167 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op SLVB

Wauw van harte gefeliciteerd. Nu lekker gaan genieten van deze prachtige ui ...
Dankjewel! Jij natuurlijk ook!

4 jaar geleden

Hallo allemaal. Ik ben 27 jaar en vrijdag een positieve test in handen. Vanaf augustus gestopt met de pil en nu eindelijk raak 💪🏻. Gisteren mijn nod gehad. Nu 4 weken en 1 dag zwanger, voorlopig uitgerekend op 1 december. Mijn termijnecho staat gepland wanneer ik 11 weken ben. Erg spannend allemaal. Waar hebben jullie zoal ‘last’ van? Bij mij vooral vermoeid en ben me erg bewust van mijn hartslag. Veel liefs!

4 jaar geleden

Reactie op Madeliefjexx

Hey Elvira, Ik heb precies hetzelfde. Mijn eerste echo is pas 11 mei en ben ...
We gaan gelijk op! Ik heb ook mijn echo op 11 mei om 9:00 uur. Haha leuk! Het is mijn eerste kindje.

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben 28 jaar en vanaf mei 2019 bezig met onze kinderwens. In januari dit jaar is bij mij pcos geconstateerd. Vanochtend heb ik tot mijn grote verbazing een positieve test in handen gehad! Zó onwerkelijk en ben zo gelukkig. Het is ons eerste kindje. Ik heb 8 mei de eerste echo, zo spannend allemaal. Ik ben ook uitgerekend op 1 december en dus 4 weken en 1 dag zwanger. Ik heb nog totaal nergens last van.. Groetjes!

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben 28 jaar en vanaf mei 2019 bezig met onze kinderwens. ...
🙌🏻🙌🏻 gefeliciteerd!!!

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben 27 jaar en mijn partner 33 jaar. Vorig jaar maart gestopt met de pil En doordat ik al bij de gynaecoloog liep ivm hevige pms klachten kon ik snel terecht toen mijn cyclus niet goed op gang kwam. En bleek ik helaas pcos te hebben, waarvoor vanaf november behandelingen zijn gestart. Ik had er geen vertrouwen meer in, maar afgelopen maandag hadden we een positieve test in handen van ons eerste kindje 😊! Door het corona virus kan ik nu alleen niet bij de gynaecoloog terecht en moet ik naar de verloskundige voor de eerste check. Dus nu weer afwachten tot 15 april 🙈. Oja verwachtte uitgerekend datum is 1 december 😉

4 jaar geleden

🙌🏻🙌🏻 gefeliciteerd!!!
Jij ook super gefeliciteerd!

4 jaar geleden

We gaan gelijk op! Ik heb ook mijn echo op 11 mei om 9:00 uur. Haha leuk! ...
Super leuk! Gefeliciteerd 🥰 ja echt spannend allemaal he! Super toevallig op dezelfde datum haha!

4 jaar geleden

Ik ben Daisy Als het goed mag gaan rond 6 december uitgerekend Sinds kort draag ik de naam van mijn man 😊 dus getrouwd Ik ben mama van Fedde 💙 die bijna 5 wordt Ik vind mijn zwangerschap erg spannend omdat in begin februari een miskraam heb gehad met 7 weken. Gisteren testte ik al heel vroeg positief (6 dagen voor NOD) en vanmorgen een echt duidelijke test. Ik hoop dat een broertje of zusje voor Fedde ons gegund is

4 jaar geleden

Reactie op Madeliefjexx

Hey Elvira, Ik heb precies hetzelfde. Mijn eerste echo is pas 11 mei en ben ...
Mijn eerste echo is ook 11 mei! Wat toevallig 😄 mijn intake met de verloskundige is ook via de telefoon. Erg jammer maar het duurt nog even voor dat het 11 mei is, misschien veranderd er nog wat. 🤞🏻

4 jaar geleden

We gaan gelijk op! Ik heb ook mijn echo op 11 mei om 9:00 uur. Haha leuk! ...
Leuk! Ik ook! En het is ook mijn eerste kindje!

