8 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter is 8 maanden heeft nog geen tanden 馃様

3 jaar geleden

Hier eentje erdoor. En eentje waar al sinds half juli een wit streepje onder het tandvlees zit, maar ook nog niet doorgekomen is

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 8 maanden heeft ook nog geen tandjes. Ik zie ze onder wel heel duidelijk onder z'n tandvlees maar zet nog moet door. M'n moeder zei laatst dat ik m'n eerste pas met 14 maanden had, dus maak me niet zo'n zorgen

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft er 4 en momenteel zijn er 3 bezig met doorkomen

3 jaar geleden

Rond 23 mei de eerste tand onder, een week later was de tweede door. En na 2 maanden ellende dan weer wel pijn dan weer niet, dan wel eetlust dan weer niet en ga zo maar door. Is sinds de 18de eindelijk de derde tand door, boven. Moet wel zeggen, van boven heeft ze meer last gehad en nog dan vd onderkant. De volgende is ook alweer aan het etteren, is allang gezakt, nu alleen de vraag wanneer deze door gaat komen 馃

3 jaar geleden

Reactie op Aanstaande Moeder

Mijn dochter is 8 maanden heeft nog geen tanden 馃様
Same

3 jaar geleden

Hier 8.5 maand en nog geen tandjes, mijn moeder zei dat toen ik 1 jaar werd ook maar 1 tandje pas had dus zal vast goedkomen

3 jaar geleden

Hier is al een topic over: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020/help-tandjes-D3odmv?utm_source=24Baby&utm_medium=app