209 Reacties

3 jaar geleden

Deze week in de aanbieding bij Kruidvat, helemaal leuk 😀!

3 jaar geleden

Montessori boekje heel leuk!

3 jaar geleden

Nog een voorbeeld

3 jaar geleden

Reactie op Emmeey

Gisteren net gekocht! Ben benieuwd

3 jaar geleden

Deze vind hij fantastisch. Een snoezelknuffel. Kleurrijk, Veel soorten materialen (hard en zacht) en verschillende geluiden: belletje, knisper en een toetertje, dat laatste vind mama leuk 😅

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik heb nijntje links die aan de box gehangen en ze draait er naartoe en dan ...
Goed idee dit zeg! Wij hebben die links ook en zijn ook echt een succes. Vooral voor in zijn mond 🙈. Ik ga ze gelijk aan de box hangen 🤩

3 jaar geleden

Deze hangt bij ons in de kinderwagen. Ik moet ons zoontje dan wel een beetje helpen maar wanneer hij deze vast heeft en het begint te trillen vind hij het fantastisch. Ook om naar te kijken vind hij het leuk. Verder muziek, dans en onze hond dan begint hij te schaterlachen 🙊

3 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Deze vind hij fantastisch. Een snoezelknuffel. Kleurrijk, Veel soorten mat ...
Freddy the Firefly! Hier ook een groot succes. Hangt sinds kort aan de wandelwagen en nu zien we twee handjes er bovenuit steken die met Freddy spelen🥰

3 jaar geleden

🙊

3 jaar geleden

Iemand tips voor een leuke en interactieve boxspiraal? Onze kleine moet wel echt uitgedaagd worden dus geen 'design' speelgoed wat leuk staat in het interieur, maar wat haar echt uitlokt om er mee te gaan spelen. (Haar hoofd is wat afgeplat, dus ze moet iets meer opzij gaan spelen ipv plat.)

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Iemand tips voor een leuke en interactieve boxspiraal? Onze kleine moet wel ...
Geen tip voor een boxspiraal, sorry 🙈 Maar ik heb een spiegeltje in de box staan die mijn baby heel interessant vind. Hij kan er echt heel lang naar kijken. Met een siliconen rand (kan dus tegen een stootje) en in verschillende kleuren verkrijgbaar, met aan de achterkant een soort bobbel waardoor je hem ook onder je kindje kan leggen als deze op de buik ligt. Mijn kleine vindt de spiegel interessanter dan de boxspiraal.. Ideaal ding, kan hem iedereen aanraden! Dat was niet je vraag, maar hopelijk heb je er wat aan 😬

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Geen boxspiraal idee, maar wat bij ons werkt is om van de babygym (die heeft een boog met speeltjes) de bovenste speeltjes te verwijderen. Al het leuke zit dus aan de zijkant. Aan de zijkant hebben we dan ook speeltjes gedaan die flink rammelen en felgekleurd zijn. Ik ben er al achter dat hoe foeilelijker het staat in je interieur hoe leuker ze het vinden. Dus verschillende en felle kleuren. Denk dat dit ook de richtlijn zal zijn voor een goede boxspiraal

3 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Geen boxspiraal idee, maar wat bij ons werkt is om van de babygym (die heef ...
Thanks, maar dan ligt ze alsnog wat 'omhoog'. Ze moet echt plat op haar zijkant gaan liggen. Maar jouw ervaring deel ik idd ook: hoe lelijker, hoe mooier ze het vinden. Je hebt alleen genoeg lelijke, felle boxspiralen, was benieuwd of iemand de tip had welke echt top was 😂.

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Geen tip voor een boxspiraal, sorry 🙈 Maar ik heb een spiegeltje in de box ...
Oh dat is zeker een goeie tip! Waar heb je deze gekocht? Of beter nog: heb je misschien een link? 😁

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Ik heb mijn eigen koort gemaakt, van die balletjes er aan die iedereen koopt voor de speenkoorden momenteel.. Lekker fel en mijn dame is er dol op. Kan hem zelf ophangen waar ik maar wil.

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Oh dat is zeker een goeie tip! Waar heb je deze gekocht? Of beter nog: heb ...
Ik heb hem gekocht op blabloom.com, maar ik zie dat ze daar nog maar 1 variant te koop hebben.. Het is een spiegel van het merk Liewood, als je Liewood en spiegel googelt dan komen er allerlei kleuren tevoorschijn 😊

3 jaar geleden

Reactie op vrouwRML

Deze hangt bij ons in de kinderwagen. Ik moet ons zoontje dan wel een beetj ...
Ik heb ook zo'n trilfiguur. De mijne is felgekleurd. Mijn baby is helemaal gefascineerd door dit ding. Fantastisch! 😃😃😃

3 jaar geleden

Reactie op Emmeey

Ik heb deze babygym ergens via mp gekocht. Maar hier hang ik allerlei speeltjes aan. Zoals deze octopus van de kruitvat. Vind hij erg leuk

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Ik heb hem gekocht op blabloom.com, maar ik zie dat ze daar nog maar 1 vari ...
Super, dankjewel! 😁

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Dit is bij ons een groot succes. Hij trapt met z’n voetjes tegen de toetsen ...
Hoe noemt deze speelmat?