50 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon is ook nog niet alleen bij opa en oma geweest. Wij hebben juist een heel makkelijk kindje en ik zou geen reden zien om hem een nachtje ergens anders te laten slapen. Ik ben bang dat ik me ga vervelen hahaha

2 jaar geleden

Hi, Ik heb het ook nog niet gedaan. Mijn zoontje slaapt ook slecht en durf het niet aan. Ik hoor namelijk alles als ik slaap en weet precies wat er aan de hand is, maar een ander moet het nog leren. Dus het is niet raar vind ik. Oh en ik heb er ook geen behoefte aan. Vind het fijn om mijn zoontje bij me in de buurt te hebben.

2 jaar geleden

Dankjewel lieve meiden!

2 jaar geleden

Hier ook niet, niemand vraagt het hier, dus voel mij juist een beetje bezwaard om het zelf te vragen, zou best een nachtje slaap kunnen gebruiken

2 jaar geleden

Hier ook niet. Dochter slaapt goed. Totaal geen behoefte aan.

2 jaar geleden

Ik ga elke schoolvakantie een paar nachtjes met mijn dochter uit logeren bij mijn ouders. Heerlijk. We worden dan samen in de watten gelegd. En mijn man heeft dan even rustig de tijd om wat aan onze verbouwing te doen 🤭. Zelf zou ik niet weten of ik wel zou kunnen slapen als mijn dochter niet in hetzelfde huis zou slapen 😅. Dus voorlopig krijgen mijn ouders mij er bij als ze uit logeren gaat 😁

2 jaar geleden

Mijn kindje gaat af en toe uit logeren, vind het nog steeds niet heel prettig.. maar een avondje vrij en een nacht doorslapen vind ik, eerlijk gezegd, heerlijk! Dus af en toe is voor mij prima, ondanks dat alles anders gaat dan thuis, de oma’s en opa doen het met de grootste liefde 🧡

2 jaar geleden

Hier hebben de grootouders langs beiden kanten en de schoonzus het al laten merken. Maar ik hapte nooit toe want ik kan moeilijk afstand doen van mijn dochtertje en ze slaapt ook niet goed. Maar morgen gaat ze voor het eerst uit slapen bij mijn schoonzus. Het liefst bij haar, maar ik ga het wel moeilijk hebben. Er gaan zeker tranen vloeien en ik weet nu al dat ik niet ga slapen 😅 maar ik hoop dat mijne partner mij gaat kunnen afleiden 😂🙈

2 jaar geleden

Nee zeker niet, zou ook niet weten waarom.

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt vanaf de geboorte 1x in de maand bij mijn moeder, maar ook alleen bij mijn mama bij mijn vader en schoonouders vind ik het maar niks 😬🤪

2 jaar geleden

Hier ook niet. Onze peuter is ook pas 1x gaan logeren omdat het echt niet anders kon. Ik heb daar ook nog geen behoefte aan.

2 jaar geleden

Nee hier ook nog nooit gedaan. Kan ik zelf nog niet aan hoor haha🤭

2 jaar geleden

Ben 2 x met mijn kind wezen logeren en afgelopen weekend voor het eerst alleen wezen logeren terwijl wij een hotel op een paar minuten lopen hadden. Ik ben er wel aan toe om even alleen met mijn man te zijn. 🙂

2 jaar geleden

1x gedaan. De treinreis met mijn brakke hoofd van Amsterdam naar Venray duurde miljoen uur en ik ging een beetje dood van binnen maar dat was niet de kater! (hij heeft de tijd van zn leven gehad en geen kik gegeven...🙄)

2 jaar geleden

Mijn zoontje gaat sinds hij ongeveer 8 maanden is ongeveer 1 keer per maand logeren bij mijn schoonmoeder. Dat vinden ze allebei heel leuk en dan gaan wij lekker uit eten of naar een hotel en daarna heerlijk slapen. Bij iemand anders dan mijn schoonmoeder durf ik nog niet.

2 jaar geleden

Hier ook niet, ik vind het zelf geen fijn idee en zie ook niet in waarom dit zou moeten

2 jaar geleden

Hier ook nog niet.. Het is ook niet nodig geweest, maar ook geen behoefte aan. Aankomende zomer hebben wij een bruiloft in het buitenland, dan zal ze 2 nachtjes bij mijn ouders gaan slapen. Dat lijkt me al best moeilijk 😅

2 jaar geleden

Nog niet gedaan nee.. Lijkt me ook maar niks 🙈 Plus, ze slaapt thuis lekker door & uit, straks helemaal uit het ritme omdat ze dit bij opa & oma niet doet😭 No thank you😅

2 jaar geleden

Nee nog nooit, moest er tot op heden ook niet aandenken, laatst voor het eerst over gehad maar heb er geen haast mee 😅

2 jaar geleden

Helaas hadden wij nagenoeg geen keuze. We hadden een bruiloft met overnachting..