Onze zoon wordt volgende week 1 jaar. Nu vroeg ik mij af of het gangbaar is om te trakteren op de groep van de kinderopvang en of er ideeën zijn wat dan te trakteren. Ik wil er niet teveel werk van hebben eigenlijk :) Iemand hier ervaring mee / ideeën?
Mijn zoontje heeft al wat traktaties gekregen, echt leuk om te zien allemaal.
Ik ga voor lekker simpel, een groot stoepkrijt inpakken in doorzichtig folie, met een kaartje er aan dat hij 1 is.
Andere dingen die hij heeft gekregen;
Voorleesboekje
Handpop (knuffel van de fabeltjes krant)
Setje met mini buitenspeelgoed (schepje en mini vormpjes)
Spekjes (lijkt me nog een beetje jong)
mijn dochtertje van 1 gaat deze trakteren bij de opvang. "dat kaarsje" is een bellenblaasje hierbij doe ik nog een doosje rozijntjes gelijk opeten en nijntje koekjes voor naar huis
Hier deelt wel elk kindje uit. Ik heb een uitdeelzakje (karton) gevuld met een uitdeelboekje van kikker en een zakje verpakte kruidnootjes voor de 0-2 jarige en voor de 2-4 jarige hetzelfde zakje met kruidnootjes en een bellenblaas
Mijn zoontje is twee weken terug 1 jaar geworden. Hij heeft op kdv getrakteerd op uitdeelt boekjes van Woezel en Pip, rozijntjes, een ballon en een foto van z'n smash cake. Voor de juffen een appel met kleine Ritter sport en ballon met dezelfde foto