12 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter heeft ook eczeem (best heftig). Ik merk dat het nu erger is in de hitte. Wij gebruiken in ieder geval een crème van de huisarts en la roche posay lipikar. Hormoonzalf nog niet gebruikt omdat de huisarts haar er te jong voor vindt.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft precies hetzelfde. Ik heb naar de huisarts geweest en heb een hormoonzalfje gekregen. Morgen moet ik weer terug. Hier ook geen idee waar het van komt

3 jaar geleden

Wij zijn ook heel lang bezig om de eczeem onder controle te krijgen maar het blijft terug komen ook bij de zwaardere hormoonzalf. Morgen naar de huisarts om waarschijnlijk doorverwezen te worden naar de dermatoloog. De handjes zijn begonnen nadat hij hierop begon te sabbelen en het gezichtje heeft ook een heftige reactie gegeven na het beginnen van de oefenhapjes. Ook heeft hij eczeem op zijn beentjes dus denk niet dat het in ons geval komt door het starten van voeding. Mij werd verteld omdat ikzelf vroeger eczeem heb gehad hij het door erfelijkheid van mij heeft.

3 jaar geleden

Bij mijn zoontje begon het in de knieholtes en op de schouder (rare plek toch?) En nu met die hitte komt het ook op de armpjes. En uitslag over zijn hele lijf. Wij smeren juist er helemaal niks op en dan lijkt het het meest rustig en droog te blijven en hij lijkt er dan geen last van te hebben. Alleen nu met zonnebrand is het wel weer erger :-(

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Bij mijn zoontje begon het in de knieholtes en op de schouder (rare plek to ...
Zonnebrand heb ik van la roche posay en die lijkt geen verergering te geven op het lichaampje. Ik weet zelf dat eczeem op de meest aparte plekken komt. Misschien is de uitslag van de warmte?

3 jaar geleden

Reactie op Krsh

Zonnebrand heb ik van la roche posay en die lijkt geen verergering te geven ...
Welke zonnebrand gebruik jij als ik vragen mag???

3 jaar geleden

Reactie op Kimberly ❤️

Welke zonnebrand gebruik jij als ik vragen mag???
Deze gebruik ik momenteel.

3 jaar geleden

Reactie op Krsh

Deze gebruik ik momenteel.
Die ga ik ook maar eens proberen dan

2 jaar geleden

Weet iemand wat dit kan zijn? Eczeem? Zit in knieholte.

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Heeft mijn zoontje ook. Twee keer per dag insmeren met tube witte vaseline en dan is het redelijk weg.

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Ff huisarts laten kijken..

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ff huisarts laten kijken..
Eens. Ik zou ook de HA laten kijken vanwege die rode rand.