4 jaar geleden

Gisteren positief getest! Uitgerekende datum is 2 december 2020. Ik voel nu al dat mijn borsten erg gevoelig zijn en voel af en toe wat krampjes. Hoop dat dit ook een bekend probleem is bij anderen en hoef ik me geen zorgen te maken. Ik ben al moeder van een zoon van 3, en nu 2e opkomst. Happy!

4 jaar geleden

Hallo allemaal. Ik ben 27 jaar en vrijdag een positieve test in handen. Van ...
Gefeliciteerd! Ik ben 2 december, uitgerekend en heb op 8 mei mijn eerste echo. Door de extra maatregelen mag ik pas na 9-10 weken alleen op de echo (zonder papa), wel jammer had gehoopt dat ik over paar weken al hartje mocht horen kloppen. Ik heb ook last van vermoeidheid en lichte krampen, heb jij daar ook last van?

4 jaar geleden

Hoi ik ben Joyce meiringh En ik.heb twee prachtige kinderen . En ik ben zwanger van mijn derde kindje . We zijn een samen gesteld gezin en we wouden graag nog een kindje van ons samen . Maar dat ging niet zo maar . Jaar verder en twee miskrameb verder . Ben nu bijna vier weken zwanger en we hopen zo dat alles goed mag gaan . Hebben jullie nog vragen stel ze gerust Liefs joyce

4 jaar geleden

Hallo Ik ben 32 jaar en Vandaag positief getest Uitgerekende datum rond 3 december Dit word me 4 kindje “als alles goed gaat”

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Mijn naam is Linda en ik ben 32jaar. Vandaag zijn mijn man en ik erachter gekomen dat we voor de 2e keer ouders worden. We hebben een dochter van bijna 2jaar en verwachten 2-12 ons tweede wondertje.

4 jaar geleden

Reactie op musje

Gefeliciteerd! Ik ben 2 december, uitgerekend en heb op 8 mei mijn eerste e ...
Wat leuk, we lopen gelijk op. Ja herken ik ook, af en toe wat lichte krampen en moe. En mijn borsten....auuuuuw Ik heb mijn echo pas op 11 mei😔 ook zonder partner. Maar hopelijk houdt de Corona crisis niet erg lang meer aan waardoor de rest zo normaal mogelijk blijft... Wachten duurt lang, vooral omdat je nu zo graag wil weten of het goed zit..

4 jaar geleden

Wat leuk, we lopen gelijk op. Ja herken ik ook, af en toe wat lichte krampe ...
Ja sinds vandaag loop ik thuis zonder BH is inderdaad zo gevoelig. Mijn partner zei vanmorgen, je sliep eerder als mij?! De hormonen zijn wel echt druk 😆 pijn in de buik, is dat ook te vergelijken met menstruatie? Dat voelt namelijk wel bij mij.. en ja hoop dat corona snel ons land voorbij is zodat wij zwangeren samen met papa's kunnen genieten van kleine wondertjes..

4 jaar geleden

Reactie op Elvira

Mijn eerste echo is ook 11 mei! Wat toevallig 😄 mijn intake met de verlosk ...
Haha bizar he! Ja hopelijk kunnen we lekker met onze mannen naar de echo toe, voor het eerst is toch wel heel bijzonder!

4 jaar geleden

Ik ben Vera, 35 jaar en getrouwd. Na 3 ICSI pogingen waren we vorig jaar voor het eerst in verwachting van ons 1e kindje. Helaas is het na 22 weken mis gegaan en is onze lieve zoon Beau dood geboren. Nu zijn we opnieuw in verwachting van een cryo van dezelfde poging! 4 december uitgerekend en ik vind het ontzettend spannend. Inmiddels al contact gehad met mijn super lieve verloskundige en ik mag naar haar toe voor wat TLC. Alle controles alsmede de bevalling zal (mits alles goed blijft gaan 🍀) op het ziekenhuis plaatsvinden..