46 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb maandag positief getest, ben direct naar de action gereden en ja heel erg overdreven.. ik heb 10 doosjes gekocht, in totaal dus 20 testen.. het meisje achter de kassa keek me raar aan. Zachtjes Verteld dat ik net positief getest had en door de crisis dus niet bij x weken echo krijg. In januari heb ik een miskraam gehad. Dus mijn drang na meer testen is er ook! Tot nu toe heb ik gisteren en vandaag 2 x getest. Ik ga nu denk ik om de dag testen. Heb 23 april echo met 8 weken

4 jaar geleden

OMG!! Ik ook. Ik heb in totaal al 8 testen gedaan vorige week. En nu heb de neiging om weer te testen omdat ik twijfel zo erg aan mezelf of ik wel zwanger ben of alles goed gaat 🥺

4 jaar geleden

Reactie op Jet4

Het is gewoon een rottijd om zwanger te worden /zijn nu.. maar kijk er ook ...
Idd een rottijd. Ik zie het als een kans om op mezelf te focussen en me baby. Ik heb normaal heel druk met me werk.

4 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Ik begrijp je helemaal. Na een lang traject van ICSI behandelingen waren we ...
Ik hoop het ook voor je. Jeetje wat heftig geweest.

4 jaar geleden

Ik heb maandag positief getest, ben direct naar de action gereden en ja hee ...
Zo fijn dat ik niet de enige ben! Haha!

4 jaar geleden

Reactie op Vicky♥️

OMG!! Ik ook. Ik heb in totaal al 8 testen gedaan vorige week. En nu heb de ...
Heel herkenbaar!

4 jaar geleden

Reactie op x_xTessa

Rond de 4+4 waarschijnlijk. Prillie haha!
Hetzelfde dus!

4 jaar geleden

Heb juist nog een test gedaan. Mijn 8ste denk ik.. Ik kan het maar niet geloven en wil graag bevestiging dat het dutske er nog is

4 jaar geleden

Ik heb 2keer Cb digital gedaan voor ik echt geloofde.. en de eerste keer was hij 1-2 weken en nu 2-3 dus denk wel dat het goed is 🙂 ben ook onwijs zenuwachtig

4 jaar geleden

Ik heb vorige week binnen 10 minuten 2 testen gedaan omdat ik dacht dat die vals positief was. De dag erna en 2 dagen daarna nog een test gedaan en toen waren de streepjes steeds feller. Toen zei mijn man nu is het dan ook goed hè. Toch heb ik gisteren nog eens getest, want ik ben zo bang voor een missed abortion 😅 die stomme krampen ook wat hetzelfde aanvoelen als die van vlak voor een menstruatie

4 jaar geleden

Ik heb er ook nog eentje gedaan om het af te leren 😉. Vorige week vrijdag een Clearblue; die gaf 1-2 aan en vandaag gaf de Clearblue 2-3 aan! Begin het nu langzaam te geloven en krijg er een beetje vertrouwen in 😊

4 jaar geleden

Reactie op Vicky♥️

OMG!! Ik ook. Ik heb in totaal al 8 testen gedaan vorige week. En nu heb de ...
Zo herkenbaar..... Ik heb uiteindelijk 6 testen gedaan... Gister de laatste en nu iets meer gerust. Deze werd dan ook met 10 seconde al positief 😳😅

4 jaar geleden

Reactie op Jet4

Het is gewoon een rottijd om zwanger te worden /zijn nu.. maar kijk er ook ...
Ja qua timing niet echt handig.. wij zijn bijna 2 jaar bezig geweest en hoe kon je bedenken dat het dan nu lukt.. maar we gaan ervan uit dat we over een maand of 8 weer heel anders in het leven staan

4 jaar geleden

Ik had zo’n teststrips, die twee gedaan, allebei licht streepje, ik begon te twijfelen aan deze tests, toen naar de winkel voor een ‘gewone’ test, yes weer een streepje, toen voor de zekerheid nog een digitale van cb gehaald en toen kon ik er echt niet meer omheen 😅😃

4 jaar geleden

Heel herkenbaar dit. Ik testte al vroeg positief (4 dagen voor NOD), dus wel rekening mee gehouden dat ik ‘gewoon’ ongesteld zou worden. Ik heb toen nog een ander merk test gedaan, zodat het in ieder geval niet aan de test lag 😅 Sindsdien elke 2 dagen nogmaals getest, ze lopen mooi op en heb er verder toch niets meer aan haha.

4 jaar geleden

Ik heb 4 testen gedaan haha, 3 van die gewone en 1 clearblue met week aanduiding!

4 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Ik heb vorige week binnen 10 minuten 2 testen gedaan omdat ik dacht dat die ...
Met een missed abortion blijft je zwangerschapstest positief tot het vruchtje je lichaam heeft verlaten, dan gaat het hcg pas afnemen.

4 jaar geleden

Reactie op debby7

Met een missed abortion blijft je zwangerschapstest positief tot het vrucht ...
Is helaas niet helemaal waar . Soms blijft er een stuk aan het baarmoeder slijmvlies zitten en blijf je hcg aanmaken

4 jaar geleden

Hier ook! Eergisteren (4 dagen voor NOD) had ik al vermoedens, 2x getest met ovulatietesten. Beide strepen even donker...toen had ik wel een donkerbruin vermoeden. Vanmiddag 2x CB test gekocht, lichte plus, maar duidelijk zichtbaar, 2 dagen voor NOD! Ik ga morgenochtend toch wel weer testen 🙈🤷🏼‍♀️ ik wil een donkere plus!

4 jaar geleden

Ik heb al meer dan 5 testen gedaan. Vorig jaar maar 2019 een miskraam gehad en nu 5 positieve testen. Toch heel angstig en wil het ook zo graag delen met mijn familie. Vorig jaar meteen verteld en nu heel veel twijfel