156 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een onesie met het logo van me vriend ze bedrijf besteld, dan kan ze bij papa komen werken😋

3 jaar geleden

Mooie stoffen poster gekocht die hij wilde hebben voor in de woonkamer en deze gemaakt met krimpfolie. Ik moet er alleen vanmiddag nog even een sleutelring aan maken

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Ik heb dit gemaakt 😂 en die dino’s zijn haar voetjes. Was nog wat, verf en ...
I feel you 🤣🤣 dat rechtse is trouwens in het Maastrichtse dialect haha.😆

3 jaar geleden

Onze zoon heeft een mooi knutselwerkje op de opvang gemaakt, en ik ben heb een koffiemok voor onderweg gekocht en hier zelf tekst op gemaakt. Dat waren de 'handmade' cadeaus, en als grote cadeau de porsche van lego technic. Hier praatte hij al jaren over dus ik dacht, wrijf maar even over je hart hahaha

3 jaar geleden

Uiteindelijk een whiskey glas laten graveren met papa er op. Hij vond het een super leuk cadeau. Daarnaast ook een romper gegeven voor onze kleine boef, met een Star Wars referentie erop. Voor de nerd vader 😁

2 jaar geleden

Inmiddels weer een jaar verder.. Iemand nog leuke orginele vaderdagcadeau ideeën? Het is kort dag, inspiratie is nul;). Dagje dierentuin heeft hij al gekregen.

2 jaar geleden

Reactie op Lies25

Inmiddels weer een jaar verder.. Iemand nog leuke orginele vaderdagcadeau i ...
Ik heb (weer) een mok met een foto van hem en ons zoontje laten maken bij de Hema. En ik heb vaderdag als excuus gebruikt om een nieuwe tuinslang te kopen haha. Lekker suf

2 jaar geleden

Misschien een massage kado doen? Kan papa even lekker ontspannen..

2 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ik heb (weer) een mok met een foto van hem en ons zoontje laten maken bij d ...
Suf? Lekker praktisch! 😁

2 jaar geleden

Ik heb een smartwatch bandje laten graveren en neem hem in de middag mee ergens iets te gaan drinken waar ook een leuke speelplek is.

2 jaar geleden

Via @by_melisha heb ik een matchende shirts met achternaam en geboortejaar besteld. Zijn super mooi geworden!! Ivm een zeldzame achternaam deel ik de foto ervan hier niet maar zijn echt het bestellen waard 🥰 wie weet heeft ze nog tijd en anders ook heel leuk voor verjaardag

2 jaar geleden

Bedankt voor de leuke en goede ideeën!

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Via @by_melisha heb ik een matchende shirts met achternaam en geboortejaar ...
Ik had voor de geboorte voor hem een T-shirt met The Original besteld en voor m'n zoontje met The Remix 😍

5 maanden geleden

Finn