98 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een dochter van bijna 4. Ben nu zwanger van een jongen. Ben echt super blij , van allebei 1 maar toch even wennen toen ik voor kleding ging kijken bij jongens🤣 ben nu bijna 4 jaar gewend om te kijken voor jurkjes , rokjes en roze meiden dingen.

3 jaar geleden

Reactie op Wendy28

Wij hebben een dochter van bijna 4. Ben nu zwanger van een jongen. Ben ech ...
🤣🤣 hier hetzelfde, ons dochtertje word in december 4 en we krijgen in december een zoontje 🤩 echt geweldig 😍 zo trots

3 jaar geleden

Het is mijn 1e en we hadden graag als 1e een zoon. En dit blijkt ook zo te zijn💙 en als was het een meisje geweest uiteraard met evenveel liefde welkom geweest💙💙

3 jaar geleden

Wij hebben al een dochter en krijgen nu een zoon, ben super mega blij! 😊😊

3 jaar geleden

Wij krijgen ook een zoon super gelukkig mee al paar pakjes gehaald maar binnenkort meer shoppen

3 jaar geleden

Wij verwachten ons eerste kindje op 18 december en het is ook een jongetje! We zijn super blij, we vinden het alleen moeilijk om een naam te vinden die ons beide aanspreekt

3 jaar geleden

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat wij een zoon krijgen 💙💙💙

3 jaar geleden

Reactie op Maité|

Wij verwachten ons eerste kindje op 18 december en het is ook een jongetje! ...
De naam gaat hier ook een dingetje worden 🙈

3 jaar geleden

Hier al een dochter en een zoon. Was overtuigd dat dit een meisje zou worden maar volgens nipt uitslag 2 weken terug toch een jongen. Ik ben wel blij maar zal het toch pas geloven wanneer de gynaecoloog het maandag met echo bevestigd ik heb nog steeds mijn twijfels al weet ik dat het bijna onmogelijk is dat nipt verkeerd is. Zolang ze gezond is het beste maar toch wanneer je gevoel je in de steek laat doet het toch raar. Hier ook heel veel moeite om jongensnaam te vinden die we beiden graag horen.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd meiden! Ik voelde hem gisteren voor het eerst. Ben helemaal in de wolken haha 😍

3 jaar geleden

Wij hebben sinds deze week een naam heb hem helaas nog niet gevoeld

3 jaar geleden

Wij hebben een dochtertje die in😊11 december 4 word , nu zwanger van een jongetje 💙 superleuk ! 7 dec uitgerekend 🤩

3 jaar geleden

Reactie op Wendy28

Wij hebben een dochter van bijna 4. Ben nu zwanger van een jongen. Ben ech ...
Dit heb ik ook 🤣 zo gek , meisjeskleding shoppen vind ik veel makkelijker. Vast omdat we dit al 4 jaar doen 🙈🤗

3 jaar geleden

Reactie op Maité|

Wij verwachten ons eerste kindje op 18 december en het is ook een jongetje! ...
Gefeliciteerd! Heb precies hetzelfde 18-12 uit gerekend van een jongentje.

3 jaar geleden

Reactie op Wn20209

Gefeliciteerd! Heb precies hetzelfde 18-12 uit gerekend van een jongentje.
Ik ben ook 18-12 uitgerekend 🥰

3 jaar geleden

Ik ben 13-12 uitgerekend 🥰🙊

3 jaar geleden

Reactie op sanska

Dit heb ik ook 🤣 zo gek , meisjeskleding shoppen vind ik veel makkelijker. ...
Ja ik moet ook even wennen aan het idee dat ik die bewaarde kleren ook niet meer ga kunnen gebruiken. Zal even moeten zoeken naar wat ik leuk vind bij de jongensafdeling, maar dat komt vast goed!

3 jaar geleden

Reactie op Maité|

Wij verwachten ons eerste kindje op 18 december en het is ook een jongetje! ...
Waar kom je vansaan 😊

3 jaar geleden

Reactie op Luckynumber7

Waar kom je vansaan 😊
België, West-Vlaanderen 🤪

3 jaar geleden

Wij verwachten 5 december ons eerste kindje! Een zoon! Ik ben dolgelukkig. Gezond is natuurlijk het allerbelangrijkst maar ik had wel een lichte voorkeur voor een jongentje. 2 mannen in mijn leven, 1 kleine en 1 grote ♡♡♡