156 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Aangezien zijn vader altijd thuis is (werkt thuis) heb ik de opvang betrokk ...
We hebben geen opvang 😘 Opa en oma kunnen gelukkig oppassen

3 jaar geleden

Ik wil in ieder geval proberen om zoiets te maken, ben nu zelf al aan het experimenteren welke verf het beste werkt met proef stukjes

3 jaar geleden

Reactie op Loeke95

We hebben geen opvang 😘 Opa en oma kunnen gelukkig oppassen
Kunnen opa en oma misschien helpen? Of is bij jullie papa genoeg uit huis dat je het zelf voor elkaar kan krijgen? Desnoods bij een vriendin afspreken en het daar doen? Hopelijk gaat het allemaal lukken

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Kunnen opa en oma misschien helpen? Of is bij jullie papa genoeg uit huis d ...
Papa is gelukkig ook op tijden weg dat wij eventjes alleen zijn gelukkig ☺️ Dus het zou goed moeten komen ❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Ik heb voor mijn vriend een hele leuke kaart besteld. (https://etsy.me/34qx ...
Een koffieplant? Mijn man ook enorm gek op koffie dus mega goed idee. Waar vind ik dit terug op de website want zie het nergens.

3 jaar geleden

Reactie op frummel3

Een koffieplant? Mijn man ook enorm gek op koffie dus mega goed idee. Waar ...
Is ook bij bijvoorbeeld tuincentra te koop en op z’n tijd ook bij Ikea geloof ik. Je kan het beste zoeken op “coffea arabica”

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Ik wil in ieder geval proberen om zoiets te maken, ben nu zelf al aan het ...
Deze kan je best na het bakken wat vernissen. Hebben we in de opvang vorig jaar gemaakt 😊

3 jaar geleden

Iemand nog meeeega creatief

3 jaar geleden

Ik heb een hele lieve vriend die ontzettend veel doet in huis. Op vaderdag mag hij uitslapen, gamen en hoeft hij geen luiers te verschonen (hij doet normaal bijna alle luiers omdat ik borstvoeding geef). Misschien haal ik nog iets lekkers in huis. Dure cadeaus vind ik persoonlijk meer voor verjaardagen.

3 jaar geleden

Bij albelli bestel ik een mok met foto's van papa en de kids.. en ik wil voetafdrukken maken😊niet origineel maar wel altijd leuk!

3 jaar geleden

Dames kijk eens op www.creabyalinta.nl. zij maakt echt super leuke dingen, en als je zelf een idee hebt dan kan je dat doorgegeven en gaat ze het maken. Levering is super snel en echt een feestje om te geven of te krijgen.. 😇

3 jaar geleden

https://www.begalleo.com/products/gift-to-the-superhero-in-mind?fbclid=PAAabc6hOtWLmwohxwnc_WWWcJD0qMMwz2bGgwgXHdrDRwuUUYODUPZKgM9qE Ik kwam deze tegen, mega leuk 😁

3 jaar geleden

En dan zijn naam op de achterkant.

3 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt met mijn 2 dochters. En nog wat kleine dingetjes, wat hij lekker vind. Ook theelepel meer sugardaddy erop..

3 jaar geleden

Ik heb 2 vaderdagkados gekocht.. 1 voor papa en 1 voor opa... 2 weken geleden... Maar.. Tot op heden geen enkel teken dat het überhaupt onderweg is... 😢😢😢 Ik hoop toch zoop dat het alsnog morgen binnenkomt...

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik heb 2 vaderdagkados gekocht.. 1 voor papa en 1 voor opa... 2 weken geled ...
Kun je de winkel nog bellen met een statusvraag anders?

3 jaar geleden

Oké yes ! Ik heb dan eindelijk een vaderdagscadeautje (3 stuks😂) voor mijn vent 🙈 Ik hoop zooo dat het morgen wordt geleverd en anders komt het maandag.. Zoals misschien een aantal hier wel hebben gezien doet mijn vriend graag karpervissen. En hebben we eindelijk eens een leuke foto met zijn 3tjes. Nu heb ik hem besteld op canvas 70x50 en een kleiner formaat in square van 30x30 IK HOOP ZOOO DAT HIJ ER BLIJ MEE IS 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Loeke95

Oké yes ! Ik heb dan eindelijk een vaderdagscadeautje (3 stuks😂) voor mij ...
Het 3e cadeautje is zijn lievelings geurtje die ik al 3 weken geleden verstopt heb 😂 Mocht het dan zo zijn dat het canvasdoek niet op tijd wordt geleverd, dan heeft hij alsnog een ‘tastbaar’ cadeautje 😅

3 jaar geleden

Ik heb ons gezin laten tekenen door made by mae. En bij rituals een slaap bevorderende kussenspray gezocht 🙈🤣 Wil eigenlijk morgen nog even kijken of er toevallig nog een bbq item te koop is of een fles wijn ofzo.. oh en ik regel morgen nog even alles voor een lekker ontbijtje 😁

3 jaar geleden

Ik heb dit gemaakt 😂 en die dino’s zijn haar voetjes. Was nog wat, verf en een baby. Alles zat onder 😮‍💨 en natuurlijk een ontbijtje! Als ze ouder wordt en het begrijpt gaan we samen een leuk cadeautje kopen. Maar voor nu vind ik dit prima!