167 Reacties

4 jaar geleden

Hihi, ik zie dat ik niet de enige ben die zich al heeft aangemeld voor deze geboorteclub. Kan natuurlijk nog helemaal niet, maar wie weet? Vandaag ovulatie, dus uitgerekende datum zou 3 december zijn als mijn ongesteldheid uitblijft op 25 maart. En anders weer door en misschien de ronde erna op 30 december uitgerekend, du blijf nog even hangen hier 😂 Mijn naam is Lisanne, ik ben 31 jaar, heb al een prachtige dochter die in november 2 wordt dus hoop een broertje of zusje voor haar te krijgen. Afgelopen december helaas een missed abortion gehad, nu 2e ronde na mk. Zijn er meer leden die zich al durven voor te stellen? 👋

4 jaar geleden

Marisa, 34 jaar.

4 jaar geleden

Marisa, 34 jaar.
Eerste kindje?

4 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Eerste kindje?
Nee, lijk wel op he. Het is de 4e.😀🥰, dan is mijn gezin compleet. Ik wil ze achter elkaar. Niet te veel leeftijd verschil. Ik wou ze niet te veel leeftijd verschil tussen laten, maar dat is helaas niet meer gelukt.

4 jaar geleden

Nee, lijk wel op he. Het is de 4e.😀🥰, dan is mijn gezin compleet. Ik wil ...
Leuk, hoe oud zijn je andere kindjes? En hoeveelste ronde is dit met proberen?

4 jaar geleden

De oudste word 8 jaaar, eind deze maand, de 2e is van september hij is 6jaar, de 3e is ook van september ze is 4 jaar. Ik heb eind januari mijn spiraal eruit gehaald. December mijn eerste poging en nu de tweede.

4 jaar geleden

Hoi ik ben cindy, ben al 40 🙈, en heb al 2 kinderen. Een zoon Ravi van 12 en een dochter Tara van 9. Al grote kinderen dus.... verder zijn wij als gezin twee jaar gelden naar Spanje geëmigreerd en vind ik het erg spannend omdat ik geen idee heb hoe dit in spanje allemaal in zijn werk gaat... deze zwangerschap is totaal onverwacht, was er niet mee bezig en probeerde al helemaal niet dacht er wel klaar mee te zijn mast het leven heeft anders beslist.... nu alleen maar heel erg blij mee

3 jaar geleden

Reactie op CindyD.

Hoi ik ben cindy, ben al 40 🙈, en heb al 2 kinderen. Een zoon Ravi van 12 ...
Gefeliciteerd! Wanneer kwam je erachter en wanneer ben je uitgerekend?

3 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Gefeliciteerd! Wanneer kwam je erachter en wanneer ben je uitgerekend?
Ik kwam er vorige week achter, tijdens een routine bloed controle.... uitgeteld eerste week van november. Dank je!

3 jaar geleden

Hallo ik ben elsermans angel ik ben mama van vier kids twee jongens twee meisje ik ben normaal uit gerekend nu voor december ben onverwacht zwanger geworden na een operatie die ik heb ongedaan gemaakt een sterilisatie ben nu ook samen met een super lieve man had mij dat niet kunnen voor stellen nog zo verliefd te worden als je nog vragen heb mag je ze altijd stellen

3 jaar geleden

Heey mijn naam is Patricia ik heb een dochter uit een eerder relatie die wordt bijna 9. Ik ben net zwanger onverwacht maar zeer welkom. Ik ben 25 en me partner is 28. Ik ben nu max ongeveer 4 weken zwanger

3 jaar geleden

Reactie op Patricia-1994

Heey mijn naam is Patricia ik heb een dochter uit een eerder relatie die wo ...
Heej patricia ik heb me net positief getest vanmorgen heb een zoontje van bijna 3 jaar.

3 jaar geleden

Hallo Dames. Ik ben 24 jaar en mijn partner is 26 jaar. Ik heb in december 2019 mijn mirena spiraal laten verwijderen en vandaag voor het eerst een positieve zwangerschaps test in me handen. De afgelopen dagen voelde ik me al anders. Alsof me lichaam me duidelijk maakte dat er wat aan de hand was. Ik heb een cyclus van 31 dagen en zou dus 26 Maart ongesteld moeten worden. Maar de zenuwen en de nieuwsgierigheid was veelste groot besloten vandaag een test te doen... en ja hoor twee streepjes. Yeahjj.

