30 Reacties

2 jaar geleden

Maak je het wel voor haar geef je gewoon alleen maar potjes? Ik heb overige ...
Vanaf 5 maanden begonnen met vers koken en pureren maar op een gegeven moment steeds meer potjes. Nu alleen maar potjes. Omdat ze vers gewoonweg niet at. Nu proberen we het dus weer maar het lukt niet..

2 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Ja bij mij was dus uiteindelijk de oplossing om alles gewoon weer glad te p ...
Geprobeerd vanavond maar lukte weer niet. Pfff..

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Misschien een beetje mengen?

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Misschien een ander tijdstip bijvoorbeeld smiddags (als dat ongelijk is) misschien heeft ze niet genoeg honger. Of wat lekkerder maken met parmezaanse kaas, olijfolie of ricotta kaas. Muziekje opzetten bij het eten (gebruik soms nijntje danst op YouTube) en ondertussen hapjes geven 😝

2 jaar geleden

Reactie op Carolien78

Misschien een ander tijdstip bijvoorbeeld smiddags (als dat ongelijk is) mi ...
Ze eet wel.. dat is het probleem niet. Alleen eet ze geen eten wat zelfgekookt is. Alleen potje. Heb ook al gedaan alsof het uit een potje kwam maar daar trapte mw ook niet in 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Ze eet wel.. dat is het probleem niet. Alleen eet ze geen eten wat zelfgeko ...
Ja dan zal ze toch merken dat de structuur dikker is 🙈 zou toch proberen vol te houden en bijv na een uur weer een keer het zelfgemaakte prakje proberen en inderdaad wat al aangegeven staat misschien eerst wat mengen met een potje of wat dunner maken met water. Succes in elk geval! Ze kunnen soms zo vasthoudend zijn. Gaat vast een keer lukken 💪

2 jaar geleden

Reactie op Carolien78

Ja dan zal ze toch merken dat de structuur dikker is 🙈 zou toch proberen v ...
Ja inderdaad.. op de 6de eet ze vast met de pot mee 🤣🤣

2 jaar geleden

Vanaf 4/5 maanden groentenhapjes gegeven. At ze altijd goed. Soms een Olvarit potje, maar die at ze eigenlijk niet zo goed. Ik weet niet of het een fase is, maar sinds een maandje wil ze ‘s avonds geen warme hap, geen potje, geen zelfgemaakt groentehapje. Als er onder dwang wel een hap in gaat dan vindt ze het eigenlijk wel lekker. Maar de volgende hap weigert ze gewoon weer of gooit het op de grond. Lijkt me niet de bedoeling om elke hap onder dwang te geven. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op fleurtjefleur

Vanaf 4/5 maanden groentenhapjes gegeven. At ze altijd goed. Soms een Olvar ...
Mijn kind had hetzelfde, bleek dat ze gewoon niet meer gevoerd wil worden. Trek dr nu een schort met mouwen aam en dan mag ze zelf met handen eten, gezeur voorbij 👍 alleen moet je dan dus even het eten aanpassen dat het stukjes zijn die met handen te pakken zijn.

2 jaar geleden

Reactie op fleurtjefleur

Vanaf 4/5 maanden groentenhapjes gegeven. At ze altijd goed. Soms een Olvar ...
Ach dan geef je haar een banaan. Als er maar iets ingaat. 😊