13 Reacties

3 jaar geleden

Wow hopelijk komt het goed... stressen dit.. 🍀🍀🍀

3 jaar geleden

Ik heb hier ervaring mee. Eerste echo met 6w2d. Een traag kloppend hartje, maar dit kon nog goed komen zei de gyn. Een kans van 50/50. Helaas bij ons de verkeerde 50 opgegaan. Die week bloedverlies en bij de volgende echo enkele dagen later nog steeds een traag kloppend hartje. Die echo daarna gestopt. Maar probeer je vast te houden aan de gaten dat het beide kanten op kan gaan. Hoop doet leven, maar blijf ook realistisch

3 jaar geleden

Bah wat klote. En wat een spanning tot donderdag zeg! Ik heb hier ervaring mee, maar helaas geen goede. Ik was vorig jaar bij mijn 1e zwangerschap volgens mijn eigen berekening 7+2. De vk kwam met opmeten op 6+2 en het hartje klopte langzaam. Ik moest toen een week later terugkomen om te kijken of het hartje sneller was gaan kloppen. Helaas kreeg ik een paar dagen laten een bloeding waardoor ik met spoed een nieuwe echo moest maken. Bij opmeten kwamen ze toen ineens op 6+1 (terwijl t 3 dagen later was) en het hartje klopte nog langzamer :(. Ruim een week later was het kleine hartje alsnog gestopt met kloppen. Wat een verdriet... Ik vond het echt een enorm traumatische ervaring. Ik hoop dat dit je bespaard blijft. Heel veel succes en sterkte met wachten komende dagen. Weet dat de dagen als weken voelen in deze situatie. Sorry dat ik het geen positieve ervaring is die ik kan delen. Ik duim voor je 🤞🍀

3 jaar geleden

Hmm, ik heb dit ook gehad en helaas was het niet goed. Heel verdrietig maar probeer ook te realiseren dat dit kindje niet gezond is. Moeder natuur lost het op deze manier op. Desondanks, heel veel sterkte..

3 jaar geleden

Reactie op soof6834

Hmm, ik heb dit ook gehad en helaas was het niet goed. Heel verdrietig maar ...
Dank je.

3 jaar geleden

Reactie op AnnemiekAnnemiek

Bah wat klote. En wat een spanning tot donderdag zeg! Ik heb hier ervaring ...
Bedankt om jouw ervaring te delen. Ik heb een slecht voorgevoel...

3 jaar geleden

Ik heb hier ervaring mee. Eerste echo met 6w2d. Een traag kloppend hartje, ...
Dat realistisch blijven is heel moeilijk maar ik ben er mij van bewust dat het slecht kan aflopen.

3 jaar geleden

Bij mij is het goed gekomen mijn eerste echo was ik gezet op 6+4 terwijl ik dacht dat ik 8weken was er was een trage en onregelmatige hartslag 2 weken later was ik 8+4 en was alles prima in orde op 9 weken kreeg ik een kleine bloeding maar alles was prima in orde er was zelfs een navelstreng te zien. En vandaag ben ik 12 weken. Dinsdag mag ik nog eens terug

3 jaar geleden

Vandaag eigen gynaecoloog gehoord. Moet nu hormonen slikken en woensdagochtend op controle. Wat verwarrend allemaal 😏 De ene dokter had het al volledig op gegeven en nu zegt mijn dokter dat het misschien nog goed komt.

3 jaar geleden

Jaa ik dacht bij mijn eerste echo al 7 weken te zijn maar het bleek dus 5,5 week te zijn omdat het hartje niet snel genoeg klopte en de baby te klein was vervolgens 2 weken later bleek ik 8+3 te zijn en alles was helemaal in orde !

3 jaar geleden

Reactie op Kimberley85

Vandaag eigen gynaecoloog gehoord. Moet nu hormonen slikken en woensdagocht ...
Nou spannend hoor! 🍀🤞Hou je ons op de hoogte?

3 jaar geleden

Hey Kimberley, Ik ben net met 6 weken geweest en wat geen hartslag te zien nog. Hoe is het bij jou afgelopen?

3 maanden geleden

Reactie op lambi

Bij mij is het goed gekomen mijn eerste echo was ik gezet op 6+4 terwijl i ...
Is dit goed afgelopen?