209 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op SteevN

Hier zijn favoriet: - de bloempotten - kabels van de platenspeler - gitaar ...
Hier ging vanochtend in een onbewaakt moment de grootste bloempot om 🙈 meneer zat tussen het groen in de aarde hihi. Gelukkig viel de pot "goed".

3 jaar geleden

Nog meer tips? Of tips voor een leuk cadeau voor de eerste verjaardag ?

3 jaar geleden

Favorieten hier van onze dame van 9,5 maand: - Alles van toettoet en zoefzoef - mijn kettingen (draag er altijd 2) - Het wijnrek van oma - onze honden - mensen - de opblaas unicorn voor in het zwembad - het traphekje - het wasrek (leuk joh! Broeken er af trekken!)

3 jaar geleden

Hier is ze gek op dingen met muziek v tech puppy hebben we bijvoorbeeld. Achter de katten aan kruipen. 😸 Voel boekje. Samen zingen. Was uit de wasmand halen. Spetteren in bad. Balletje gooien Mij als klimrek gebruiken. 🙃

3 jaar geleden

Reactie op WKKL

Klimrek? Hier zit ik zelf over te denken, die van hout zijn alleen best duur zag ik.

3 jaar geleden

Reactie op WKKL

Wij zitten er aan te denken om een ballenbak cadeau te doen

3 jaar geleden

Boekjes met flapjes waar je achter kan kijken is hier een succes. Ondertussen voorlezen en aanwijzen en benoemen van de plaatjes. Xylofoon ook leuk. Ze begint elke keer te lachen bij het horen van het geluid en het zelf proberen met het houten stokje is goed voor de motoriek. Soms lukt het al. Pakketje met verschillende muziekinstrumenten zoals een tamboerijn, xylofoon, sambaballen etc.

3 jaar geleden

Reactie op Shir159

Wij ook! Denk dat hij dat fantastisch gaat vinden! 😍

3 jaar geleden

Reactie op Shir159

Ik heb die hier al in huis voor zijn 1e verjaardag, ben zo benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op Shir159

Super leuk idee...!! Hoop dat die ballen beter zijn dan hier.. 🙈 Lang leve tandjes!

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Super leuk idee...!! Hoop dat die ballen beter zijn dan hier.. 🙈 Lang leve ...
😱😱😱😱 is dat wat je mag verwachten van elke ballenbak of verschilt het wel waar je het haalt?

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

😅 mag ik vragen bij welke ballenbak of set van ballen deze horen? Kan namelijk nog ruilen haha

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

😂😂😂

3 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

😅 mag ik vragen bij welke ballenbak of set van ballen deze horen? Kan name ...
Ja dat weet ik niet. Een vriendin van me kwam aan met deze ballen. Kwam uit de ballenbak zei ze.. 😂 T zijn vrij zachte ballen.. Waren ook wel in te duwen 😂 gelukkig gekregen..

3 jaar geleden

geluidenboekje is hier favoriet

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Bij ons op de opvang hebben ze gewoon een baby opblaas zwembadje vol gegooid met badeendjes. Zo simpel maar zo leuk! Misschien niet zo leuk als cadeautje maar wel leuk voor thuis. En gewoon bij de action te koop

3 jaar geleden

Ik zag laatst bij een vriendin een Wobbel plank. Ik heb ‘m zelf bij Jindl gekocht voor ongeveer 4 tientjes minder. Heel leuk! https://www.wobbel.eu/nl/ https://www.jindl.nl/categorie/speelgoed/balance-board/

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Bij ons op de opvang hebben ze gewoon een baby opblaas zwembadje vol gegooi ...
Ik weet nu wat mij vandaag te toen staat....🤑🤑

3 jaar geleden

Reactie op Potloodje

Ik zag laatst bij een vriendin een Wobbel plank. Ik heb ‘m zelf bij Jindl g ...
Wat is het nut hier van voor 10 maanden oude baby?? Ben benieuwd wat een kleintje er mee kan.

3 jaar geleden

Mensen vragen mij al wat ik wil voor de kleine voor zijn eerste verjaardag. Hij heeft speel(schuim) blokken. Een stapel toren van plastic bekers. Loopy links vind hij nog steeds geweldig. En een speelgoed voor op zijn dienblad aan zijn kinderstoel. Mensen nog leuke ideeën. Voor de rest heeft hij knuffels en 2 rammelaars.