14 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken de puckababy slaapzak echt geweldige slaapzak

3 jaar geleden

Ook wij hebben een puckababy (0,5 TOG)

3 jaar geleden

Hier gebruiken we al jaren de slaapzakken van lodger. Ik vind ze heel mooi aansluiten

3 jaar geleden

Slaapzak Aden + Anais, super zachte stof. Bij deze site een stuk goedkoper: https://www.bitsbynybble.com/shop

3 jaar geleden

Er zijn al ongeveer 8 topics waar het over slaapzakken gaat

3 jaar geleden

Wij hebben de ergopouch slaapzak 2 tot 12 maanden en die valt smal en sluit erg goed aan in het nekje (rekt mee voor gedurende het jaar), die kan ik echt aanraden!

3 jaar geleden

In heb nu een slaapzak van Trixie, heb een beetje 't zelfde probleem een lange dunne baby. Maar ze zakt hier niet in weg

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Er zijn al ongeveer 8 topics waar het over slaapzakken gaat
Hier vond ik niet meteen een antwoord voor mijn probleem, namelijk een lange smalle baby waardoor slaapzakken niet goed passen. Daarom dat ik even een nieuw onderwerp ervan had gemaakt..

3 jaar geleden

Ik wil ook een puckababy maar pas als ie een half jaar is. Anders kan hij in die mini nog maar 3 maanden liggen. Wanneer gaan jullie over in een zomer slaapzak? Met of zonder mouwen, met kleding eronder of alleen romper?

3 jaar geleden

Ik vind die van de prenatal fijn maar heb ook gewoon van de kruitvat wat werkt geen koude baby en het past mooi op maat miss voor als iemand weinig buget heeft handig!

3 jaar geleden

Wat je niet snel zult verwachten: slaapzak van Ikea! Wij zijn fan 👍🏻.

3 jaar geleden

Wij zijn blij met de Odenwälder Babynest Thinsulate slaapzakken. Je kan ook een slaapzak op maat laten maken als je kindje smaller is dat gemiddeld. Kijk eens bij Babanne op Facebook. Handgemaakte slaapzakjes en je kan zelf de kleuren uitkiezen 😍

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

In heb nu een slaapzak van Trixie, heb een beetje 't zelfde probleem een la ...
Hier hetzelfde. In slaapzak van trixie en rêves d'anaïs zakte hij niet in weg

3 jaar geleden

Reactie op Bathsua

Wij hebben de ergopouch slaapzak 2 tot 12 maanden en die valt smal en sluit ...
Hier ook fan!