9 Reacties
2 jaar geleden
Hier is de bedrand zo hoog dat hij er niet overheen kan klimmen, maar mijn zoontje is 22 maanden en ik denk dat die niet in een peuterbed blijft liggen
2 jaar geleden
Mijn zoontje klimt ook al een tijdje uit zijn bedje dus wij hebben nu maar peuterbedje besteld.
2 jaar geleden
Bij mij klimt mijn zoontje ook uit bed maar op z'n handige manier dat hij niet valt hij hangt er aan dus hier blijft hij voorlopig nog gewoon in de ledikantn maar idd anders gewoon het peuter aan gaan schaffen je hebt daar ook van die speciaal hekjes voor dat ze niet uit bed kunnen rollen
2 jaar geleden
Ons dochter slaapt sinds dat ze amper 20 maanden was in een peuterbed. Is over een paar dagen 22 maanden oud.
Was er eerst benauwd voor, maar goed ook zij klom uit bed, vandaar gelijk peuterbed van het bed gemaakt. "Meegroeibed"
En moet zeggen sindsdien gaat ze in de avond veel makkelijker naar bed toe, en slaapt goed door.
2 jaar geleden
Reactie op Ak2
Gaan ze dan niet snel uit bed om te spelen?
Ik had dat wel gedacht. Maar dat doet ze dus helemaal niet. Ze kan er wel zelf in en uit. Dus als haar knuffeltje uit bed valt gaat ze uit bed om hem te pakken maar klimt dan weer terug.
En ik had me voorgenomen om haar dan maar gewoon te laten spelen. Ze word vanzelf moe. Maar was dus niet nodig!
2 jaar geleden
We hebben een mee groei bed, dus een nieuw bed is niet nodig. Deze kan gelukkig ook met nog zijkantjes wat hoger dus ze valt er dan niet uit. Maar ik ben net zoals hieronder “bang” dat ze uit bed gaat en gaat spelen. Ze vind naar bed gaan overigens prima en ook is ze een goede slaper…
Alles gaat zo snel🥹