Onze zoon wordt volgende week 1 jaar. Nu vroeg ik mij af of het gangbaar is om te trakteren op de groep van de kinderopvang en of er ideeën zijn wat dan te trakteren. Ik wil er niet teveel werk van hebben eigenlijk :) Iemand hier ervaring mee / ideeën?
Bij ons krijgen ze traktaties mee naar huis, en dat zijn tot nu toe alleen kindjes geweest die naar de volgende groep gingen (2 - 2,5) of voor hun 2e verjaardag. Dan krijgen ze er zelf ook wat van mee.
Ik heb in die 9 maanden nog geen traktaties van baby’s gezien dus ik was het eigenlijk ook niet van plan 🙈 Haal wel wat lekkers voor de leidsters gelijk als bedankje!
Ik denk dat ik voor iedere leidster een douche schuimpje van Rituals geef. Dat doet het denk ik altijd wel goed. Voor de kindjes ga ik lekker knutselen in kerst thema
Deze heb ik vorige week getrakteerd! Doosje rozijntjes als lijfje. Kun je als pakketje kopen bij de hema 😉 Het zit allemaal bij elkaar in een zak, dus echt heel makkelijk!
Ik had dit op internet gevonden en vond het er wel leuk uit zien. Ik dacht eraan om iets van een koekje of doosje krentjes in te doen met een kerstfiguurtje (boompje of sneeuwpop ofzo) met hoera 1 jaar.