209 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op BabyRH
Dit is bij ons een groot succes. Hij trapt met z’n voetjes tegen de toetsen ...
Hier ook een grote hit, alleen bedenk ik me nu.... ik leg hem dus verkeerd om onder de boog🤣🤣🤣🤣🤣🙈
3 jaar geleden
Reactie op BabyRH
Dit is bij ons een groot succes. Hij trapt met z’n voetjes tegen de toetsen ...
Deze speelmat is hier ook een groot succes. Ze is zo gefascineerd door de figuurtjes aan de boog, maar ze weet de toetsen ook goed raak te schoppen. Ze schopt soms zo hard dat ik ervan schrik en ze giert het dan uit!
Dikke aanrader!
3 jaar geleden
De hit hier, als het donker wordt, schaduwen maken op het plafond (met handen of met een lampje onder de mobiel). Daarnaast ook veel lezen (Milo de kat blijft favoriet, we bedenken er samen verhalen bij). Lekker liggen en bewegen op haar kleed en samen kletsen, liedjes zingen, rondkijken, verwonderen. Af en toe iets aanbieden om vast te houden zoals een knuffeldoekje...
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Huh hoe ligt hij dan?
Met z'n hoofdje bij de boom. Ik heb die figuurtjes gewassen in de wasmachine toen we hem kochten en blijkbaar verkeerd om weer aangehangen. Najah per vandaag ligt hij dus anders om hahahahah. Wanneer hij op zijn buik ligt kijkt hij wel naar de boom
3 jaar geleden
Wat overigens heel goed is: praten tegen je baby/dreumes. Alles wat je doet benoemen, veel met ‘m kletsen. Niet alleen goed voor ‘m maar ook gezellig :P.
3 jaar geleden
Reactie op Emmabc
Daar ben ik als logopedist ook meteen heel blij mee, hiermee stimuleer je d ...
Precies. Nadeel (niet echt hoor :P) is dat je peuter van 2.5 om 6 uur smorgens begint met praten en niet meer ophoudt 🤣
3 jaar geleden
Reactie op margriet1987
Wat overigens heel goed is: praten tegen je baby/dreumes. Alles wat je doet ...
Ja dit doe ik ook. :)
3 jaar geleden
Reactie op vdbd92
Deze piano voor aan de speelbox is hier momenteel populair. Ze kunnen zelf ...
Ik heb een soort gelijke vanochtend via MP bij iemand gekocht, het is een grote hit, hij vindt het geweldig! Verder is het hier op het moment lachen geblazen als hij een knuffeltje van de mobiel te pakken krijgt waardoor de mobiel dan niet meer draait en alle gemiste rondjes in sneltempo in gaat halen als hij het knuffeltje weer los laat.