorziet en duidelijkheid geeft en dus niet een dat regelen we ter zijner tijd wel.
2 jaar geleden
Reactie op silvana1988
Praten heeft geen zin meer, hij blijf boos op me .. terwijl ik helemaal nik ...
Ik lees nu deze reactie. Ik zou echt relatietherapie overwegen. Hij is echt niet zomaar boos en jij ook niet en beiden denken jullie blijkbaar dat je het goed doet tov de ander. Dan helpt het als een onafhankelijke derde het gesprek begeleid, zodat jullie elkaar weer leren begrijpen. Uit elkaar gaan op deze voet legt geen goede basis voor de toekomt waarin jullie juist heel veel moeten communiceren.
2 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Ik lees nu deze reactie. Ik zou echt relatietherapie overwegen. Hij is echt ...
Ja vanavond komen zijn ouders om is even goed te praten (heb wel een hele goeie band met hun) en idd relatie therapie is de laatste optie anders is het gewoon klaar. ( het is zijn huis ) dus ik moet er wel uit. Maar k heb gelukkig hulp van me zwager voor een huis mocht het zover komen 🥰🎉
2 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Hoe gaat het nu?
Lief dat je het vraagt. 😘 Maar 2e kerstdag was weer de bom gebarst😩 na kerst met zijn ouders gepraat (heb ik een goeie band mee) en gelukkig kwamen ze voor me op en zagen ze hoe negatief die over mij kan spreken en zijn houding naar mij. We gaan een relatie therapie starten .. en dat is wel onze laatste hoop. Mocht dat niet werken dan gaan we gewoon uit elkaar helaas.
2 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Balen van kerst, maar fijn dat je begrepen wordt. Staan jullie beide open v ...
Ja nu na dat gesprek met zijn ouders heeft die denk ik in gezien hoe negatief hij is de relatie staat dus daardoor wil die het ineens wel.. hij vond t altijd onzin. Dus daar ben ik wel blij op. Hopelijk helpt het 🤞🏼
2 jaar geleden
Hee meid! Ik ben sinds me zoontje 3 maand was bij me ex weg gegaan me zoontje is nu 13 maand en heb geen spijt gehad van me keuze, volg je hart en denk aan je kleintjes hun gaan dingen mee pikken en het nornaal vinden bvb ruzies in huis ect.
één jaar geleden
Reactie op Iem89
Hi Silvana, ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Heeft het praten geholpen? ...
Hey lief dat je het vraagt. Maar het gaat wat beter hoor we zijn een relatie Terapie aangegaan. En dat werkt goed. 😊
één jaar geleden
Kinderen pikken spanningen op. Vanaf heel jonge leeftijd al. Als jullie constant ruzie maken en praten met elkaar niet helpt raad ik je aan uit elkaar te gaan. Doe dit zo civiel mogelijk voor de kinderen. Bedenk op voorhand al hoe jullie dit willen doen (week om week, weekenden etc) en neem dan gewoon de stap. Als je al lang twijfelt heeft het geen enkele zin dit te rekken en je oudste dochter hoop te geven dat haar ouders toch bij elkaar blijven.