412 Reacties
3 jaar geleden
Mijn meisje eet al een tijd alleen fruit uit pot 8 +
Nu laatst een mandarijn gegeven 1 stukje door de helft en dat vond ze wel lekker en at ze op.
Vandaag appel, iets zacht gemaakt stukje gegeven maar ze krijgt het niet weg, sabbelt wel. Kleiner stukje gegeven wat ze eventueel zo door zou kunnen slikken dat spuugt ze uit.
Hebben mensen tips hoe ik fruit zou kunnen herintroduceren?
Banaan lust ze niet.
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Nu laatst een mandari ...
Mango en perzik zijn hier succesnummers. Lekker zoet en zacht!
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Nu laatst een mandari ...
Begin misschien weer kort met gepureerd zoet fruit. Een appel kan wat zurig zijn en heeft aardig wat structuur. De potjes van 8+ zijn ook echt nog heel fijn. Frambozen en mango gaat er vaak wel makkelijk in.
3 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Vraagje, waarom wordt in België de blauwe besjes pas aangeraden met 12 maan ...
Ik las iets over een mogelijk allergische reactie. Ik ben met dit product meer van het proberen en zien dan dat panische wachten. 🙂 Waarom kook jij ze? Ik plet ze alleen zodat ie niet een ronde knikker hoeft te verwerken.
3 jaar geleden
Ik las iets over een mogelijk allergische reactie. Ik ben met dit product m ...
Gewenning denk ik haha. Deed het eerder voor door de kwark voor mijzelf. Je krijgt dan echt een soort dikkere saus en de smaak vind ik dan lekkerder (echt heel kort koken). Doe dan gelijk bijvoorbeeld een appeltje erin dan verkleurt die ook niet zo erg en prakt die ook makkelijker.
3 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Vraagje, waarom wordt in België de blauwe besjes pas aangeraden met 12 maan ...
Omdat deze de luchtpijp in kunnen schieten. Omdat ze zacht zijn, kunnen ze moeilijk te verwijderen zijn. Dat geldt overigens voor meer etenswaren (druiven, snoeptomaten, frambozen, bramen, etc). Advies is om deze etenswaren (meestal cylindrisch van vorm en enigszins zacht) in de lengte door te snijden (of in het geval van bessen iig 1x door te snijden) of evt te pletten.
3 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Gewenning denk ik haha. Deed het eerder voor door de kwark voor mijzelf. Je ...
Klinkt goed. 😋
3 jaar geleden
Geven jullie ook komkommer? En hoe geven jullie dat? Haha vind ik spannend joh!
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Geven jullie ook komkommer? En hoe geven jullie dat? Haha vind ik spannend ...
Ik denk er vaak niet aan om het te geven. Je kan reepjes maken en het in de hand geven. Zelf pak ik op verjaardagen een schijfje, bijt ik de harde rand eraf en eet mijn zoontje de rest op, terwijl ik het uiteinde vasthoud.
3 jaar geleden
Stomme vraag misschien maar eet jullie kleine wel eens met jullie mee als je stamppot of zo eet bv boerenkool of andijvie 🙈? Zonder de rookworst natuurlijk. Ben een beetje aan het twijfelen. Het kan volgens mij gewoon zit verder nog geen zout of iets doorheen. Hooguit een beetje melk.
Voor mijn gevoel kan dit alleen pak ik altijd iets anders voor hem dus voelt gek en dat brengt me een het twijfelen..
3 jaar geleden
Reactie op Lies25
Stomme vraag misschien maar eet jullie kleine wel eens met jullie mee als j ...
Mijn vraag is meer hoe laat eten jullie🤣 wij eten meestal tussen 17.30 en 18.00 maar onze zoon al rond 17.00, later houdt hij vaak niet vol🤔 vraag me af hoe hij dan met de pot nee kan gaan eten
3 jaar geleden
Reactie op Lies25
Stomme vraag misschien maar eet jullie kleine wel eens met jullie mee als j ...
Onze dame eet sinds een paar weken gewoon met de pot mee 's avonds (we houden daarin wel rekening met wat we koken en dat we zoutloos koken). Tenzij we een keer iets te eten halen,, dan warm ik voor haar een maaltijd op die ik nog in de vriezer heb.