209 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Mensen vragen mij al wat ik wil voor de kleine voor zijn eerste verjaardag. ...
Wat zijn dat voor schuim blokken? Ik vraag als grote cadeaus een loopfietsje of een slee. Verder boekjes of kleding in een grotere maat.

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Wat is het nut hier van voor 10 maanden oude baby?? Ben benieuwd wat een kl ...
Bij ons ligt ie er voor de peuter. Maar de baby gaat er sinds dat ze vooruit kan (dus sinds 5 maanden ongeveer) dagelijks naartoe. Ze gaat er op dr buik op liggen en wiebelt wat of ze zit ernaast en laat m schommelen met dr handen. Als ie op de kop ligt kruipt ze er overheen. Dat gaat nog wel eens mis, vooral met naar beneden gaan. Maar ze heeft er de grootste lol mee.

3 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met de Billy fiets? Deze kun je vervormen van loopfiets tot driewieler etc. Of ervaring met een soortgelijk iets? Positief, negatief en waarom? https://www.bol.com/nl/p/billy-4-in1-driewieler-loopfiets-balance-bike-fresa-roze/9300000003100832?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Heeft iemand ervaring met de Billy fiets? Deze kun je vervormen van loopfie ...
Eem vriendin van mij heeft deze is en is mega blij ermee. Haar kind overigens ook, die kan steppen en als ie moe wordt er even bij zitten

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Geen ervaring met deze fiets, maar wel soortgelijke. Is op zich best handig omdat je er een tijdje mee vooruit kunt. Het is wel handig om te kijken in hoeverre je het zadel en stuur kunt verstellen. Onze oudste is behoorlijk klein. Toen ze wilde fietsen kon ze niet bij het stuur en de trappers tegelijk en toen ze wilde lopen kon ze niet met de voeten bij de grond 🙈. Ik heb dus uiteindelijk een los loopfietsje gehaald waarvan het zadel een stuk lager kon en daarna een fiets met zijwieltjes. De ombouwfiets is ongebruikt marktplaats op gegaan.

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Wij hebben de houten versie van Bandit https://www.bol.com/nl/p/bandits-angels-smart-bike-4in1-classic-loopfiets/9200000058501931?referrer=socialshare_pdp_androidapp Om mij heen een paar vrienden met ervaring langere tijd, heel blij mee. Zadel kan hoger/lager en je kunt fietsje ook ombouwen naar 2 wieler. Super simpel in elkaar te zetten, dus er kan weinig aan stuk. Wielen zijn stevig en krassen niet op je vloer. En ik vind het zelf nog wel leuk staan ook in de woonkamer ;)

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Ik ben de afgelopen weken ook alvast begonnen met schrijven als ik iets tegenkom in de winkel of bij vrienden. 1. Dieren safari boek (bol.com) 2. Badjas hydrofiel (meyco) 3. Baby zwembadje tuin (mamaloes) 4. Lanco sensory bal 5. Duplo 6. Paco en de jazz band boekje reeks 7. Schoentjes 8. Houten wand lamp toddie.nl 9. Croco houten loop krokodil van done by deer met houten blokjes 10. Siliconen servies met zuignappen (done by deer/jollein?) 11. Houten speelgoed 12. Winterslaapzak jollein 13. Fietsstoeltje 14. Ielm onesie

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Ik heb een lijstje gemaakt op lijstje.nl Als ik wat leuks tegenkom zet ik dat erin (eventueel met link). Ik kreeg voornamelijk vragen van opa en oma voor Sinterklaas. Als iemand wat gekocht heeft kan het afgestreept worden op het lijstje door die persoon, waardoor je niks dubbel krijgt

3 jaar geleden

Ik heb een lijstje gemaakt op lijstje.nl Als ik wat leuks tegenkom zet ik d ...
Same!! 😊

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Little People speelgoed! Mijn dochter vindt het helemaal geweldig.

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Ik zou verder gaan denken.. Speelgoed voor als ze 1,5 is zodat je als ze er aan toe is meteen kan spelen ipv dat je eerst moet kopen.

3 jaar geleden

Deze net bij de action gehaald. Ze snapt het meteen en vind t geweldig 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Deze net bij de action gehaald. Ze snapt het meteen en vind t geweldig 🤭
Is dat met balletjes? Hoe groot zijn die balletjes?

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Is dat met balletjes? Hoe groot zijn die balletjes?
Ja met 3

3 jaar geleden

Voor de gene die een lijstje hebben gemaakt, kun je een linkje delen ter inspiratie? Of mag dat niet of is dat privacy geen slim idee? Ik heb geen idee...

3 jaar geleden

Reactie op Anvd

Voor de gene die een lijstje hebben gemaakt, kun je een linkje delen ter in ...
https://www.ikdraag.nl/ballonbal-bilbao.html Rijmpjes en versjes uit de nieuwe doos (boek) Kikker vrolijke voorleesboek https://www.ilovespeelgoed.nl/product/djeco-puzzel-duo-bouwverkeer-6x2st.html https://www.ilovespeelgoed.nl/product/djeco-puzzel-duo-verschillen-12x2st.html https://www.ilovespeelgoed.nl/product/djeco-houten-puzzel-tourna-basic.html En een wobbel (zo’n gebogen plank). Beetje in elke prijscategorie wat en verder vragen we ook Duplo :-).

3 jaar geleden

Reactie op Anvd

Ik hoop dat het zichtbaar is. Ik heb daarnaast wat van die vtech toet toet autos erop gezet. En heb mijn vent nu gevraagd om wat aan te vullen

3 jaar geleden

Reactie op Anvd

Ik heb op het lijstje staan: Houten treinbaan IKEA basisset Houten treinbaan IKEA uitbreiding En nog een deel houten treinbaan, ze hebben 3 pakketten bij IKEA Loopfiets Buitenspeelgoed Meubeltjes voor speelhoekje (heb de specifieke meubeltjes met link erop staan) Uitspraken boekje 1-4 jaar invulboek Houten speelgoed gereedschap Duplo

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ja met 3
Ziet er leuk uit!

3 jaar geleden

Ik heb op het lijstje staan: Houten treinbaan IKEA basisset Houten treinbaa ...
Ikea treinbaan hebben wij ook op onze verlanglijstje staan :-) Ikea heeft heleboel mooi speelgoed staan!