167 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Laurie 17

Hallo Dames Mijn naam is Laurie en ben 29 en mijn man Thijs zijn nu voor ...
Hallo Laurie, Bij ons is de eerste zwangerschap (na 3 ICSI behandelingen) vorig jaar uitgelopen op een doodgeboorte met 22 weken. Ik vind het ook lastig om blij te zijn. Denk dat ik pas blij kan zijn na een goede 20 weken echo. Worden nog lange weken! Vanwege onze voorgeschiedenis krijg ik wel al een echo op 15-04. Ook ik vind het lastig dat mijn man er niet bij kan zijn. Veel sterkte en probeer er toch van te genieten, dat probeer ik ook...

3 jaar geleden

Reactie op Laurie 17

Hallo Dames Mijn naam is Laurie en ben 29 en mijn man Thijs zijn nu voor ...
Hoi hoi! Ik ben Moniek en samen met mijn vriend Ruud heb ik 2 kinderen van 3 en 2 jaar. Op 30 december helaas een miskraam gehad. Dit was voor het eerst. Nu weer in verwachting maar ook ik vind het nu nog erg spannend! Groetjes

3 jaar geleden

Ook hier zal ik mij even voorstellen! Mijn naam is Susanne en samen met mijn vriend hebben we een dochter van 10 en een zoon van 8. Super spannend vind ik het! Ook best wel eng. Onzekere tijd door corona. Maar we hebben al een hele tijd de wens voor een 3e kindje. Hiervoor kon het niet ivm te klein huis. Maar afgelopen okt hebben we ons droomhuis gekocht! Een grote boerderij waar mijn schoonouders ook bij inwonen 😍. Dat maakt t nu dubbel lastig.. 2 kinderen die alles horen wat ze niet mogen horen. En schoonouders bij ons in huis (hun gedeelte is nog niet klaar dus wonen ze tijdelijk bij ons). We willen het nog niet gelijk vertellen. Heb al een aantal dagen pijn in mn buik. Maak ik me best wel zorgen over.. maar we gaan rustig afwachten en duimen dat alles goed gaat! Heel toevallig sinds afgelopen zaterdag 2 ooievaars een nest aan het maken in onze tuin! Hoe bijzonder om vandaag positief te testen 🥰

3 jaar geleden

Hoi, Ik ben Mariska, samen met mijn vriend verwachten wij ons eerste kindje!😍 In april 2018 al gestopt met de pil & toen we eigenlijk net verdere stappen wouden ondernemen was ik zwanger... dit ging mis met 6 weken (afgelopen december) & nu weer zwanger, hoop zo dat het deze keer wel goed mag gaan! ❤❤

3 jaar geleden

Kimberly 28 jaar😊 11 december uitgerekende datum. Eerste kindje samen met mijn vriend. Eerste zwangerschap was uitgelopen op een missed abortion (curretage ondergaan) ronde 1 na mk was het alweer raak

3 jaar geleden

Hallo allemaal. Ik ben Mieke en woon samen met mijn man in Zwitserland en sinds kort zwanger van de eerste na twee eerdere miskramen. Volgens eigen berekening 6 december uitgerekend. 16 april eerste echo (6 weken)en man mag er gewoon bij zijn. Ben wel benieuwd wat de verschillen zijn tussen NL en CH.

3 jaar geleden

Hallo iedereen, Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Mijn naam is Andrea, 30 jaar en zwanger van ons 1ste kindje met mijn allereerste jeugdliefde! 23 april eerste echo met 8 weken. Helaas mag het niet eerder ivm de Corona crisis. In januari dit jaar miskraam gehad met 7 weken.

3 jaar geleden

Reactie op Frau-M

Hallo allemaal. Ik ben Mieke en woon samen met mijn man in Zwitserland en s ...
Hi Mieke! Wat leuk. Ik woon ook in Zwitserland:) waar woon je? Ik ben 8 december uitgerekend dus alles nog zo pril:) liefs Iris

3 jaar geleden

Hi! Ik ben Iris en woon sinds 11 jaar in Zwitserland. Heb een zoontje van 3, Yann en heel pril zwanger van onze 2e. Uitgerekend op 8 december. Ben weer zo nerveus en nieuwsgierig! Groetjes!

