412 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Ja denk dat je gelijk heb en ik ergens iets minder moet gaan geven. Ik vind ...
Ik ook en heb ook zo'n vent die de 3e fles als heilig beschouwd. 😁
Voor mij is de avondfles heilig want die gaat in combi met knuffelen voor het slapengaan. ❤
3 jaar geleden
Reactie op Anne47
Hier wordt alweer zo'n 2 weken helemaal geen warme hap meer gegeten. Weiger ...
Zo herkenbaar! Alleen maar huilen aan tafel. Gister ineens toch wat kidneybonen gegeven die hij zelf kan eten en die pakte hij wel. Vervolgens zelfs een paar hapjes eten gehad. Voor het eerst sinds drie weken weer. Weet niet of dat helpt.. leek alsof hij het zelf wilde doen.
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ja dat was eigenlijk ook wat ik bedoelde.. ergens iets minder geven zodat z ...
Ze gaat vandaag naar de oppas dus dan verander ik liever niks maar we denken erover om morgen eens 1 boterham te geven. Gister had ze er twee op😳 (misschien is dat gewoon te veel), 15 uur klein flesje, half koekje en minder water gegeven.. toch geen trek in warme hap terwijl ze super enthousiast begon.
3 jaar geleden
Reactie op Anne47
Hier wordt alweer zo'n 2 weken helemaal geen warme hap meer gegeten. Weiger ...
Hier gebeurde vanavond iets heel wonderlijks. Marije sloeg steeds de lepel weg, tot mijn man het hapje op de helft van haar eerder gegeten soepstengel aanbood.die ging ineens wel naar binnen en toen ze het proefde, at ze vervolgens het hele potje op. Gekke baby's
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Ze gaat vandaag naar de oppas dus dan verander ik liever niks maar we denke ...
Ja wie weet heeft ze er wel zin in als je iets minder geeft. Hoeft niet zo te zijn maar wel proberen waard. Brood vult natuurlijk ook best wel.
Toen wij nog flessen gaven om 06.30/10.30/14.30/18.30 uur at ze ook geen groente omdat ze naast deze flessen ook nog fruit en brood kreeg. Sinds we de fles van 14.30 uur eraf hebben gehaald eet ze al dr groente helemaal op.
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ja wie weet heeft ze er wel zin in als je iets minder geeft. Hoeft niet zo ...
Bij de oppas eet ze altijd slecht, ze had een half broodje op en een halve fles. Ze at gister zonder problemen haar avond eten!
Vandaag ga ik de halve flessen van 13 en 15 uur samen voegen en geven om 12 uur, werd mij hieronder ook al getipt, ben benieuwd!
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Meer mensen die een zwart gat hebben gecreëerd in plaats van een baby?😅 Ik ...
Hahaha heerlijk toch. Kind van een vriendin is nu 13 maanden en die eet meer dan zn moeder. Vooral avond eten, 3 bordjes 😄. Maar is niet dik ofzo.
Als ze het nodig hebben, lekker geven ☺
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Meer mensen die een zwart gat hebben gecreëerd in plaats van een baby?😅 Ik ...
Woooow! Hihi, dat is veel, krijgt hij ook water bij de boterhammen? Misschien is zn dorst dan een beetje minder
3 jaar geleden
Reactie op Mamavanmarije
Woooow! Hihi, dat is veel, krijgt hij ook water bij de boterhammen? Misschi ...
We bieden hem wel regelmatig water aan maar hij drinkt dan maar een paar slokjes. Qua vocht heeft hij zijn flessen daarom nog wel nodig. Hij eet er gewoon heel veel naast😅
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
We bieden hem wel regelmatig water aan maar hij drinkt dan maar een paar sl ...
Ja logisch! Marije drinkt ook maar een paar slokjes water, maar eet ook geen twee boterhammen, ik ben al heeeeeel blij als een lukt
3 jaar geleden
Reactie op S110
Jep herkenbaar, twee boterhammen en een fles van 210 erachteraan
Is dat inclusief de korstjes? 🙂