167 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben Sarah 27 jaar. En voor het heerst in verwacht. Vind het spannend allemaal. Ben nu 4 weken.

4 jaar geleden

Heey allemaal, vandaag de eerste echo gehad en ik ben 5 weken zwanger. Ik moest jammer genoeg wel alleen naar de echo. Ik mag gelukkig over 3 weken weer helemaal verliefd naar onze kleine kijken en het hartje horen

4 jaar geleden

Reactie op Patricia-1994

Heey allemaal, vandaag de eerste echo gehad en ik ben 5 weken zwanger. Ik m ...
Wat leuk! Ik mag pas met 9 weken ivm corona maatregelen, fijn dat je alvast terecht kon!

4 jaar geleden

Reactie op Patricia-1994

Heey allemaal, vandaag de eerste echo gehad en ik ben 5 weken zwanger. Ik m ...
Wat leuk! Gefelciteerd! Je mocht al vroeg je kleine uk bewonderen😃

4 jaar geleden

Hey. Ik en partner in verwachting van ons 1ste kindje samen 😍 ik ben 29j en hij 42j. We zijn bijna 3j samen en binnen 2 maand trouwen we. Ikzelf heb 5 zoons tussen de 5 jaar en 12 jaar allemaal en mijn partner dochter van 8 jaar. We willen al ff kindje samen en nu sinds december verhuist naar huis met 6 slaapkamers en gewoon droomhuis en tuin. Dus 5 februari geopereert. Mijn klemmetjes laten verwijderen van op mn eileiders en vandaag ontdekt dat ik zwanger ben 😍😍 Volgens berekening zijn we uitgerekent voor 4 december 😍😍

4 jaar geleden

Houd mijn naam ivm eventuele ontdekkingen even voor mezelf... maar zonet getest en zwanger van de derde!!!! Ongelooflijk blij! Hebben twee dochters van 9&6 jaar, lees graag mee!

4 jaar geleden

Reactie op Babsiewapsie

Dag dames, mij’ naam is Barbara, 37j. Na meer dan 4j proberen (iui, ivf en ...
Zo herkenbaar!

4 jaar geleden

Hi, Dees hier, woensdag positief getest en ik ben dus zwanger van ons eerste kindje! Als t goed is rond 1 december uitgerekend... al contact gehad met de verloskundige, intake wordt telefonisch en pas 4 mei de eerste afspraak/echo, vind dat nog zo lang duren😱

4 jaar geleden

Hallo iedereen, Ik ben vanochtend twee keer getest. Ben zwanger! Verwacht mijn eerste kindje rond 4 december😊 wie is er nog meer uitgerekend in december?

4 jaar geleden

Reactie op Deesjee

Hi, Dees hier, woensdag positief getest en ik ben dus zwanger van ons eerst ...
Gefeliciteerd!!! Dat is inderdaad lang wachten... ik ben benieuwd wanneer ik terecht kan voor de eerste echo.

4 jaar geleden

Hallo iedereen, Ik ben vanochtend twee keer getest. Ben zwanger! Verwacht m ...
Wij ook 4 december 😍

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 😊 Ik ben in verwachting van ons 2e kindje. Samen met mijn partner heb ik al een dochtertje van 2 jaar. Dinsdag positief getest rond 1 december uitgerekend. Ik heb ook pas 4 mei een afspraak staan voor me eerste echo.

4 jaar geleden

Hoiii allemaal, Ik ben nu 4 weken zwanger van ons eerste kindje. 😍 Mijn man en ik dachten het al een paar dagen dus het was lang wachten tot ik een test kon doen. Als het goed is ben ik rond 3 december uitgerekend.

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Wij verwachten ons tweede kindje rond 2 december. Ons zoontje kwam zaterdag bij mij zitten en zei; mama je hebt een baby in je buik. We zijn al anderhalf jaar bezig en hij had dit nog nooit gezegd. Dus toch zondag op 10dpo, op zijn verjaardag getest en toen had ik al een licht streepje. De dagen erna een mooi te stijging in de tests en op dag 14 een duidelijke clearblue 🥰 Ons zootje heeft het er nog steeds over dus dat ik wel heel speciaal

4 jaar geleden

Hallo allemaal, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Mijn partner en ik waren al 2 jaar bezig om zwanger te worden. Laatste jaar met hormoon behandelingen en net voordat we een stapje verder zouden moeten gaan in het traject eindelijk zwanger 😁🤰Dinsdag een positieve test, kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.... 1 december uitgerekend 👶.... 14 april mijn eerste echo, helaas zonder partner maar wel heel spannend allemaal.

4 jaar geleden

Hi allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap😃 Ik had van de week 2 testjes gedaan en vandaag nogmaals met clear blue weken indicatie en die gaf aan zwanger😊😊 voor ons het eerste kindje. Het besef moet alleen nog even komen. Heb weinig last van kwaaltjes alleen beetje opgeblazen gevoel..

4 jaar geleden

Reactie op Judith_1984

Hallo allemaal, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Mijn pa ...
Hey, hoe ga jij om met het eindelijk zwanger zijn en geloven dat het hoed komt? Ik ben ook via moeizaam fertiliteit traject zwanger en vorige week maandag positieve bloedtest, mag de 6e terug voor eerste echo. Maar ik zit de hele tijd alles wat ik voel of niet meer voel te interpreteren omdat ik precies na al de miserie verwacht dat het wel weer mis zal gaan

4 jaar geleden

Goedemorgen, ik ben Debby en als het goed is uitgerekend op 2 december. Dit word hopelijk ons 2de kindje. We kwamen er rond kerst achter een missed abortion gehad te hebben, die er uiteindelijk pas in januari uitgekomen is. Ik ben 1 keer ongesteld geweest tussendoor en nu dus weer in blijde verwachting. Ik ben super zenuwachtig, 14/04 eerste echo en dan hopen we op een kloppend hartje❤️

4 jaar geleden

Reactie op cisdb

Hey, hoe ga jij om met het eindelijk zwanger zijn en geloven dat het hoed k ...
Hier eigenlijk een beetje het zelfde... Maar probeer het van me af te zetten, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd als gedaan. Ik leef nu vooral naar de eerste echo uit, als die goed is dan zal er hopelijk een knopje om gaan.. Ik ga ook voor je duimen dat 6 april alles goed is!! 😁

4 jaar geleden

Hallo allemaal, ik ben Audrey, afgelopen december getrouwd met mijn lieve man. Nu 4 weken zwanger van onze eerste. uitgerekende datum is 5 dec. Nog geen afspraak gemaakt bij verloskundige, ben erg bang voor miskraam omdat dat bij een traagwerkende schildklier (die ik heb) vaak voorkomt ... fingers crossed!! Wel al veel klachten. Buikpijn, misselijk en gevoelige borsten, af en toe rugpijn. Ik werk zelf in het ziekenhuis, dus moet nu vanwege Corona ook aanwezig zijn. Hoop niet dat ik het virus krijg want denk dat het dan zeker fout gaat...