50 Reacties

2 jaar geleden

Ons zoontje gaat al vanaf 6 weken bij opa en oma 1x per nacht logeren ... We hadden een echte huilbaby en trokken het anders niet. Nu is hij een redelijke slaper (meeste nachten gewoon door, soms wel 1-3x wakker) en gaat hij nogsteeds daar slapen op de oppas dag :) zo heerlijk is dat. Even echt een avondje "vrij". De kleine vind het leuk, en opa en oma ook... Soms slaapt hij daar ook niet zo goed, maar ja, zoals opa en oma zeggen, voor hun is het maar een nachtje en ze komen er wel overheen. Ik zou het gewoon proberen :) of hij nou een slechte slaper is of niet.

2 jaar geleden

Nog steeds niet nodig geweest en hij is net 1 geworden

2 jaar geleden

Ben 2 x met mijn kind wezen logeren en afgelopen weekend voor het eerst all ...
Hoe is het gegaan! 🤭 Heerlijk zeg

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hoe is het gegaan! 🤭 Heerlijk zeg
Hij is zijn campingbedje goed gewend. We nemen altijd gebruikt beddengoed mee waar zijn geur inzit. Je legt hem in bed, hij draait op zijn zij en gaat tukken. Bij opa en oma sliep hij in één keer door tot 8 uur in de ochtend zoals hij thuis ook doet. Wonderkind!! ❤

2 jaar geleden

Hij is zijn campingbedje goed gewend. We nemen altijd gebruikt beddengoed m ...
Heel fijn!

2 jaar geleden

Mijn vriend durft het om verschillende redenen niet. Ik zelf ben stiekem blij dat hij er zo over denkt. We laten ook niemand oppassen voor langere tijd, zolang dat niet hoeft vinden wij het prima zo.

2 jaar geleden

Reactie op Krsh

Mijn vriend durft het om verschillende redenen niet. Ik zelf ben stiekem bl ...
Hoe doe je dat met werk dan!?...

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hoe doe je dat met werk dan!?...
Ik werk alleen de ochtenden en geen weekend. Mijn vriend doet veel thuis voor werk en als corona tijd voorbij is dan de weekenden ook weer. Dus hoeven wij geen gebruik te maken van oppas.

2 jaar geleden

Reactie op Krsh

Ik werk alleen de ochtenden en geen weekend. Mijn vriend doet veel thuis vo ...
Ah vandaar. Ja dan heb je geluk hier hebben we allebei een baan waardoor je niet thuis kunt blijven, ongeacht of je thuis moet werken of niet (beveiliging en kdv)

2 jaar geleden

Wij hebben t een paar keer gedaan. Ging goed en je kunt eventjes je eigen ding doen 😍

2 jaar geleden

Reactie op Krsh

Mijn vriend durft het om verschillende redenen niet. Ik zelf ben stiekem bl ...
Mag ik vragen naar de redenen? Fijn om een beetje mee te krijgen zodat ik niet alleen. En :)

2 jaar geleden

Hier ook niet. Vinden het niet nodig. Met oppassen merken wij dat anderen het allemaal echt anders doen als hij jammert, huilt of krijst. Het voelt daarom ook niet goed om hem ergens anders te laten slapen nu dan de kans groter is dat hij niet lekker in slaap valt en een keer wakker wordt (thuis slaapt hij in de regel door).

2 jaar geleden

Reactie op hi123

Mag ik vragen naar de redenen? Fijn om een beetje mee te krijgen zodat ik n ...
Hij is geen goede slaper geweest en wij wisten natuurlijk gelijk wat we moesten doen om hem gerust te stellen. Daarnaast is de omgeving ook zelf niet allemaal heel mobiel dus angst dat er misschien iets kon gebeuren was er ook. Als die wat ouder is en kan aangeven wat die wel of niet wilt zullen we het wss wel gaan proberen, maar voor nu vinden we het even prima zo.

2 jaar geleden

Reactie op Krsh

Hij is geen goede slaper geweest en wij wisten natuurlijk gelijk wat we moe ...
Bedankt voor het delen. Heel fijn om herkenning te lezen. Fijn weekend!

2 jaar geleden

Reactie op hi123

Bedankt voor het delen. Heel fijn om herkenning te lezen. Fijn weekend!
Je bent niet de enige die het misschien niet wilt! Onze omgeving heeft er moeite mee dat ze niet mogen oppassen of dat hij komt logeren, maar het is en blijft onze keuze. Het gaat altijd om jouw kind en jouw gevoel erbij en dan kan je het nooit fout doen!

2 jaar geleden

Nee mijn dochtertje ook niet. Wij hebben alleen mijn moeder hier (vader is overleden en mijn vriend's familie woont in het buitenland). We gaan nu binnenkort een ledikantje voor bij oma kopen zodat ze daar overdag een keer kan zijn. Maar voor een hele nacht is echt nog een stapje te ver hoor. Ik ben aan de ene kant wel heel erg toe aan een keer een nachtje, en met name ochtendje, vrij. Maar tegelijkertijd weet ik niet of ik het wel aan durf om haar niet bij me in de buurt te hebben.

2 jaar geleden

Yes hier ook nog niet. Mijn zoontje 1 jaar is ook een slechte slaper en kan nog niet zelf in slaap vallen. Van alles geprobeerd.

2 jaar geleden

Van mij hoeft het ook echt nog niet. 1 nacht 'beter' slapen gaat voor mij geen verschil maken. Als ik niet moet werken slaap ik in de middag vaak 2 uurtjes mee.

2 jaar geleden

Ik heb net me kleintje weg gebracht voor een weekend bij opa en oma... heerlijk

2 jaar geleden

Reactie op Madolyn

Ik heb net me kleintje weg gebracht voor een weekend bij opa en oma... heer ...
Genieten!!