209 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Dit is bij ons een groot succes. Hij trapt met z’n voetjes tegen de toetsen ...
Hier ook een grote hit, alleen bedenk ik me nu.... ik leg hem dus verkeerd om onder de boog🤣🤣🤣🤣🤣🙈

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Dit is bij ons een groot succes. Hij trapt met z’n voetjes tegen de toetsen ...
Deze speelmat is hier ook een groot succes. Ze is zo gefascineerd door de figuurtjes aan de boog, maar ze weet de toetsen ook goed raak te schoppen. Ze schopt soms zo hard dat ik ervan schrik en ze giert het dan uit! Dikke aanrader!

3 jaar geleden

Dat balletje heb ik gevonden in het kruidvat voor nog geen 4€

3 jaar geleden

Reactie op Mama-dec20

Hier ook een grote hit, alleen bedenk ik me nu.... ik leg hem dus verkeerd ...
Huh hoe ligt hij dan?

3 jaar geleden

Reactie op margriet1987

Ik doe wetenschappelijk onderzoek hierover en mijn advies is: lezen, lezen, ...
Kun je ons hier meer over adviseren?

3 jaar geleden

Onze zoon heeft al een paar weken veel plezier met de play gym van lovevery.

3 jaar geleden

Lekker met je baby op de bank zitten en tegen hem praten. Hem/haar lekker terug laten brabbelen. Persoonlijke aandacht. Meer heeft een baby van 3 maanden nog niet nodig

3 jaar geleden

De hit hier, als het donker wordt, schaduwen maken op het plafond (met handen of met een lampje onder de mobiel). Daarnaast ook veel lezen (Milo de kat blijft favoriet, we bedenken er samen verhalen bij). Lekker liggen en bewegen op haar kleed en samen kletsen, liedjes zingen, rondkijken, verwonderen. Af en toe iets aanbieden om vast te houden zoals een knuffeldoekje...

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Huh hoe ligt hij dan?
Met z'n hoofdje bij de boom. Ik heb die figuurtjes gewassen in de wasmachine toen we hem kochten en blijkbaar verkeerd om weer aangehangen. Najah per vandaag ligt hij dus anders om hahahahah. Wanneer hij op zijn buik ligt kijkt hij wel naar de boom

3 jaar geleden

Wat overigens heel goed is: praten tegen je baby/dreumes. Alles wat je doet benoemen, veel met ‘m kletsen. Niet alleen goed voor ‘m maar ook gezellig :P.

3 jaar geleden

Reactie op margriet1987

Wat overigens heel goed is: praten tegen je baby/dreumes. Alles wat je doet ...
Daar ben ik als logopedist ook meteen heel blij mee, hiermee stimuleer je de taalontwikkeling ontzettend! Net als voorlezen en liedjes uiteraard😄

3 jaar geleden

Reactie op Mama-dec20

Met z'n hoofdje bij de boom. Ik heb die figuurtjes gewassen in de wasmachin ...
Dat speelmatje kan ook misschien verwarring hebben opgeroepen. Maar goed, nu zal je baby vast nog meer plezier hebben 😀

3 jaar geleden

Reactie op Tssaaaa

Deze speelmat is hier ook een groot succes. Ze is zo gefascineerd door de f ...
Ja, soms schrik ik ook! Ik zeg dan dat dat speelgoed nog niet kapot hoeft 😂

3 jaar geleden

Reactie op Emmabc

Daar ben ik als logopedist ook meteen heel blij mee, hiermee stimuleer je d ...
Precies. Nadeel (niet echt hoor :P) is dat je peuter van 2.5 om 6 uur smorgens begint met praten en niet meer ophoudt 🤣

3 jaar geleden

Reactie op margriet1987

Precies. Nadeel (niet echt hoor :P) is dat je peuter van 2.5 om 6 uur smorg ...
Hahaha heerlijk, die ga ik nooit tegenkomen dus op m'n werk🤣👍

3 jaar geleden

Reactie op margriet1987

Wat overigens heel goed is: praten tegen je baby/dreumes. Alles wat je doet ...
Ja dit doe ik ook. :)

3 jaar geleden

Reactie op vdbd92

Deze piano voor aan de speelbox is hier momenteel populair. Ze kunnen zelf ...
Ik heb een soort gelijke vanochtend via MP bij iemand gekocht, het is een grote hit, hij vindt het geweldig! Verder is het hier op het moment lachen geblazen als hij een knuffeltje van de mobiel te pakken krijgt waardoor de mobiel dan niet meer draait en alle gemiste rondjes in sneltempo in gaat halen als hij het knuffeltje weer los laat.

3 jaar geleden

Nou, hier deed de zak chips net zijn werk. Zijn eerste schaterlach is een feit 🙈 hoe hij zich daar zo mee kan vermaken, en ik maar speelgoed kopen 😅

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Nou, hier deed de zak chips net zijn werk. Zijn eerste schaterlach is een f ...
Jaa echt hè hele speeltuin hier en mevrouw vermaakt zich alleen met de pak van billendoekjes 😂

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Nou, hier deed de zak chips net zijn werk. Zijn eerste schaterlach is een f ...
Haha😂 M’n moeder zei gisteren heel enthousiast: Weet je wat hij geweldig vond?? Ik verwachtte iets grandioos. Maar nee, hij vond een luierzakje geweldig 😬