412 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Je kan eten van de dag ervoor bewaren ..? Dan bewaar je het dus een dagje? ...
Jaa ik heb genoeg in de vriezer idd, alleen dacht meer dat ze op den duur echt met de pot mee eten, dus tegelijk met papa en mama 😉
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Mijn vraag is meer hoe laat eten jullie🤣 wij eten meestal tussen 17.30 en ...
Wij eten om 17.15 a 17.30 samen. Soms met de pot mee en soms een hapje uit de vriezer (afhankelijk of het iets is wat hij mag (wij voegen kruiden toe aan het eind van de kooktijd als we voor hem al een schep eruit hebben gehaald). Hij is dan wakker vanaf 15.00 uur meestal en krijgt dan eerst nog een fles na het wakker worden en evt een tussendoortje.
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Mijn vraag is meer hoe laat eten jullie🤣 wij eten meestal tussen 17.30 en ...
Hij eet nog niet mee met de pot en het tijdstip van eten is idd nog wel een ding ja. Want wij eten vaak laat, pas tegen 19 u. Veel te laat voor hem. Op de opvang krijgt hij zijn warme hap aan het eind van de middag. Weet nog niet hoe ik ga schuiven. Eerst maar zijn ontbijtje uitbreiden, aanvullen met een broodje. Mee eten op e.a. tijdstip komt later wel. 😊
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Dan beginnen we om 18 uur met badje en flesje rond 18.30 slaapt ze.
Als d ...
Hier gaat ze al zoon 2x per week zonder laatste fles naar bed.. Puur omdat ze de fles niet wil 😂 't is dus maar net.. Hoe die kleine er in staat..
Als ze veel water gedronken heeft op een dag. Weet ik bijna zeker dat de laatste fles moeilijk gaat..
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Hier gaat ze al zoon 2x per week zonder laatste fles naar bed.. Puur omdat ...
Ja precies gewoon je kleine maar erin volgen toch. Hier drinkt ze de laatste fles tot de laatste druppel en ze smakt nog na als ik hem eruit haal.
Vandaag zei het cb (ik zit op 2.5 fles nog) om de laatste fles af te bouwen. De laatste zei ik? Ja de laatste want de ochtend fles en middagfles bij het broodje vervang je straks voor melk. 🤷♀️
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Huh? Ik dacht dat de ontbijt fles er eerst vanaf ging en je dan alleen nog ...
Ik denk dat je gewoon doet wat je zelf wil.. 't ene kind ontbijt graag met een flesje.. 't andere kind vind de boterham prima... Hier moet ze 's ochtends niets hebben van een boterham.. Dus die ochtend fles blijft nog wel ff..
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Huh? Ik dacht dat de ontbijt fles er eerst vanaf ging en je dan alleen nog ...
Ja maar als je kind het omdraait dan heb je toch weinig te willen? 😁