Supplementen

firstbabydec2020
2 maanden geleden
Volgen
Dag dames! Even een vraagje, Ik ben nu 5 weekjes zwanger en slik zelf foliumzuur, vitamine D, vitamine B12 tegen vermoeidheid en ijzer. Hoe zit dat met jullie? Wat gebruiken jullie aan extra supplementen?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
43 reacties
Manon65
2 maanden geleden
Hi! Gefeliciteerd! Ik ben nu 4+5, slik alleen foliumzuur compleet .. is een combinatie smelttablet .. heb ook andere gehad maar werd ik erg misselijk van.
  • Rapporteren
Ine82
2 maanden geleden
Hai hai. Ik gebruik al een tijdje de Davitamon mama Omega 3. Hier zit alles in wat ik nodig heb ๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
Bisbis
2 maanden geleden
Ik gebruik gravitamon. Zit alles inโ˜บ๏ธ
  • Rapporteren
Rian Moderator
2 maanden geleden
Ik slik de totaal zwanger vitamine van Kruidvat, vitamine c1000 en magnesium, calcium en zink ๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
Jessica86
2 maanden geleden
Reactie op Ine82
Hai hai. Ik gebruik al een tijdje de Davitamon mama Omega 3. Hier zit alles in wat ik nodig heb ๐Ÿ˜Š
Deze gebruik ik ook!
  • Rapporteren
Wen1720
2 maanden geleden
Hi! Ik gebruik de mama vitamines van vsm zit ook alles in. Vond t wel prijzig..
  • Rapporteren
Julie Pellis
2 maanden geleden
Ik de Omnibionta, met extra visolie. Ik eet niets van vis en daar zitten toch belangrijke vitaminen in die ik anders zou missen.
  • Rapporteren
Sanneko
2 maanden geleden
Ik gebruik davitamon mama compleet. Zo vaak in de aanbieding 1+1 gratis. Dus heb aardige voorraad
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Rian Moderator
Ik slik de totaal zwanger vitamine van Kruidvat, vitamine c1000 en magnesium, calcium en zink ๐Ÿ˜Š
Vitamine c-1000 mag je toch niet gebruiken tijdens de zwangerschap?๐Ÿค” of vergis ik me nou?!
  • Rapporteren
Zwangermiepje
2 maanden geleden
Reactie op Manon65
Hi! Gefeliciteerd! Ik ben nu 4+5, slik alleen foliumzuur compleet .. is een combinatie smelttablet .. heb ook andere gehad maar werd ik erg misselijk van.
Je opent m'n ogen een beetje! Sinds ik begonnen ben met Davitamon Compleet Mama, ben ik ook de hele dag door misselijk. Ik dacht dat het er bij hoorde (vandaag 6 weken), maar misschien helpen de tabletten ook niet mee.. Zou het kwaad kunnen om een dag of 4 alleen foliumzuur te slikken om te kijken of de misselijkheid dan minder is?
  • Rapporteren
She
2 maanden geleden
Hi, Ik slik foliumzuur en vitamine D.
  • Rapporteren
Blooming
2 maanden geleden
Reactie op Zwangermiepje
Je opent m'n ogen een beetje! Sinds ik begonnen ben met Davitamon Compleet Mama, ben ik ook de hele dag door misselijk. Ik dacht dat het er bij hoorde (vandaag 6 weken), maar misschien helpen de tabletten ook niet mee.. Zou het kwaad kunnen om een dag of 4 alleen foliumzuur te slikken om te kijken of de misselijkheid dan minder is?
Of probeer het savonds in te nemen? Wanneer je gaat slapen, lig je plat en misschien dan minder snel misselijk?
  • Rapporteren
MamavanMax
2 maanden geleden
Reactie op Ine82
Ik slik deze ook. heel fijn!
  • Rapporteren
Miranda221220
2 maanden geleden
Reactie op Sanneko
Ik gebruik davitamon mama compleet. Zo vaak in de aanbieding 1+1 gratis. Dus heb aardige voorraad
Hier heb ik zovaak van moeten overgeven. Ik slikte deze al voordat ik zwanger was ivm foliumzuur. Slik nu op dit moment alleen foliumzuur. Zit vaak in het zonnetje, dus op dit moment nog geen vitamine D. Liefs
  • Rapporteren
Naadnoos
2 maanden geleden
Ik slik deze. (Hier zit 600mg foliumzuur hier) daarnaast nog vitaminde D en omega 3
  • Rapporteren