7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hier vanaf 1,5 jaar de beugel van de kidsmill up gehaald zodat ze er zelf op kan klimmen. Nog wel het tuigje op de stoel, want ze zit niet altijd even stil tijdens het eten. Tegenwoordig maakt ze deze ook zelf vast

2 jaar geleden

Haha das handig! Hij zou het toch een keer moeten leren denk ik

2 jaar geleden

Hier al heel lang eraf... Paste niet meer 馃槄

2 jaar geleden

Wij hebben de beugel er ook al maanden af! Dochter klimt er zelf op en af. Ze gaat af en toe staan of schuift zich van de tafel af, wat niet zo veilig voelt. Maar tot nu toe gaat het goed.

2 jaar geleden

Wij hebben hem er nog op nu hij is een fase zit dat hij ineens zich van tafel schuift en/of gaat staan als hij boos wordt (verlengde glijders zijn hier een goede aankoop geweest). Bij anderen thuis zit hij erop zonder de beugel en dat gaat goed. Als hij zelf al zover klautert dan zou ik hem eraf halen.

2 jaar geleden

Hier zit de beugel er nog op. Dochter klimt er zelf in.

2 jaar geleden

Wij hebben de beugel er al een tijdje af. Hij past er echt niet meer in. Eerlijk gezegd vind ik het ook echt raar gemaakt door Stokke. Het zit gedeelte is gewoon te kort op den duur. Hij hing gewoon echt op die beugel 馃檴 Check inderdaad ook even of jullie kindjes er nog in passen. Ik heb wel vaker kindjes tussen 2-3 jaar nog in dat zitje gezien terwijl het voor geen meter meer past.