61 Reacties

4 jaar geleden

Deze is vandaag met 20% korting! Ik heb maat s die ik normaal ook heb, deze is super ruim!

4 jaar geleden

Lekkere groot mannen vest 😍 https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-oversized-trainingstop-van-teddyborg-met-korte-rits-en-kleurvlakken-in-pastel/prd/14934022?acquisitionsource=com.whatsapp

4 jaar geleden

Bonprix, daar heb ik de mijne gekocht. Zit een extra tussenstuk bij voor de grote buik of straks voor dragen.

4 jaar geleden

Ik heb zelf een tweedehands jas gekocht op vinted. Best veel keus en zeer betaalbaar😊 ik vind het zonde om een nieuwe te kopen.

4 jaar geleden

Ik heb via Marktplaats een tweedehands jas van Noppies gekocht Denk voor die 3 maanden 🥰 Succes met zoeken 🍀

4 jaar geleden

Hej, ik heb hetzelfde en ben afgelopen week gaan zoeken; heb een goed afgeprijsde Mamalicious quilted tussenjas gekocht bij Mammies fashion, en een iets warmere met de Welkomst kortingscode via Mamalicious zelf. Je hebt bij Miinto nu ook een kortingscode FALLDEALS (gratis retourneren). Bonprix heeft ook wat leuke maar niet de goedkoopste op het moment. Kon zelfs ook weinig leuks vinden op Vinted. Iemand ooit gehoord van Kiabi of 'Pink or blue' trouwens? Kwam deze tegen maar vertrouw het niet..

4 jaar geleden

Niet persee goedkoop, maar ik heb deze softshell jas gehaald bij mawaho. Ik koop sowieso maar 1 x per 4 a 5 jaar ofzo een goeie nieuwe jas. Tijdens mijn vorige zwangerschap (2 jaar geleden) heb ik gewoon mijn oude jas gedragen maar dan open. Maar omdat ik toch toe was aan een nieuwe jas (de naden lieten elke x los op de schouders, denk door de grotere borsten haha) investeer ik liever in een goeie jas. Omdat ik ook draag en de volgende ook wil dragen zocht ik wel een jas waarin je kan dragen en tevens is deze te dragen tijdens de zwangerschap, maar ook als normale jas als je de tussen stukken er uit haalt. Je legt dan wel iets meer neer, maar dan is het in ieder geval geen aankoop voor tijdelijk en daar houd ik sowieso niet zo van :O Dus misschien als tip, de jas hoeft niet persee tijdelijk te zijn als je ze zo kan aanpassen dat je ze daarna ook kan blijven dragen, zeker als je ook wilt dragen!

4 jaar geleden

Reactie op GFSGK

Hej, ik heb hetzelfde en ben afgelopen week gaan zoeken; heb een goed afgep ...
Ik heb ook geen goed gevoel bij die pink or blue. Maar geen idee waarom niet🤔

4 jaar geleden

Reactie op Mommy1

Ik heb ook geen goed gevoel bij die pink or blue. Maar geen idee waarom nie ...
Al 2x besteld en is helemaal prima! Is een Duits bedrijf maar heeft heel slim een Nederlandse webshop gemaakt met veelal lagere prijzen dan de ‘echte’ Nederlandse webshops!

VRIEND

4 jaar geleden

Ik leen voor die paar maandjes een winterjas van mn man :-)

4 jaar geleden

Reactie op Mommy1

Ik heb ook geen goed gevoel bij die pink or blue. Maar geen idee waarom nie ...
Ik heb hier een luiertas gekocht, prima ervaring!

4 jaar geleden

Reactie op GFSGK

Hej, ik heb hetzelfde en ben afgelopen week gaan zoeken; heb een goed afgep ...
Ik heb pink or blue regelmatig dingen besteld, maar nooit problemen mee gehad

4 jaar geleden

Reactie op Bathsua

Niet persee goedkoop, maar ik heb deze softshell jas gehaald bij mawaho. Ik ...
Mooi! Is softshell wel warm genoeg?

4 jaar geleden

Ik heb vd week met 20% korting bij h&m gekocht, maar die actie liep diezelfe dag nog af 🙈 even goed de acties in de gaten houden

4 jaar geleden

Mooi! Is softshell wel warm genoeg?
Is dit te lezen? Er zit een extra laagje in, echt voor de herfst en winter. Maar zelf heb ik het niet snel koud en je kan altijd nog een dikke trui aan doen. Ook ben ik veel op de fiets, dus dan heb je het ook al snel warm. Er zitten ook duimgaten in dus dat houd je nog extra warm ook :) En sowieso met dragen zal het al snel warmer zijn :O En nu kan ik in ieder geval mijn buik lekker beschermen, want een open jas met deze wind en regen vind ik niks als je buik dan zo uitsteekt. En daar is zon Softshell juist wel perfect voor, dat vieze Nederlandse weer haha.

4 jaar geleden

Reactie op Bathsua

Is dit te lezen? Er zit een extra laagje in, echt voor de herfst en winter ...
Zeker te lezen! Ik was ondertussen al even naar de website gegaan en overtuigd geraakt;) heb een net iets ander model gekozen, ben benieuwd! Dank voor de tip in ieder geval!

4 jaar geleden

Ik heb er gisteren 2 besteld bij bonprix. Beide zijn draagjassen. 70 en 80 euro. Hopelijk ist wat. Ik krijg ze woensdag binnen. Ik hou je wel op de hoogte😘

4 jaar geleden

Ik heb er gisteren 2 besteld bij bonprix. Beide zijn draagjassen. 70 en 80 ...
Deze

4 jaar geleden

En deze

4 jaar geleden

Deze kun je beide dus nu al aan en na de winter nog doordragen met de kleine op je borst of op je rug dus dan is 80 euro ook niet teveel vind ik. Is ook mijn eerste kindje dus mag me wel verwennen met een leuke jas toch🥰