20 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb geen tips of ervaringen voor je. Maar het is erg vervelend dat hij zo doet. Het hoort er inderdaad bij. Onze dochter huilt veel meer als ik je verhaal zo lees. Hoe hij tegen jou dit, is niet netjes en hoort niet. Misschien kun je eens met hem praten om te vertellen wat het met jou doet, als hij zo doet. Hoe jij je dan voelt.

2 jaar geleden

Oh en kop op. Je doet het super goed.

2 jaar geleden

Gevalletje "wel de lusten niet de lasten". Heel erg rot dat jij hier mee moet dealen. Ik zou is een weekendje skippen en hem doen laten beseffen dat dit laf gedrag is. Het is in ieder geval iets wat hij zsm moet veranderen voor een gezonde relatie.

2 jaar geleden

Ik vind het ronduit asociaal en zeer onvolwassen. Waarom is jullie kind elke week bij jou? Laat haar lekker een week bij hem zijn, zodat hij het zelf en alleen moet doen. Denk aan jezelf!

2 jaar geleden

Misschien dat je hem kan vertellen wat je hierboven beschreven hebt. Precies zosls je het beschreven hebt. Als hij volwassenen genoeg is om een kindje te maken, dan zou hij ook volwassen genoeg moeten zijn om het op te voeden. Uit onderzoek is gebleken dat veel vrouwen meer stress door hun partner krijgen dan door hun kinderen. Dus ik denk niet dat je de enige bent. Sterkte

2 jaar geleden

Gevalletje 'man the f*ck up!' als je het mij vraagt;) Denk dat hij het niet helemaal begrijpt wat het is om een kind te hebben. Zou in die situaties vooral heel duidelijk zeggen "Deal er maar mee, want dat moet ík ook". Blijkbaar snapt hij niet dat het voor jou ook niet leuk is om gebroken nachten te hebben en daarna werk/studie. Misschien ook aan hem uitleggen dat ze huilt omdat ze zich even niet goed voelt en niet om dr ouders te pesten. Het lef om het maar allemaal op jou af te schuiven, omdat hij er zo onder 'lijdt' als jullie dochter moet huilen😤

2 jaar geleden

Super naar voor je zeg! Mijn man kan er s nachts ook slechts tegen. Hier de afspraak, ik doe s nachts mijn best, tot 6 uur. Als er dan wat is, is hij aan de beurt en slaap ik nog even door. Maar begrijp van jou dat t ook overdag is. Dat maakt het wel heel lastig. Probeer het bespreekbaar te maken, hoe moeilijk ook, laten sudderen lost iig niks op.... Sterkte

2 jaar geleden

Reactie op MamaMila

Gevalletje 'man the f*ck up!' als je het mij vraagt;) Denk dat hij het nie ...
Helemaal mee eens ! Uitgaan en nachten doorhalen voor de leuk kan vaak wel maar als het dan om een huilend kind draait is het ineens niet te doen.. aanstellerij, hij kon een kind maken dan mag hij er ook voor zorgen. Niet alleen de lusten maar ook de lasten.

2 jaar geleden

Samen een kind, samen de gedeelde lusten én de lasten. Idd zoals iemand al zei, man the fuck up!!

2 jaar geleden

Ja, hij stelt zich aan. Ik moet zeggen dat ik zelf heel erg slecht tegen gehuil kan na de oudste. Hij was een huilbaby en heb genoeg gehuil gehoord voor 5 levens. Dus het zweet breekt me echt uit, ik wordt er bloed nerveus van. Maar ja, baby's huilen, niets aan te doen. Gewoon dealen dus dat moeten we allemaal en hij ook.

2 jaar geleden

Wat enorm lomp hoe je vriend er mee omgaat zeg :/ Hij zegt 'fix het want ik kan dit niet aanhoren'... Maar op dit moment (na het eerste jaar, nu ze bijna nooit meer huilt s nachts) als onze dochter eens huilt in de nacht weet ik soms ook helemaal niet wat ik moet doen 🤷. Dan zeg ik dat tegen m'n man en dan weet hij het ook niet... Dus hij kan wel tegen jou zeggen 'fix het'... Maar als jij dat nu ook niet weet? Wat zou hij dan zeggen? Misschien dat hij ook eens mee kan leren denken, zonder dat hij maaar klakkeloos denk dat jij alles weet rondom de baby...