3 jaar geleden

Hallo mijn naam is Elvira, 29 jaar. Ik ben in december gestopt met de pil, vandaag was ik over tijd en heb ik een test gedaan. Deze was positief! Dit is onze eerste keer. We zijn heel blij maar toch maak ik mij nu wel extra zorgen over dat corona gedoe.. hebben jullie dat ook? Ook omdat ik lees dat de vader misschien niet mee mag naar de eerste echo.

3 jaar geleden

Dag dames, mij’ naam is Barbara, 37j. Na meer dan 4j proberen (iui, ivf en tal van maandelijkse teleurstellingen) kreeg ik gisteren te horen dat ik zwanger ben! In plaats van dolblij te zijn begon ik helemaal te panikeren. 🤪 binnen 3 weken eerste echo, dan zal het pas realistisch binnenkomen denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op Elvira

Hallo mijn naam is Elvira, 29 jaar. Ik ben in december gestopt met de pil, ...
Hey Elvira, Ik heb precies hetzelfde. Mijn eerste echo is pas 11 mei en ben nu 4 weken zwanger. (Normaal doen ze bij mijn verloskundige een echo met 8 weken maar nu niet ivm corona) Ik moet dan alleen komen en intake gaat via de telefoon. Allemaal heel spannend want dit wordt ons eerste kindje. Als het goed is mag je de eerste echo filmen, dus dat scheelt al een beetje! Het is heel anders allemaal. Maar wel een goed verhaal voor later, en alles voor de gezondheid!

3 jaar geleden

Reactie op Elvira

Hallo mijn naam is Elvira, 29 jaar. Ik ben in december gestopt met de pil, ...
Grappig, die naam hoor je niet zo vaak, het is mijn 2e naam en je volgt hetzelfde pad als ik deed! Ik was toen ik 29 was in november gestopt met de pil en begin maart kwam ik erachter dat ik zwanger was van onze mooie dochter ❤ Hoop voor jou dat je over 8 maanden ook een prachtig kind in de armen kan sluiten 😊 Voor nu ontvolg ik even deze groep trouwens, vandaag is mijn menstruatie begonnen, dus misschien dat ik over een paar weken alsnog aansluit, maar voor nu nog niet iig. Aan iedereen: gefeliciteerd, sterkte met deze spannende periode en veel plezier met genieten van de zwangerschap!

3 jaar geleden

Hi allemaal, Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Vanochtend getest en positief! Dit is mijn eerste zwangerschap, in de kerstvakantie heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen. Ik had de laatste 1,5 week al last van vermoeidheid, hoofdpijn, misselijkheid en voelde me af en toe duizelig. In eerste instantie linkte ik dit alles met hooikoorts. Maar van het weekend vond ik de koffie gek smaken en een paaseitje te zoet, toen bedacht ik me ineens dat ik wel zwanger kon zijn ;) Vanaf toen vond ik het wel spannend. Ik wou mezelf ook niet gek maken, ik voelde (en voel nu nogsteeds) bv niet echt iets aan mijn borsten oid. Oja, ik ben 31, mijn man is 33 & we werken beide fulltime voor de overheid. We wonen in het Noorden.

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Shirley 27 jaar. Na 3 miskramen te hebben gehad afgelopen 2 jaar zijn we er vandaag achter gekomen opnieuw zwanger te zijn. Vanochtend braken en al een week last van de borsten dus besloot ik om een test te doen ( 3 dagen voor nod). Na 1 minuut kwam er al een duidelijke streep tevoorschijn! Nu maar hopen dat alles goed verloopt. Uitgerekende datum zal volgens de berekeningen 4 december zijn. Ik duim met jullie mee!🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op shirr

Hoi allemaal, Ik ben Shirley 27 jaar. Na 3 miskramen te hebben gehad afge ...
Wauw van harte gefeliciteerd. Nu lekker gaan genieten van deze prachtige uitslag!