412 Reacties

3 jaar geleden

Las net in de folder van het voedingscentrum dat dit een prima tussendoortj ...
Vandaag half bakje yoghurt gegeven. Van danio 6+

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Zijn er mensen die soepstengels geven?
Ik vind mijzelf al dapper dat ik die maisvingers heb gegeven😅 Oh wat vind ik dat altijd smerig als alles onder die uitgekauwde bende zit 🙈 een soepstengel is mij nog een stap te ver haha.

3 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Ik vind mijzelf al dapper dat ik die maisvingers heb gegeven😅 Oh wat vind ...
Maar mais vingers die smelten zodra er vocht op komt 😂 daar is niets geks aan 😂 doenze maar eens bij jezelf in je mond.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Yuuup! Super favoriet
Oke smelt dat ook goed?

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Oke smelt dat ook goed?
Yup makkelijker dan broodkorst.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Maar mais vingers die smelten zodra er vocht op komt 😂 daar is niets geks ...
Het voordeel is wel dat het al moes en doorgeslikt is voor hij bedenkt dat het ook uitgespuugd kan worden 😝

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ja doen wij, lijkt iets voedzamer ook dan een maisvinger, ze kan het prima eten zonder problemen.

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Toevallig van t weekend omdat dat zo uitkwam. Hij knaagt het lekker weg, minder geknoei dan een maisvinger ;)

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Yuuup! Super favoriet
Welk merk geef jij en zit daar veel zout in? Die van de Picnic vond ik te veel zout bevatten. Dit soort dingen vind ik maar lastig...

3 jaar geleden

Welk merk geef jij en zit daar veel zout in? Die van de Picnic vond ik te v ...
Ik heb die van de Albert heijn.. 🙈. Ik heb eerlijk gezegd niet opgelet qua zout enzo, 😂 ze krijgt ze vaak op de opvang.. Ze moeten ook dingen wel aan gaan wennen, als 't maar 1x in de week is dat ze het eten.. Zal 't wel loslopen.. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik heb die van de Albert heijn.. 🙈. Ik heb eerlijk gezegd niet opgelet qua ...
1 x per week zal niet zo veel uitmaken ja. Ik dacht dat te veel zout weer slecht voor de nieren is. Vind het soms maar allemaal ingewikkeld. 🙈

3 jaar geleden

Goh wat lees ik nu weer.. 😅 Wij geven al een maand elke dag yoghurt (nja Biogarde) op aanraden van het consultatiebureau; 100 gram rond 15.00 uur. Lees ik nu dat pas vanaf 8 maand mag. Ze is nu net 7,5 maand. Lekker, al die adviezen. Ze maken je wel gek. Soepstengels geven wij ook gewoon, eens in de zoveel tijd. Ook niet naar zout gekeken.

3 jaar geleden

1 x per week zal niet zo veel uitmaken ja. Ik dacht dat te veel zout weer s ...
Ja maar te veel zout is ook slecht voor ons... 🙈 En toch eten we patat en pizza en.. Noem maar op.. Ik probeer zo goed mogelijk te zorgen voor haar.. Zo drinkt d'r geen sapjes maar alleen water of thee, en qua broodbeleg zo veel mogelijk (room)boter en af en toe appelstroop of pindakaas. Veggie maisvinger en heel af en toe een liga.. (suiker is ook niet goed..) Zit ze bij ons aan tafel en wij eten en zij heeft het al op, krijgt ze gekookte paprika of een snoepkomkommer.. Nou die een of twee soepstengel per week.. Zal vast goed gaan 🙈🙈🙃

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ja maar te veel zout is ook slecht voor ons... 🙈 En toch eten we patat en ...
Het is ook allemaal slecht voor ons...😬 Ik denk wel dat het goedkomt. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik heb die van de Albert heijn.. 🙈. Ik heb eerlijk gezegd niet opgelet qua ...
Ze krijgt het hier bijna iedere dag 😂, niet op zout gelet 😬

3 jaar geleden

Gebruik de soepstengels als we een keer uit eten gaan (alleen nog buiten gegeten tot nu toe) wel handig dan hebben ze even wat te doen en kunnen wij lekker rustig eten 😊

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ik wil morgen rundvlees maken maar vraag mij af of ik het op de zelfde mani ...
Ik stoom het vlees vaak. Samen met groente en( zoete) aardappel. Gewoon alles in 1 pannetje is veel makkelijker. Als je geen stoompan hebt kan je ook je vergiet in de pan zetten wat water onderin de pan en dan deksel op de vergiet. Gaat ook sneller als in water koken en alles wordt lekker zacht en gaar.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ze krijgt het hier bijna iedere dag 😂, niet op zout gelet 😬
Net gekeken op de verpakking 1 soepstengel bevat 0.1 gram zout. Valt mee dacht ik zo.

3 jaar geleden

Reactie op Carolien78

Ik stoom het vlees vaak. Samen met groente en( zoete) aardappel. Gewoon all ...
Daar zat ik dus al over te denken ja, een stoofpotje/ stoom. Lijkt mij ook veel makkelijker, meteen alles erin, goeie! 👍🏻 Ik had het vlees dus gegeven in combinatie met sperziebonen en aardappelen maar ze hoefde het echt niet. Mijn man en ik vonden het ook echt niet lekker, leek alsof de verhouding niet klopte, oeps 😬

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Net gekeken op de verpakking 1 soepstengel bevat 0.1 gram zout. Valt mee da ...
En ik heb het dus waarschijnlijk 'per 100 gram zitten' lezen. 😮😑😬😳🙈🙈🙈