2 jaar geleden

Reactie op Laura3889

Helemaal mee eens ! Uitgaan en nachten doorhalen voor de leuk kan vaak wel ...
Yeah high 5 Laura 😉

2 jaar geleden

Dit hoort eruit alsof je man dringend eens een beetje vader/dochtertijd nodig heeft zonder mama in de buurt 🙃🙃

2 jaar geleden

Hij steld zich aan en wat is lees doet me aan me ex denken een vader voor de leuk en verder niks van willen weten.. Sorry ik weet niet hoe jullie relatie er voor was maar mijne met veel ruzies toen ik zwanger was was het goed en in me kraamweek begon het gezeik weer nachten deed hij niet was er ook alleen weekends maar zelfs dan een nacht doen of huilend kind moest ik oplossen.. Eigs komt het altijd op ons mamas aan geen idee wrm mannen zo zijn maar heb wel besloten het zelf tedoen en ben nu jaar singel en bevalt me prima lekker rustig alleen valt het soms zwaarder indd qua nachten maar dat komt vanzelf goed.. Je kan dit en probeer met elkaar tepraten dat is toch het belangrijkste om er uit tekomen (en nee met mijn ex viel niet tepraten dan was ik alsnog de persoon die zich aanstelde)

2 jaar geleden

Je stelt je niet aan, hoe hij hiermee omgaat en op jou af reageert is onacceptabel. Het is ronduit kinderachtig. Het enige advies dat ik je kan geven is praat er met hem over, als het nodig is 100x. Maar ik zou het niet accepteren dat hij zegt: fix het maar, dat is te makkelijk en respectloos naar jou en jullie kind en het is niet constructief. Ik zou proberen duidelijk te maken dat we ook op die momenten een team zijn en als hij geen deel uit wil maken van het team, het heel lastig wordt want hoe willen jullie dit dan samen gaan doen.

2 jaar geleden

Ik vind het ronduit asociaal en zeer onvolwassen. Waarom is jullie kind elk ...
Ze is door de weeks bij mij, omdat mijn vader thuis werkt en mijn moeder werkt niet. Zijn ouders werken 5 dagen in de week en zelf werkt hij ook. Gelukkig is mijn moeder er om op te passen op mijn dochter, als ik zelf naar school moet of werk! Daarom zijn wij in het weekend bij hem alleen thuis. Inderdaad erg lastig om mee om te gaan. De eerste 3 maanden (omdat zij prematuur geboren was) heb ik 3 maanden dag en nacht wakker geweest omdat ik samen met mijn dochter aan het schommelen was tot zij sliep. Zij kon niet alleen slapen toen des tijds. Ik denk dat hij inderdaad niet begrijpt hoe die tijden zijn geweest en die tijden erna. Omdat hij er alleen in het weekend 2 nachten wat van mee kreeg ook. Dat is niks vergeleken met 5 dagen(7) met het weekend erbij. En dat allemaal in je eentje.. maarja. Mannen..

2 jaar geleden

Hij steld zich aan en wat is lees doet me aan me ex denken een vader voor d ...
En hoe gaat dat nu met he Ex ? Geef je je dochter tijd met je Ex? In mijn geval ben ik zwart gemaakt bij alles in iedereen want was zo mega slecht… Ik zie mijn kleine meid meer niet dan wel 3-4 uurtjes als ik geluk heb in 2 weken of een maand. Mijn ex vriendin was ook van leugens etc dus daar is niks mee vol te houden. Al met al het was een drama ! Wat je nu hebt neergezet lijkt wel hoe ze mij bestempelde! Kreeg geen kus geen knuffel geen lieve woorden niks noppes nada en dat is pijnlijk! Ben blij dat ik daar van af ben van die meid ook lekker rustig en genieten van het leven en de mensen om me heen momenteel 😊

2 jaar geleden

Reactie op MikeKool

En hoe gaat dat nu met he Ex ? Geef je je dochter tijd met je Ex? In mij ...
Ik ben moeder zelf dus zorg voor me zoontje zelf komt me ex 1x per week voor 3 uurtjes maar die keuze maakt hij zelf verder vraagd hij niet om hem of betaald spullen ik doe het dus echt alleen het is een papa van niks iedergeval.. En ik vind er jammer dat het bij jou word ontnomen je hebt recht om je kindje tezien en recht op omgang en informatie en het is haar plicht om dat toe testaan als ik jou was had ik hier werk van gemaakt want zo kan je geen band opbouwen met je dochter! Ik herken je verhaal zo is mijn ex ook gelukkig hadden we het misschien anders voor gesteld maar indd beter alleen dan in altijd gedoe leugens en voor de gek gehouden worden..

2 jaar geleden

Jaa ik ga de rechter alleen niet winnen, en gezag wil ze mij niet geven. Afspraken die ik met haar maak komt ze niet na… Het is frustrerend! Jaa had je dan niet het gevoel dat de hele relatie een leugen was want ik zelf denk dat zeker.

2 jaar geleden

Reactie op MikeKool

Jaa ik ga de rechter alleen niet winnen, en gezag wil ze mij niet geven. ...
Waarom zou je een rechtzaak niet winnen?