9 Reacties

3 jaar geleden

Zelfde 'probleem' hier ik volg.... 😝

3 jaar geleden

Haha nee, maar ik heb precies hetzelfde met mijn beide zoontjes 🤭

3 jaar geleden

Hier dronk ze eerst uit de tuitbeker en later 360 graden beker maar sinds vorige week wil mevrouw deze ook beide niet meer. Probeer het nu steeds spelenderwijs iets in te krijgen met de gewone beker en d'r fles

3 jaar geleden

Hier wil ze dat ook nog allemaal niet.. Als ze mij thee uit een glas ziet drinken kan ik het beste haar beker opendraaien (tuit / 360graden stuk eraf) en dan geven zoals we zelf ook drinken haha alleen kan ze de beker dan zelf nog niet vasthouden, doet ze bij de fles ook niet trouwens haha dus komt vanzelf wel weer

3 jaar geleden

Hey, mijn zoontje heeft hetzelfde, vandaag de tip van cb gehad om een munchkin 360 beker te nemen. Vandaag ook meteen besteld. Kijken hoe dat gaat.

3 jaar geleden

Hier net zo. Maar hier komt het omdat ze speen 2 op de fles heeft (met speen 3 stikt ze haast). Uit de tuitbeker krijgt ze een te grote slok in een keer

3 jaar geleden

Reactie op Dec07

Hey, mijn zoontje heeft hetzelfde, vandaag de tip van cb gehad om een munch ...
Nou, we zijn nu 2 dagen verder maar hij lijkt nog niet helemaal te begrijpen wat ie er mee aan moet 😅

3 jaar geleden

Hier wil ze ook vooral uit een flesje of soms de rietjesbeker. Ik denk maar zo: ze willen straks vanzelf uit een normale beker gaan drinken. Geen kind op de basisschool die niet uit een beker kan drinken denk ik 😜