167 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op hedy

Hoi allemaal, ik ben Hedy, 26 jaar. Bijna 27. Sinds vanochtend ben ik er ac ...
Ik kom heel veel met je overeen ben ook 5 weken maar moet ik nu al een afspraak maken?

4 jaar geleden

Reactie op Deborah1991

Ik kom heel veel met je overeen ben ook 5 weken maar moet ik nu al een a ...
Heb ik wel gedaan, ook omdat ik totaal niet weet wat me te wachten staat. Ze hebben me gelijk ingepland en veel informatie gegeven om gelijk de komende tijd door te lezen. Slik je al foliumzuur? Zijn natuurlijk hoop mensen zwanger, dus ik denk dat je beter nu al afspraak kunt maken, wie weer duurt t lang.

4 jaar geleden

Reactie op Suusiie

Hey! 🤗 Ik ben Susanne, 26 jaar en ben nu ongeveer 5 weken naar eigen insch ...
Ik heb echt precies hetzelfde als jou. Zo herkenbaar, ook vandaag! Slik je al foliumzuur?

4 jaar geleden

Hallo, ik ben Elynn, 28jaar, mijn vriend 31 en wij zijn zwanger van ons eerste kindje na lang proberen met iui. Normaal uitgerekend voor 2 december! Allemaal heel spannend! 28 april eerste echo, we kijken er zo naar uit! 😊

4 jaar geleden

Hoi ik ben Denise 35 jaar en mijn partner is 29 jaar, ik ben zwanger nu 5 weken precies ben ook 2 december uit gerekend. Heb 29 april me eerste echo. Ik merk dat ik veel spanning heb omdat ik al eerder een miskraam heb. Gehad we hopen samen dat alles goed gaat want heb ook diabetes type 1 gelukkig gaat dat goed, heel onzeker kan niet wachten tot we beetje zekerheid hebben gefeliciteerd allemaal op naar een fijne zwangerschap met al onze kwaaltjes :)

4 jaar geleden

Reactie op hedy

Ik heb echt precies hetzelfde als jou. Zo herkenbaar, ook vandaag! Slik je ...
Nee nog niet, ik ga het straks halen. Jij wel al?

4 jaar geleden

Reactie op Suusiie

Nee nog niet, ik ga het straks halen. Jij wel al?
Ja toen ik de verloskundige belde gister werd het me echt op het hart gedrukt dat ik gelijk moest starten. Ivm dat er veel ontwikkeld wordt in week 5. En ter voorkoming van open ruggetje enz.. ik zou het gelijk gaan halen als ik jou was.

4 jaar geleden

Hoi, ik ben Li, ik ben 11 december uitgerekend van ons eerste kind. Mijn man had niet zoveel vertrouwen in de Action testen, dus vanochtend, 2 dagen na de eerste test, ook nog een ClearBlue gedaan en het staat er echt! Zo onwerkelijk, ik geloof het nog niet helemaal, geloof ik 😂.

4 jaar geleden

Heyhey, Ik durf het eigenlijk nog niet te geloven! En wacht vandaag bloedtest even af. Maar normaal uitgerekend op 12 december 🥰🥰 eerste zwangerschap 🤰🏽. Heb op 01/04 test gedaan en die was positief, 1 april zal niet in testen verwerk zitten! Maar om zeker te zijn gisteren ook nog eentje gedaan van clearblue en die zei ook zwanger. 🤞🏽🤞🏽🤞🏽

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Kelly, de definitieve uitgerekende datum heb ik nog niet maar wij denken rond 9-14 dec. Ik heb een partner en voor ons is het allebei de eerste keer. Zijn drie maanden bezig nadat ik al vanaf mijn 17e aan de pil zat dus ik ben nogal verrast....maar op een positieve manier uiteraard 😁 leuk om zo samen te kunnen “kletsen” en ervaringen en momenten te delen.

4 jaar geleden

Hoi! Gefeliciteerd iedereen die zwanger is! 🌸 Ik, 32 jaar, ben zwanger van ons tweede kindje🙏. Mijn man is 35. Als alles goed gaat ben ik 5 december uitgerekend. Zojuist de verloskundige gebeld. Op 4 mei een telefonische intake en dan wordt ook de afspraak gemaakt voor de termijnecho. Ik snap het natuurlijk helemaal ivm corona, maar jeetje!! Wat moeten we (allemaal) lang wachten op het eerste zichtbare bewijs dat er een klein mensje in onze buik aan het groeien is. En nog belangrijker: te weten dat alles goed gaat. Dat wordt een lange zit, nu we ook nog zoveel thuis moeten zijn. Gelukkig een hele fijne afleiding, in de vorm van een kleine bengel, hier rond lopen 😊.

