209 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Carolien78
1.99 euro bij de blokker. Stapelbekertjes met letters en cijfers. Voor nu t ...
Deze hebben wij ook sinds 2 dagen, mijn zoontje vind het erg leuk! Hij slaat de toren ook meteen om, maar dat daagt hem uit om in beweging te komen want dan wil hij achter de bekers aan, pakt ze op en slaat ze tegen elkaar aan of tegen de grond.
3 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Ons zoontje is nu 7 maanden en we gaan een loopauto kopen waar hij achteraa ...
Loopwagentjes zijn veel leuker en beter ja. 😃 Als je kleintje dan moe wordt dan laat ie zich op de grond zakken. Bij een loopstoeltje kan dat gewoon niet.
Zo'n 'trekhondje' vind ik er ook altijd zo liefff uitzien. 😊
Wat leuk dat je kleintje al loopt!! 😃
3 jaar geleden
https://www.hapespeelgoed.nl/speelkubus-baby-einstein.html?utm_campaign=organic_shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&gclid=CjwKCAjw7fuJBhBdEiwA2lLMYUUIOU-ii4PKTli7ok50jEeUK-lt4cgmI3aPZD4fcGXwpt_-8a4HgRoC7EsQAvD_BwE
Dit is echt een hit hier. En van baby Einstein heb ik ook de piano die bij een playgym zat, wordt ook veel mee gespeeld 👍🏻.
3 jaar geleden
Reactie op Mikk-E
Nog mensen leuke, uitdagende speelgoedtips? Ca. 9 maand.
Paco muziekboekjes. 😊
3 jaar geleden
Paco muziekboekjes. 😊
Jaaaaa Paco!!! Heeft onze jongste echt kapot gelezen allemaal.
3 jaar geleden
Reactie op margriet1987
Jaaaaa Paco!!! Heeft onze jongste echt kapot gelezen allemaal.
Heb jij de hele serie? Ik heb ze op zijn wensenlijstje gezet voor zijn verjaardag. Hij heeft er nu eentje, Paco en het orkest. 🙂
3 jaar geleden
Heb jij de hele serie? Ik heb ze op zijn wensenlijstje gezet voor zijn verj ...
Die is leuk! We hebben er een paar, meestal vraag ik ze als cadeau inderdaad :). Toen Philip klein was vond hij Paco is een rockster echt de bom. Fanfare is ook leuk; vind de boekjes met aparte instrumenten leuker dan met muziekjes (bv disco). Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk :).
3 jaar geleden
Hier zijn op dit moment (8,5 maand en volop aan het tijgeren) de favorieten:
- stapelbekers, liefst om de stapel om te gooien of om op elkaar te kletsen
- vormenstoof, deksel eraf en blokjes in en uit de doos. Hout, dus maakt goed veel geluid
- rubberen "bal",vol enthousiasme wegsmijten en
omdat ie rubber is gaat die alle kanten op en kan ze er lekker achteraan
3 jaar geleden
Reactie op humilitas
Ik lees dat die vanaf 3 jaar zijn. Snappen ze Paco boekjes?
Haha nee, Marie probeert boekjes altijd op te eten 😅. Maar paco boekjes zitten muziekjes in en dat vond onze jongste altijd wel leuk. Moet eerlijk zeggen dat we Marie (8.5 maand) nog niet erg veel voorlezen, ze zit alleen maar te wringen (en het boek op te eten dus…). Vanaf een jaar gaat dat wel denk ik, toen lazen we wel vaker voor herinner ik me.
3 jaar geleden
Reactie op humilitas
Ik lees dat die vanaf 3 jaar zijn. Snappen ze Paco boekjes?
Nee. Leren begrijpen komt vanzelf mits er stimulans is. Hij vindt nu de muziekjes en de plaatjes interessant. Het verhaal komt later wel. Ik lees uit meer dingen voor die niet voor zijn leeftijd zijn. Hij luistert en kijkt mee en voor mij zijn de boekjes voor een wat oudere leeftijd leuker dan die suffe babyboekjes. 😊
3 jaar geleden
Nee. Leren begrijpen komt vanzelf mits er stimulans is. Hij vindt nu de muz ...
Ik lees inderdaad ook voor als hij in bed ligt. Gewoon Otje enzo. Voor mij leuke verhalen om te lezen en hij luistert naar m'n stem en intonatie etc. Wordt hij rustig van en valt dan makkelijker in slaap