Ik weet het, ik ben vroeg 😅 Maar in het kader van: goed bereid kost even tijd..
Over een week of vijf is het moederdag, de eerste moederdag als oma voor mijn moeder. Omdat ze onze vaste oppas is, wil ik extra uitpakken. Maar met wat? Iets persoonlijks lijkt me leuk. Heb nu het liedje Oma's Aan De Top van K3 in m'n hoofd, misschien een filmpje met dat liedje er onder?
En dan onze mannen. Gelukkig hebben we nog een maandje langer om daar over na te denken, maar zo'n eerste Vaderdag vind ik toch bijzonder.
Ben heel benieuwd of jullie hier al over nagedacht hebben en wat jullie plannen zijn!
Mooie stoffen poster gekocht die hij wilde hebben voor in de woonkamer en deze gemaakt met krimpfolie. Ik moet er alleen vanmiddag nog even een sleutelring aan maken
Onze zoon heeft een mooi knutselwerkje op de opvang gemaakt, en ik ben heb een koffiemok voor onderweg gekocht en hier zelf tekst op gemaakt. Dat waren de 'handmade' cadeaus, en als grote cadeau de porsche van lego technic. Hier praatte hij al jaren over dus ik dacht, wrijf maar even over je hart hahaha
Uiteindelijk een whiskey glas laten graveren met papa er op. Hij vond het een super leuk cadeau. Daarnaast ook een romper gegeven voor onze kleine boef, met een Star Wars referentie erop. Voor de nerd vader 😁
Inmiddels weer een jaar verder.. Iemand nog leuke orginele vaderdagcadeau ideeën? Het is kort dag, inspiratie is nul;). Dagje dierentuin heeft hij al gekregen.
Inmiddels weer een jaar verder.. Iemand nog leuke orginele vaderdagcadeau i ...
Ik heb (weer) een mok met een foto van hem en ons zoontje laten maken bij de Hema.
En ik heb vaderdag als excuus gebruikt om een nieuwe tuinslang te kopen haha. Lekker suf
Via @by_melisha heb ik een matchende shirts met achternaam en geboortejaar besteld. Zijn super mooi geworden!!
Ivm een zeldzame achternaam deel ik de foto ervan hier niet maar zijn echt het bestellen waard 🥰 wie weet heeft ze nog tijd en anders ook heel leuk voor verjaardag