61 Reacties

4 jaar geleden

Bij Bonprix hebben ze leuke! 🥰

4 jaar geleden

Ik kocht vorige keer gewoon een normale winterjas in maat groter. Deed hem niet meer dicht. Maar zo koud wordt het toch neit meer in nederland haha. Dikke trui aan en wollen sjaal eronder en go 👍

4 jaar geleden

Reactie op SamanthaR

Ik kocht vorige keer gewoon een normale winterjas in maat groter. Deed hem ...
Klinkt idd ideaal maar aan de kust waar ik heen ga kan het nog wel eens waaien. En zit op de fiets naar de merk half uur heen half uur terug. Helaas gaat die trui dat niet meer redden. Zat ook te denken aan gewoon maat groter maar dan lijkt me de oonderkant zo koud. Ben een kou kleum zoals je kan horen haha

4 jaar geleden

Bij bonprix hebben ze jassen waar je een stuk tussen kan zetten zodat je ook een baby in een draagzak mee kan nemen. Ik heb alleen geen idee of deze handig zijn

4 jaar geleden

Ik heb er een van bonprix, betaalbaar en leuke modellen.

4 jaar geleden

Reactie op Wiesjuhh

Klinkt idd ideaal maar aan de kust waar ik heen ga kan het nog wel eens waa ...
Haha ik ben ook echt een koukleum hoor. Alleen ik ga overal met de auto heen 🙈 die heb je zo warm. En dan stap je weer een warm huis binnen. Dus dacht even niet aan fietsen. Maar zag net toevallig reclame van de C&A voorbij komen met zwangerjassen niet al te duur.

4 jaar geleden

Reactie op SamanthaR

Haha ik ben ook echt een koukleum hoor. Alleen ik ga overal met de auto hee ...
Zie er maar 1 op de site staan helaas

4 jaar geleden

Als zwangere heb ik het veel warmer dan normaal (zeker het 3e trimester). Vorige zwangerschap een jas geleend van een vriendin, want ik vind het fijn als m’n buik bedekt is in de winter. Nu heb ik via zalando lounge een regenjas van mamalicious gekocht. Daaronder een dikke sjaal en trui en klaar.. Die jas kan ik daarna ook nog aan, zitten ritsjes in waardoor het ook als niet-zwangere jas kan

4 jaar geleden

https://www.lidl-shop.nl/ESMARA-Dames-lichtgewicht-zwangerschapsjack/p100263777 Ik heb deze van de Lidl webshop, is maar 30 euro. Had ook geen zin om voor zo'n tijdelijke jas veel geld uit te geven. Hoop dat ie warm genoeg is, al is het volgens mij wel een warme stof en anders nog een dikke trui eronder. Zitten handige ritsen in om hem te vergroten, maar dus ook te dragen in 'normale' maat. En er zit een tussenstuk bij zodat je de baby ook onder de jas kunt dragen met eigen mutsje. Tot nu toe erg blij mee :)

4 jaar geleden

Reactie op SylviaB

Bij bonprix hebben ze jassen waar je een stuk tussen kan zetten zodat je oo ...
Zo een heb ik voor de eerste gekocht, echt superhandig! Er zit inderdaad een middenstuk tussen wat je ertussenuit kunt ritsen, dan heb je een normale jas. Dus je kunt je kind naar de opvang brengen en daarna nog normaal over straat 😁 Verder zitten er ritsen aan de zijkant in, wat hem ook geschikt maakt als je zwanger bent. Ik kan hem dus nu ook als winterjas gebruiken (baby komt eind dec)! En hij was niet duur. Echt een aanrader dus!

4 jaar geleden

Ik heb een paar weken geleden een jas van Mamalicious gekocht in de uitverkoop voor 79€. Anders het dubbele. Dat vond ik het wel waard. Die kun je ook nog dragen met kind in de draagzak. Ben een koukleum dus ik wilde graag een goede winterjas.

4 jaar geleden

Ik heb toevallig een positie winterjas bij h&m besteld 2 weken terug was afgeprijsd en extra korting nu €16,- niet beste kwaliteit natuurlijk maar voor die paar keer dragen prima

4 jaar geleden

Ik heb via marktplaats een positie winterjas gekocht. Zitten echt super mooie jassen bij ( meestal maar kort gedragen en nog als nieuw ) voor een klein prijsje 😁

4 jaar geleden

Ik had hem toevallig een week of wat geleden online bij H&M in een Sale voor ff 20 a 25 euro

4 jaar geleden

Hebben jullie foto’s van jullie jas? Ik ben aan het online shoppen maar kan nog geen keuze maken ☺️ Ik zie ook van die jassen waar je bijv draagzak onder kunt doen, is dat handig? Als we bevallen zijn, is het natuurlijk wel echt winter of droegen jullie dan gewoon winterjas en kindje goed aankleden?

4 jaar geleden

Met babydraagmuts!

4 jaar geleden

Ik heb er vandaag 1 bij c&a gekocht.. Ik pas de zwangerschap jassen niet Ivm een behoorlijk buik.. Dus ben bij de grotere maten bij c&a gaan kijken. Is betaalbaar en kan hem na m'n zwanger ook nog ff zo aan 😁

4 jaar geleden

Via marktplaats heb ik er 1 gescoord voor 7 euro! 👍

4 jaar geleden

Primark. Heeft alles voor kleine prijsjes. Heb daar zelf ook een jas gekocht.

4 jaar geleden

Heb deze bij2 weken geleden bij bonprix gekocht. En ook al vd week aangehad echt super lekker warm. Ik ben echt een koukleum. Hij heeft ritsen aan de zijkant voor de groeiende buik en als kindje straks geboren is kan ik haar dragen door het middenstuk erin te risten.