209 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

En watermat, tekoop bij de trekpleister, echt super gaaf!!! 🙈
Standaard assortiment of tijdelijke actie? Anders ga ik, als ik volgende week bij mijn ouders ben even langs als het er dan nog is 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Standaard assortiment of tijdelijke actie? Anders ga ik, als ik volgende we ...
Goede vraag... 🙈 Ik denk standaard assortiment, lat tussen het speelgoed, zat geen actie op.. 🙈 Deze 3 dingen zaten in de doos.. 6 euro totaal. Echt een hit hier.

3 jaar geleden

Reactie op Amelie11

Ik ben logopedist, vandaar mijn stelligheid 😬😉
Dank je! Grappig dat je dat zegt want “van wie zijn deze billen” en Gonnie zijn hier een hit, die hebben een afbeelding per bladzijde. Heb je nog tips voor titels?

3 jaar geleden

Gaan jullie je kindje in een baby wakker zetten? Wij hadden er een gekregen en dit leek me heel leuk, tot ik net ging Googlen…. Schijnt dus super slecht te zijn. 😟

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Gaan jullie je kindje in een baby wakker zetten? Wij hadden er een gekregen ...
Baby walker *

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Baby walker *
Nee doen we niet. Van de fysio gehoord dat het slecht is voor het zelf leren lopen en het komt de heupen ook niet ten goede.

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Nee, ook eentje gekregen en die blijft mooi op zolder.

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Nee, heb gehoord dat ze dan de verkeerde spieren gebruiken (Vind het zo erg dat er babyproducten bestaan die eigenlijk helemaal niet goed zijn😒)

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Lees 'Loopstoel: doen of niet?' door Ouders van Nu op https://www.oudersvannu.nl/baby/veiligheid/loopstoeltje-baby/ Oordeel zelf... Ik doe het niet. Het heeft absoluut geen meerwaarde..

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Is het ook. Die dingen zouden verboden moeten worden.

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Ja wij doen het af en toe. (ong 3x in de week eventjes) ze geniet ernorm hiervan

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Is inderdaad niet goed voor de heupen. Dan kun je op den duur beter zo'n babywalker duwkarretje aanschaffen waar ze zelf achteraan kunnen lopen.

3 jaar geleden

Gewoon even een tip: Al het speelgoed wat ik leuk vindt, maar waar Yari nu nog te klein voor is, zet ik in een verlanglijstje op de app "GIVVER", vanuit daar kan ik alllerlei speelgoed toevoegen, maar ook handigheidjes of andere hebbedingetjes. Lijkt een beetje op lijstje.nl maar ik vind het veel fijner werken en er zitten meer mogelijkheden in deze app. Tegen de tijd dat hij jarig is zullen we flinke lijstjes moeten aanleveren ivm sinterklaas kerst en zijn verjaardag. Ik spaar dus nu alvast ideeën 😁.

3 jaar geleden

Reactie op Amelie11

Een badboekje van plastic of een kinderboekje, met 1 grote afbeelding per b ...
Waarom 1 afbeelding per bladzijde?

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Gewoon even een tip: Al het speelgoed wat ik leuk vindt, maar waar Yari nu ...
Haha dat doe ik ook voor mijn 2 meiden en mezelf, maar dan gewoon als memo op mijn telefoon. Is wel heel handig voor als mensen om cadeau ideeën vragen.

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik heb freddy vuurvlieg en een knoop, beide van lamaze. Er is zoveel te ont ...
Freddy is hier ook al weken favoriet, echt leuk om te zien hoe hij er steeds een ander 'spelletje' mee doet.

3 jaar geleden

Er zwerft hier van alles rond, van plastic, van hout, met licht en geluid. Ik merk dat hij 1 favoriet heeft: een rups van fisher price met klepjes die open en dicht kunnen. Oh en sinds deze week het leeggooien van zn speelgoed mandje🙈😂 Al het andere is maar eventjes leuk.

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Wij hebben er gisteren 1 gekocht en ze vind het geweldig om er in te zitten.. Nu lees ik dit.. Dit wist ik dus niet 🤔 Terugbrengen (als dat nog mag)? Of is het echt zo erg om haar er af en toe even een kwartiertje in te zetten?

3 jaar geleden

Reactie op MVNB

Wij hebben er gisteren 1 gekocht en ze vind het geweldig om er in te zitten ...
Als je hem af en toe even gebruikt zal het niet direct slecht zijn. Alleen moet je er wel echt op letten dat je het daar dan ook echt bij houdt. Dus echt af en toe maar even..

3 jaar geleden

1.99 euro bij de blokker. Stapelbekertjes met letters en cijfers. Voor nu toren omgooien, bekertjes pakken en er naartoe kruipen, natuurlijk in de mond en bijten. Vooral het laatste bekertje het beertje vindt ze heel leuk waardoor ze naar de toren wil. Straks zelf stapelen.