82 Reacties

3 jaar geleden

Moet het per se rijmen en/of liefelijk zijn omdat het een geboortekaartje i ...
Het moet iets zijn wat bij jou past. Dat maakt elk kaartje persoonlijk! Rijmen, niet rijmen... alles is goed, want het is van jou!

3 jaar geleden

Moet het per se rijmen en/of liefelijk zijn omdat het een geboortekaartje i ...
Haha ik dacht precies hetzelfde 🙈 Ik geloof in ons geval niet dat mensen zomaar langs komen, dus ga het er gewoon niet op zetten.

3 jaar geleden

Moet het per se rijmen en/of liefelijk zijn omdat het een geboortekaartje i ...
Ik doe dit ook allemaal niet hoor. Mag er vanuit gaan dat mensen niet ongevraagd op de stoep staan. En zo wel doe ik gewoon niet open. 🤣

3 jaar geleden

Moet het per se rijmen en/of liefelijk zijn omdat het een geboortekaartje i ...
Het is ook onze eerste kindje, en ik vraag veel tips aan vriendinnen 😂 Die raden aan om een kraam feest te geven omdat iedere keer visite heel vermoeiend is enzo, zeker omdat je zelf zo moet wennen aan je nieuwe leven. Maar aangezien het al een drukke maand is met de feestdagen gaat dat het niet worden denk ik. Dus ik wil iets op het kaartje zetten met dat we wel bezoek willen maar niet te lang en wanneer het ons uitkomt. Maar dan op een ‘aardige’ manier 😂😂 Het hoeft niet te rijmen je moet doen waar je je goed bij voelt en wat bij je past 😃

3 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Het is ook onze eerste kindje, en ik vraag veel tips aan vriendinnen 😂 D ...
Als je aangeeft dat mensen even bellen voor ze langskomen dan kun je zelf aangeven wanneer dat jullie uitkomt. En na een uur ofzo aangeven dat jullie moeten slapen ofzo. Al gaan de meesten na een uurtje ook zelf keurig weer naar huis.

3 jaar geleden

Wil je mama's hechtingen komen tellen? Wil je dan eerst even mijn papa bellen? Zoiets? 🤭😂

3 jaar geleden

Als je aangeeft dat mensen even bellen voor ze langskomen dan kun je zelf a ...
Ja dat hoop ik dan maar, dat we geen plakkers hebben. Ik vind het nogal moeilijk om het dan aan te geven als ik het zat ben.

3 jaar geleden

Reactie op Rian Moderator

Wil je mama's hechtingen komen tellen? Wil je dan eerst even mijn papa bell ...
Hahaha ja zo iets is nog wel lache, van die andere versjes cringe ik echt 🤯

3 jaar geleden

Reactie op Rian Moderator

Wil je mama's hechtingen komen tellen? Wil je dan eerst even mijn papa bell ...
Hahahaha 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Het is ook onze eerste kindje, en ik vraag veel tips aan vriendinnen 😂 D ...
Wij hebben bij onze dochter met 4 weken een kraamfeest gegeven. Aan de ene kant heel leuk, en heb je iedereen al gehad, aan de andere kant hou je echt bijna geen kraamvisite over. Wat ik juist wel weer heel jammer vond. En de mensen bewonderen je kindje 3 seconden omdat een volgende in de rij staat en dan slapen ze weer en ik ben niet heel terughoudend met vasthouden maar op een kraamfeest niet gedaan omdat dat wel heel fanatiek zou worden. Dus ik denk nu toch voor kraamvisite te gaan. Meer tijd voor een praatje met mensen, en zij kunnen de kleine beter zien en bewonderen wat natuurlijk ook het doel is van kraamvisite..

3 jaar geleden

Je kunt ook een datumprikker gebruiken. Een vriendin van ons had dit gedaan. Je kunt dan aangeven wanneer je bezoek kan/wil ontvangen. Dan kun je als visite aangeven wanneer je wil komen. Ouders krijgen dan een mail.

3 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Het is ook onze eerste kindje, en ik vraag veel tips aan vriendinnen 😂 D ...
Ik vind het leuk om af en toe kraambezoek te ontvangen dan in één keer een heel feest. Ik vind de persoonlijke aandacht wel fijn. :)

3 jaar geleden

Reactie op Rian Moderator

Wil je mama's hechtingen komen tellen? Wil je dan eerst even mijn papa bell ...
😂

3 jaar geleden

Voor ons geen versjes alleen de info die er op moet staan.

3 jaar geleden

🤣

3 jaar geleden

🤣
Ik ga stuk!!! Deze neem ik 🤣

3 jaar geleden

Ik vind het leuk om af en toe kraambezoek te ontvangen dan in één keer een ...
Is ook fijn! Ik hou niet zo van visite...😂😂 Terwijl ik het wel fijn vind als mensen belangstelling tonen. Ik vind het alleen moeilijk om dan te zeggen van je we zijn moe het is nu wel leuk geweest snap je, Heel veel mensen snappen het ook en gaan na een uurtje weer weg. Maar er zijn er ook genoeg die het niet ‘snappen’ en blijven plakken. En dat zou ik niet zo fijn vinden.

3 jaar geleden

🤣
Hahahahahahaha 😂 Super 🙈

3 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Is ook fijn! Ik hou niet zo van visite...😂😂 Terwijl ik het wel fijn vind ...
In de kraamweek kun je de kraamverzorgster inschakelen om bezoek weg te werken. Misschien heeft ze nog houden tips.

3 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Is ook fijn! Ik hou niet zo van visite...😂😂 Terwijl ik het wel fijn vind ...
Wij gaan gewoon vooraf aangeven. 'Vanaf xx tot xx ben je van harte welkom. Daarna moeten moeder en baby weer rusten.' ☺️