4 jaar geleden

hoi allemaal, gister een positieve test gehad, eigenlijk alleen maar getest om aan te tonen dat ik niet zwanger zou zijn, aangezien ik net 2 maanden gestopt ben met de borstvoeding van ons 4e kindje. nu dus 7 maanden na de laatste bevalling zwanger van nummer 5 🙈

4 jaar geleden

Jaa allemaal zwangere mama's!! Gefeliciteerd!♥ Ik zelf ben 4 Dec uitgerekend vandaag precies 5 weekjes. Enorm zere borsten verder niks. Penutss vergeleken de vorige zwangerschap.. Daar vanaf dag 1 overgeven... Lieve allemaal geniet! Ondanks deze tijd we hebben het verdiend.

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Ten eerste gefeliciteerd!!! Ik heet Shanti, 37. Nu zwanger van de 2e. 2x een miskraam met medicatie en/of curettage, laatste keer in febr 2019, dus lang moeten wachten op dit wondertje! Hoop dat alles goed blijft gaan! Rond 1 december uitgerekend.

4 jaar geleden

Hallo allemaal, ik ben 36 en mijn vriend 33, wij hebben samen nog geen kinderen maar ik heb wel een do keertje uit een eerdere relatie, die door middel van IVF is geboren, ik heb afgelopen zomer een miskraam gehad bij 11 weken en afgelopen februari bij 5 weken, daarna dus meteen opnieuw zwanger terwijl we eigenlijk zouden starten in april met IVF. Omdat ik niet wist hoelang ik zwanger was nu mocht ik vanmorgen komen voor een echo en hcg prikken... op de echo was helaas nog niks te zien en mijn hcg is 1500 wat overeenkomt met ongeveer 4 weken... zondag moet ik opnieuw komen voor echo en bloedprikken dus het is allemaal super spannend of dan de waardes mooi zijn verdubbeld en of er al een ring te zien is, dit doen ze omdat ik ook al eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad in het verleden.

4 jaar geleden

Ha allemaal! Gefeliciteerd! Ik ben 33, mijn man is 37 en ik ben zwanger van ons tweede kindje. Morgen 5 weken, 5 december uitgerekend! De vorige zwangerschap was heftig door een hernia. Na een hele poos met kinderwens toch een operatie en ik voelde me nu eindelijk fysiek sterk genoeg om een zwangerschap aan te kunnen. Gelukkig meteen de tweede maand al raak! Ik heb pas eind april een telefonisch gesprek bij de vk, en half mei pas de eerste echo. Zou vooral de echo heel graag eerder hebben!

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben 24 jaar en mijn vriend is 31 jaar. Wij zijn zwanger van ons eerste kindje! Dit is eigenlijk heel snel gegaan. Wij zijn super blij en vinden het ook allemaal erg spannend. Wij zijn volgends mijn laatste menstruatie uitgerekend op 12-12-2020. Leuk om hier zoveel ervaringen te kunnen lezen als onwetende wat me allemaal te wachten staat!🤗

4 jaar geleden

Hoi allemaal, ik ben 33 en getrouwd. Mijn man is 35 en samen hebbeb we al een mooie dochter van bijna 3 jaar. Wij zijn onwijs blij en vinden het toch weer spannend. Volgens mijn laatste menstruatie ben ik uitgerekend op 10 december. Hopelijk blijft alles goed gaan ❤

4 jaar geleden

Hallo allemaal, ik ben 40jaar en getrouwd. Wij zijn na een traject van bijna 6 jaar zwanger. Ik durf het nog steeds niet te geloven....... ❤️ Afgelopen december een miskraam gehad met 9wk dus nu ben ik echt mega zenuwachtig/angstig of dit kleine wondertje wel blijft zitten....🙏🏼 Succes allemaal 😘

4 jaar geleden

Hey allemaal! Als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben Lianne (33 jaar) en woon met mijn man vlakbij Breda. In november heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en ben ik uiteindelijk geopereerd en is mijn linker eileider verwijderd. Omdat ik een week voor de operatie eerst en injectie methotrexaat heb gehad moesten we 3 maanden wachten. Dit hebben we echter een maand verlengd omdat we eind maart op vakantie zouden gaan (dit ging helaas niet door vanwege corona) en ik bang was dat het daar misschien mis zou gaan. Dit was onze eerste poging weer en tot mijn verbazing weer gelijk raak in de eerste ronde, en dat met maar 1 eileider!! Het is nog heel pril, vandaag precies 4 weken, maar wat zijn we blij! Tegelijk ook heel bang dat het misschien weer niet goed zit. Ik hoop dan ook dat ik alsnog voor een vroege echo mag, maar ik moet nog contact opnemen met de verloskundige. 11 december uitgerekend! 💞