82 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op H91

Ik doe dit ook allemaal niet hoor. Mag er vanuit gaan dat mensen niet ongev ...
Ik kan zo ook niet bedenken of er iemand in de vriendenkring en familie is die blijft plakken. En anders trekken ik en baby ons terug in de slaapkamer en zoekt vriendlief het maar uit. Of is dat heel gemeen? 😁

3 jaar geleden

Ik kan zo ook niet bedenken of er iemand in de vriendenkring en familie is ...
Haha nee dat is zijn hele belangrijke taak als beschermer van moeder en kind 😁

3 jaar geleden

Ik kan zo ook niet bedenken of er iemand in de vriendenkring en familie is ...
Nee kan gewoon hoor! 🤣 Sowieso de eerste 1 of 2 dagen willen wij geen bezoek. Eerst maar is even wennen aan alles. En inderdaad wel een tijdspan erop zetten wanneer mensen wel welkom zijn. Kaarten verstuur je toch ook pas de dag erna.

3 jaar geleden

Wij hadden samen een codewoord: jus 's Orange. Als ik dan moe werd of rust wilde van de visite zei ik tegen mijn man dat ik zin had in jus D orange en dan wist hij dat ik het genoeg vond en werkte hij de visite (uiteraard gewoon vriendelijk) de deur uit :)

3 jaar geleden

Wij gaan een kraamfeestje houden. Huren ergens een zaal in een restaurant. Hoef ik nergens naar om te kijken, geen rotzooi in huis en ook niet al die visite over de vloer! En na een paar uurtjes iedereen gehad. Top toch 😏🤩

3 jaar geleden

Wij gaan gewoon vooraf aangeven. 'Vanaf xx tot xx ben je van harte welkom. ...
Goede tip, thanks! 🥰

3 jaar geleden

Wil je vingertjes en teentjes komen tellen? Dan graag eerst even bellen 😂

3 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Is ook fijn! Ik hou niet zo van visite...😂😂 Terwijl ik het wel fijn vind ...
Bij mijn eerste zeiden we tijdens het afspreken gewoon een begin en eindtijd erbij. Dus bijvoorbeeld donderdag van 20-21h. Meestal duurt het evengoed wel wat langer maar de mensen zijn een beetje gewaarschuwd 😉

3 jaar geleden

Jouw handje in het mijne, zo gaan we hand in hand. Als broertje en als zusje, een ijzersterke band. Ik ben al wat groter, en jij bent nog zo klein. Maar ik hoop dat wij voor altijd elkaars vriendjes zullen zijn. Kusje NAAM BROERTJE. Wil je mijn zusje zien? Bel dan even, anders slaapt zij misschien. Op DATUM JAARTAL om TIJDSTIP is onze dochter en mijn zusje geboren. NAAM KINDJE LENGTE cm lang en GEWICHT gram NAMEN ADRES POSTCODE TELEFOONNUMMER Deze neem ik voor de geboorte kaartjes

3 jaar geleden

🤣
Ok kom niet meer bij van het lachen 😂😂😂😂

3 jaar geleden

Tip voor het verzamelen van adressen: mailbook.nl

3 jaar geleden

Ons geboortekaartje is al af...🙈😳😂

3 jaar geleden

Wij hadden voor onze eerste de tekst: Waar leven begint en liefde nooit eindigt! Zoeken nu weer naar zoiets.

3 jaar geleden

Wij hadden voor onze eerste de tekst: Waar leven begint en liefde nooit ein ...
Misschien is dit dan leuk, Als liefde leven wordt, krijgt geluk aan naam ... zoiets? ☺️

3 jaar geleden

Reactie op tulpje24

Tip voor het verzamelen van adressen: mailbook.nl
Ah dit is echt super handig! Ga het ook voor de bruiloft gebruiken!

3 jaar geleden

Reactie op H91

Nee kan gewoon hoor! 🤣 Sowieso de eerste 1 of 2 dagen willen wij geen bez ...
Wij ontvangen behalve mijn ouders en mijn 2 zussen de eerste 4 weken geen bezoek. Mijn vriend is van Curaçao en hij is opgegroeid met de moeder moet herstellen en de kleine moet de eerste 4 weken aansterken voordat er mensen over de vloer mogen komen. Vind die gedachten wel erg fijn, zeker als je nu van mensen hoort die achteraf de coronatijd positief hebben ervaren qua kraamvisite. Baby's waren veel rustiger, sliepen beter, aten beter en moeder herstelde sneller.

3 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Misschien is dit dan leuk, Als liefde leven wordt, krijgt geluk aan naam ...
Dankjewel! Had ook gezien: Vol vreugde verwacht, met liefde ontvangen.. en: Geboren om voor altijd lief te hebben. Maar deze suggestie van jou vind ik eigenlijk nog mooier;)

3 jaar geleden

Waarom staat eigenlijk het gewicht en de lengte standaard op een geboortekaartje? Wat is hier relevant aan?

3 jaar geleden

Waarom staat eigenlijk het gewicht en de lengte standaard op een geboorteka ...
Dan kunnen mensen zeggen goh wat een klein ding. Of jemig wat een grote baby 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Dankjewel! Had ook gezien: Vol vreugde verwacht, met liefde ontvangen.. en: ...
Geen dank! Die van jou zijn ook prachtig! Vooral iets kiezen wat bij jullie past en waar jullie helemaal achter staan 💛