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Wendy, 21 jaar en heel pril zwanger (verwacht ongeveer 5 december uitgerekende datum). In oktober een missed abortion gehad met 10 weken, en 9 weken geleden uit eindelijk een myosure gehad, en direct weer zwanger geraakt.. dus extreem spannend dit keer. 22 april de eerste echo...

3 jaar geleden

Reactie op IrisC

Hi Mieke! Wat leuk. Ik woon ook in Zwitserland:) waar woon je? Ik ben 8 dec ...
Hier ook nog erg pril allemaal. Ik woon sinds 1.5 jaar in Zürich. En jij?

3 jaar geleden

Reactie op Frau-M

Hier ook nog erg pril allemaal. Ik woon sinds 1.5 jaar in Zürich. En jij?
Leuk! Ik woon sinds 11 jaar in Basel:)

3 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Kimberly in verwachting van ons vierde kindje. We hebben al een zoon van 5 en twee dochters van 3 en 2 jaar. Inmiddels zijn we een jaar verder sinds ik mijn spiraaltje eruit heb laten halen. We hadden bijna de hoop opgegeven, omdat we bij de andere kinderen relatief snel zwanger raakte. MAAR nu is het weer raak!! Het is nog onwerkelijk, maar we zijn ontzettend blij! Ik verwacht rond 6 december uitgerekend te zijn.

3 jaar geleden

Hallo ik ben nieuw hier ik ben vanessa mama van 2 kids enora 6 jaar en ayden 5 jaar en sinds eergisteren weten we dat er eindelijk een nr 3 aan komt 😁 wij zijn van belgie

3 jaar geleden

Hoi allemaal, ik ben Hedy, 26 jaar. Bijna 27. Sinds vanochtend ben ik er achter gekomen dat ik in verwachting ben van ons eerste kindje. Rond 2 december. Ik heb de verloskundige gebeld en die zei dat ik al 5 weken onderweg ben en ben gelijk gestart met foliumzuur. Allemaal heel nieuw en spannend, de eerste afspraken zijn ingepland. Mijn vriend en ik zijn nog niet super lang bij elkaar, wat het nog extra spannend maakt. Het is allemaal beetje onverwachts en heel onwerkelijk nog. Heb vanmiddag voor de zekerheid nog een test gedaan en ook deze is positief. Mijn eerste echo staat gepland op 12 mei, vergeleken bij sommige van jullie is dat wel laat lijkt het. Helaas mag mijn vriend niet mee. Succes allemaal en lekker genieten! Liefs Hedy

3 jaar geleden

Hey! 🤗 Ik ben Susanne, 26 jaar en ben nu ongeveer 5 weken naar eigen inschatting. Uitgerekende datum zal rond 4 december liggen. We zijn er vanochtend achter gekomen en het voelt nog steeds onwerkelijk! Dat het 1 april is werkt natuurlijk ook niet mee 😉. Dit is voor ons de eerste zwangerschap, dus heel erg benieuwd naar ervaringen en tips and tricks!

3 jaar geleden

Hallo allemaal. Ik ben Manon, 35 jaar en vandaag ontdekt dat wij een derde wondertje verwachten. Wij hebben al een zoon van 10 en dochter van 7. December 2018 met 7 weken een miskraam gehad. We hopen van harte dat deze baby blijft zitten en gezond en wel bij ons komt. Mogelijke bevallingsdatum voor nu; 3 December. Groetjes!

3 jaar geleden

Reactie op CindyD.

Hoi ik ben cindy, ben al 40 🙈, en heb al 2 kinderen. Een zoon Ravi van 12 ...
Hi! Ik 35, man 45. 2 kinderen van 10 en bijna 8! Ook hier komt er (hopelijk als alles goed gaat) een verassing bij 😃

3 jaar geleden

Hoi allemaal, vandaag een test gedaan en die zei 1-2 weken zwanger!! Dit is ons eerste kindje en we zijn super enthousiast maar het is ook heel spannend. Of dat het allemaal goed blijft gaan en hoe de zwangerschap verder verloopt. Als alles goed gaat ben ik 10 dec uitgerekend

3 jaar geleden

Oh ja en ik ben 30 jaar en ben al 7 jaar samen met Gijs 36 jaar jong