6 Reacties

2 jaar geleden

Misschien doen opa en oma iets anders of de opvang? Krijgt ie daar mee beweging of meer ondernemingen? Want mijn zoontje is bij zn papa bvb heel lastig en bij mij totaal niet en zijn vader heeft ook een ander ritmr onderneemt minder ect en ik ga elke dag eigs wel tewandelen met hem uren spelen of we gaan knutselen nahja wij doen veel misschien kan je kindje zn energie niet geheel kwijt? Ik zeg maar wat en dit is mijn ervaring xxx

2 jaar geleden

Misschien doen opa en oma iets anders of de opvang? Krijgt ie daar mee bewe ...
Misschien dat ergens anders zijn hem misschien meer energie kost, maar in principe wordt hij thuis net zo uitgedaagd als op andere plekken volgens mij.

2 jaar geleden

Reactie op sandra0987

Misschien dat ergens anders zijn hem misschien meer energie kost, maar in p ...
Hmm oke dat weet ik het ook niet sorry🤗

2 jaar geleden

Het doorslapen zal denk ik meer stom toeval zijn of te maken hebben met de temperatuur, maar overdag kan het aan veel dingen liggen. Een andere manier van naar bed brengen, een andere kamerindeling, andere temperatuur. Het naar bed brengen zelf verschilt echt per persoon hoe het gaat. Bij mijn man was het eerder dat hij moest wiegen, de leidster van het kdv moest na een 10 minuten terug om hem te zeggen dat het bedtijd was, hij wilde bij mij eerst met zijn hoofd op mijn schouder liggen etc.

2 jaar geleden

Bedje verplaatsen naar een andere hoek van de kamer?