49 Reacties

2 jaar geleden

Soepstengels met een vingerpopje :) (popjes 2ehands gekocht op vinted, staan er vast ook op marktplaats)

2 jaar geleden

Ik heb dit gedaan

2 jaar geleden

Reactie op lambi

Ik heb dit gedaan
Uitgelicht😉

2 jaar geleden

Reactie op lambi

Ik heb dit gedaan
Uitgelicht

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft al wat traktaties gekregen, echt leuk om te zien allemaal. Ik ga voor lekker simpel, een groot stoepkrijt inpakken in doorzichtig folie, met een kaartje er aan dat hij 1 is. Andere dingen die hij heeft gekregen; Voorleesboekje Handpop (knuffel van de fabeltjes krant) Setje met mini buitenspeelgoed (schepje en mini vormpjes) Spekjes (lijkt me nog een beetje jong)

2 jaar geleden

mijn dochtertje van 1 gaat deze trakteren bij de opvang. "dat kaarsje" is een bellenblaasje hierbij doe ik nog een doosje rozijntjes gelijk opeten en nijntje koekjes voor naar huis

2 jaar geleden

Maandag gaan we op zwemles trakteren manderijn vis in een zakje met rozijntjes als bodembedekker

2 jaar geleden

Hier deelt wel elk kindje uit. Ik heb een uitdeelzakje (karton) gevuld met een uitdeelboekje van kikker en een zakje verpakte kruidnootjes voor de 0-2 jarige en voor de 2-4 jarige hetzelfde zakje met kruidnootjes en een bellenblaas

2 jaar geleden

Reactie op Veld321

Ik had ze nog ingepakt, ietsje meer werk 😉
Deze heb ik ook gehaald! Maar wilde ze gewoon geven, niet inpakken 😅

2 jaar geleden

Voor de kindjes

2 jaar geleden

Voor de leidsters

2 jaar geleden

Reactie op Madolyn

Voor de kindjes
Wauw! Ik zou niet eens alle namen van de kindjes weten. 😅

2 jaar geleden

Ik heb een uitdeelboekje van Gonnie met een bellenblaasje er aan en een sneeuwpopje erop geknutseld. Voor de leidsters haal ik een doosje chocolade.

2 jaar geleden

Reactie op Prana

Wauw! Ik zou niet eens alle namen van de kindjes weten. 😅
Hahaha ik ook niet hoor maar dat heb ik gewoon gevraagd

2 jaar geleden

Reactie op Madolyn

Hahaha ik ook niet hoor maar dat heb ik gewoon gevraagd
Oh haha. Ik dacht al dat ik waanzinnig ongeïnteresseerd was ofzo. 😅

2 jaar geleden

Mandarijntjes en rozijntjes, als Nijntje. Beide is onze kleine meid dol op 🥰

2 jaar geleden

Zo, en klaar. ☺️

2 jaar geleden

Heeeel makkelijk 😂 knijpfruitjes en voor de pedagogisch medewerkers had ik 3 Tony’s repen.

2 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Lekker. Waar haal je die? Je ziet wel dat ik zulke dingen nooit haal haha! ...
Xenos heeft ze ook

2 jaar geleden

Mijn zoontje is twee weken terug 1 jaar geworden. Hij heeft op kdv getrakteerd op uitdeelt boekjes van Woezel en Pip, rozijntjes, een ballon en een foto van z'n smash cake. Voor de juffen een appel met kleine Ritter sport en ballon met dezelfde foto