412 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Ik doe er soms een dun laagje Appelstroop op maar verder ook eigenlijk all ...
Hoeveel soepstengels/maisvingers etc geef je dan? Hier krijgen ze nu zo'n 100ml yoghurt. Dan is 1 maisvinger nooit genoeg, maar toch wil ik graag de yoghurt na het avond eten gaan doen..

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Wat voor beleg smeren jullie? Ik wil graag wat meer variëren, maar ben ook ...
- Avocado (op brood of als snack tussendoor) - Vers fruit pureren of potje fruit (op brood) - Zuivelspread op brood - Komkommer als snack En begonnen met paprika als snack maar dat is nog geen succes. Moeten we wat vaker aanbieden. Ze krijgt een maisvinger als wij aan het eten zijn, verder beperk ik de tussendoortjes zoals koek enzo zo veel mogelijk.

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Ik geef gewoon wat ik in huis heb 🤷🏽‍♀️ Pindakaas, jam, smeerkaas, appelstroop, avocado, (gebakken) ei, of gewoon beleg zoals kipfilet of boterhamworst. Ik doe 1 plakje er op dus dat zal ze wel aankunnen

3 jaar geleden

Veel is al gezegd. Smeerkaas kiddies met plakjes tomaat is hier een groot succes. 🙂 Dank voor de Kleine keuken spread tip! 🙂

3 jaar geleden

Veel is al gezegd. Smeerkaas kiddies met plakjes tomaat is hier een groot s ...
Hetzelfde kan trouwens ook met plakken komkommer.

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Hummus (less salt versie van maza) Boter Appelstroop Pindakaas 100% Chocopasta van de kleine keuken Gebakken ei Paprika spread Avocado met beetje paprikapoeder Philadelphia /zuivelspread

3 jaar geleden

Reactie op Tweeling 2020

Hoeveel soepstengels/maisvingers etc geef je dan? Hier krijgen ze nu zo'n 1 ...
Oow wel 2 crackottes of 2 soepstengels en soms wel 4 of 5 maisvingers hoor. Haha net hoeveel hij wil. Soms is hij na 1 al klaar en dan is dat ook prima

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie tips, kan ik zeker wat mee! 😁👍

2 jaar geleden

Wat krijgt jullie kind nu voor ontbijt? Nog steeds de fles of al iets anders?

2 jaar geleden

Een snee boterham met boter en pindakaas of appelstroop. Nu nog met een flesje opvolgmelk 120ml, maar zodra die pot leeg is gaan we over op 100ml koemelk. Ons probleem is dat ze nog heel graag uit de fles drinkt, beker wil ze bijna niet. We blijven het proberen, maar als iemand tips heeft hoor ik het graag 🙃. Als ze veel honger heeft krijgt ze er soms een beschuitje honing bij, maar dat is miss 1x in de 2 weken.

2 jaar geleden

Wat krijgt jullie kind nu voor ontbijt? Nog steeds de fles of al iets ander ...
Ik volg weer even mee. :) Bij ons nog steeds de fles, soms voeg ik wat olvarit pap lepels toe. Ongeveer een uurtje na de 1e fles krijgt hij fruithap.

2 jaar geleden

Een snee boterham met boter en pindakaas of appelstroop. Nu nog met een fle ...
Bij ons hetzelfde. Wilt alleen de fles en ziet een beker als interessant speelgoed om mee te gooien.

2 jaar geleden

Reactie op Jen1

Ik volg weer even mee. :) Bij ons nog steeds de fles, soms voeg ik wat ol ...
Ik heb van de fles sinds 2 dagen een bord pap gemaakt. Dan doe je meer lepels als in de fles. Kreeg het idee dat alleen een fles geen voldoening meer gaf. 🙈 Heb jij dit ook?

2 jaar geleden

Bij wakker worden een fles 140 ml en een half uur later een boterham. Dit lijkt voldoende zo.

2 jaar geleden

Een snee boterham met boter en pindakaas of appelstroop. Nu nog met een fle ...
Honing? Dat was toch gevaarlijk? 😳🙈

2 jaar geleden

Fles 180+6 en halve boterham met boter :)

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Wat kunnen ze genieten he van dat melkschuim 🥰 voor het kindje van een vri ...
Ja hier ook! Lekker zo’n gezellig schuimsnorretje bij m’n ventje🥰

2 jaar geleden

Ik leg hem eerst aan na het wakker worden en daarna aankleden en een boterham met boter en een glas water (neemt hij maar paar slokjes van).

2 jaar geleden

Kleine fles 90+2 en 1 boterham. Wil doe fles binnenkort wel weglaten en dan beker gewone melk doen

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Honing? Dat was toch gevaarlijk? 😳🙈
Ja dat dacht ik ook?!